معرفی برند

تاریخچه برند لوران مازون (Laurent Mazzone Review)

بخش اول: گذری کوتاه بر زندگی لوران مازون از کودکی تا جوانی

بنیان گذار برند لوران مازون (ال ام پرفیوم)؛ آقای لوران مازون (Laurent Mazzone) در دل کوه های آلپ فرانسه در یک خانواده ایتالیایی دیده به جهان گشود. در تاریخچه برند لوران مازون (Laurent Mazzone Review) آمده است که لوران از همان ابتدا شیفته عطر و روایح بود. او در سن 12 سالگی به دنیای پر رمز و راز عطرسازی علاقمند شد. او مشغول تجزیه و تحلیل و ترکیب عطرهایی بود که در حمام با گل های باغ و هر آنچه در مغازه های محلی پیدا می کرد، مخلوط می کرد. در حالی که لوران در آن زمان تصور هم نمی کرد که روزی دنیای عطر و روایح به حرفه و شغل او تبدیل شود، بی آنکه خود بداند، بذرهای یک شور و اشتیاق وافر مادام العمر در وجود او بارور می شد.

جستجو و تلاش او برای عطرهای جدید با حضور در دنیای مد در هم آمیخت. بعدها با علاقه او به موسیقی او وقت خود را در دنیای عطرسازی، موسیقی، نمایش های مد و استایل ورکشاپ تقسیم بندی کرد. در تاریخچه برند لوران مازون آمده است که او با راهنمایی و استفاده از استعداد و دانش و اطلاعات عطرساز اولیویا جیاکوبتی (Olivia Giacobetti) غرق در دنیای عطر و روایح شد. تجربه ای که سبب شد تا لوران مازون عطرسازی خود را در سال 2000 تاسیس کند و به عنوان یک کارگاه واقعی برای بروز احساسات شناخته شود. لوران مازون اولین بوتیک طراحی و مد خود را در گرنوبل (Grenoble) افتتاح کرد. او در آن جا اولین مجموعه از شمع های خود را رونمایی کرد (تاریخچه برند لوران مازون – Laurent Mazzone Review).

بنیان گذار برند لوران مازون (ال ام پرفیوم)؛ آقای لوران مازون (Laurent Mazzone) در دل کوه های آلپ فرانسه در یک خانواده ایتالیایی دیده به جهان گشود.

بخش دوم: لوران مازون و ورود رسمی به دنیای عطرسازی

در تاریخچه برند لوران مازون (Laurent Mazzone Review) آمده است که در سال 2010 این خالق خستگی ناپذیر برند لوران مازون تصمیمی می گیرد که زندگی او را برای همیشه دگرگون می کند. خالق برند لوران مازون (ال ام پارفومز) در جایی می گوید: “من فقط نمی خواهم فروشنده روایح باشم، بلکه دوست دارم آن ها را خود خلق کنم”. در اینجا بود که برند لوران مازون متولد شد. از آن پس لوران مازون به آفرینش عطرهای خود مشغول شد. عطرهایی که در عین احترام به شیوه های سنتی عطرسازی، تحت تاثیر الهامات لوران مازون و ذوق وی برای خاص و منحصر به فرد بودن، ظرافت های فتنه انگیزی را نیز در خود جای می داد. برند لوران مازون مجموعه ای خاص از شمع های معطر و عطرها است که توسط لوران مازون تاسیس شد. لوگوی زیبای برند لوران مازون (لارن مزون) الهام گرفته از ستاره های آسمان در یک شب پرستاره شهر منهتن نیویورک است. شمع های معطر برند لوران مازون همانند عطرهای آن برای پوست تولید شده است و از زبان دنیای مد برای توصیف آن ها استفاده می شود.

عطرهای برند لوران مازون هر یک دارای شخصیت خاص خود هستند. گاهی اوقات هماهنگ، گاهی جسورانه، هر عطر جای خود را در مجموعه های لوران مازون پیدا می کند و با ظرافتی ماهرانه بین کیمیاگری و تضاد روایح بازی می کند. همه این عطرها آفریده شده اند تا در خاطر و زندگی شما جاودانه شوند. برند لوران مازون تا سال 2020 بالغ بر 32 عطر را به بازار عطر و ادکلن معرفی کرده است. اولین عطر برند لوران مازون در سال 2011 رونمایی شد. اولین عطرهای لوران مازون سه عطر شامل لوران مازون نویر گاباردین، آمبر ماسکادین و پاچولی بوهم بود. استقبال گرم و خوب مشتریان از این عطرها سبب شد تا او خانه عطر برند لوران مازون را به صورت رسمی تاسیس نماید. عطرهای لوران مازون با همکاری عطرسازانی همچون جرومه اپینت (Jerome Epinette) و ریچارد ایبانز (Richard Ibanez) ساخته شده است (تاریخچه برند لوران مازون).

لوگوی زیبای برند لوران مازون الهام گرفته از ستاره های آسمان در یک شب پرستاره شهر منهتن نیویورک است.

بخش سوم: درباره شیشه (باتل) عطرهای لارن مازون

شکل و خطوط ساختاری منحصر به فرد باتل یا شیشه عطرهای لوران مازون ادای احترامی به سبک معماری شهر نیویورک است. اگر با تاریخچه لوران مازون (Laurent Mazzone Review) آشنا باشید می دانید که این طراحی که به طور تمام و کمال توسط خود لوران مازون خلق شده است، الهام گرفته از سفر وی به نیویورک است. جایی که او در یک شب پر ستاره از شکوه و عظمت ساختمان های نیویورک متأثر شد. لوگوی برند لوران مازون نیز الهام گرفته از یک شب پرستاره در منهتن نیویورک و از ستارگان درخشنده آسمان تیره شب های منتهن است. از عنصر سیاهی تقریبا در تمامی طراحی های برند لوران مازون (ال ام پارفومز) استفاده شده است. طراحی خاص لوران مازون برای باتل عطرها، شکل این برند را از سایر عطرها کاملاً متمایز، جذاب و منحصر به فرد نموده است (تاریخچه برند لوران مازون).

دنیای عطرهای لارن مازون (LM Parfums) بر اساس قدرت روایح بنا شده است.

نکته مهمی که درباره باتل عطرهای برند لارن مازون (ال ام پارفومز) باید بدانید این است که لوران مازون در نسخه اولیه عطرهای خود را در باتل های تقریبا مکعبی شکل و ساده تری عرضه می نمود. اما هم اکنون طراحی تمام باتل عطرهای برند لوران مازون به شکل حرفه ای دچار دگرگونی شده است و تبدیل به ظروفی خاص و مجذوب کننده با المان های زیبایی از طراحی مدرن شده است. باتل های جدید همگی حالتی کشیده و شبیه به مکعب مستطیل دارند که تحت تاثیر سبک معماری شهر نیویورک و ساختمان های برافراشته و آسمان خراش های سر به فلک کشیده آن طراحی و ساخته شده اند. در زیر می توانید نمونه نسخه قدیمی و جدید باتل یکی ازعطرهای لوران مازون را در کنار یکدیگر مشاهده و مقایسه نمایید (تاریخچه برند لوران مازون).

Laurent Mazzone Review: باتل های جدید همگی حالتی کشیده و شبیه به مکعب مستطیل دارند که تحت تاثیر سبک معماری شهر نیویورک و ساختمان های برافراشته و آسمان خراش های سر به فلک کشیده آن طراحی و ساخته شده اند.

بخش چهارم: عطرهای لوران مازون: نغمه آزادی

دنیای عطرهای لوران مازون (LM Parfums) بر اساس قدرت روایح بنا شده است. هر عطر از برند لوران مازون (Laurent Mazzone Review) از تجربیات فراموش نشدنی متولد می شود و هر مجموعه ای حاصل سفری از درون و خود اندیشی به خلق و آفرینش اثر است. برند لوران مازون با عشق و پشتکار ما را به آغاز سفری درونی دعوت می نماید. این دعوت صمیمانه، ما را به ادای احترام به احساسات، به عشق و هنر وا می دارد. عنصر سیاهی نقش به سزایی را در طراحی و ساختار روایح عطرهای لوران مازون ایفا می کند. لوران مازون در جایی این گونه درباره عطرها و روایح و دنیای خود سخن می گوید: ” من سیاهی را به خاطر رمز آلود بودن، گستاخیش، تشعشعات نورانی و پالوده و ناب بودنش دوست دارم. من خطوط صاف زیر منحنی ها و پیچش ها، بریدگی های برجسته و عدم تقارن های غیر متعارف و عجیب در طراحی را دوست دارم. من همواره می خواستم شور و عشق خود را از طریق مجموعه عطرهایی که شبیه به خودم هستند ابراز کنم. عطرهایی که بتوانند بیان کننده اشتیاق من، به مواد و عناصر ناب و طراحی های ظریف باشند. من با عطرسازانی آشنا شدم که حقیقتا آنها را تحسین می کنم، کسانی که طراحی های آنها مرا سرشار از شگفتی و احساسات می کند. دست خط بویایی آن ها مرا مجذوب خود می کند. دست خطی معتبر، پالوده، متفاوت و منحصر به فرد….”

“به آنها اجازه می دهم با زبان و کلمات روایح مرا فریب دهند؛ عطر…. مرا به رویای بی انتهایم برسان….”

Laurent Mazzone Review: شکل و خطوط ساختاری منحصر به فرد باتل یا شیشه عطرهای لارن مزون ادای احترامی به سبک معماری شهر نیویورک است.

بخش پنجم: گفتگویی با لوران مازون؛ بنیان گذار برند

در این قسمت می توانید مصاحبه جذاب پرفیوم انوراک (Perfume Anorak) که با لوران بنیان گذار برند لوران مازون (لارن مزون) در سال 2015 انجام شده است را مطالعه کنید. در این مصاحبه لوران مازون از خود، علایقش و عطرها سخن می گوید (Laurent Mazzone Review).

PA: لوران، آیا عطر تنها علاقه شما در دوران نوجوانی بود؟ 

LM: عشق به عطر همیشه وجود داشت اما وقتی نوجوان بودم می توان گفت بیشتر از این که شیفته عطر باشم به میکس موسیقی علاقه داشتم. من عصرها به عنوان دی جی کار می کردم و از این طریق بود که وارد دنیای نمایش های مد، استایل ورکشاپ ها و غیره شدم.

PA: بنابراین موضوع مد هم برای شما اهمیت پیدا کرد؟

LM: همینطور شد و البته هنوز هم این موضوع برایم مهم است. در سال 1998 اولین فروشگاه لباس خود را در گرنوبل افتتاح کردم و این به من فرصتی برای بروز خلاقیتم داد. طی چند سال بعد آن من کار را توسعه دادم و هم اکنون فروشگاه های مد زنجیره ای در این شهر دارم. من دوست دارم چیزهای غیرمعمول را نگه داری کنم و همیشه به دنبال خلاق ترین طراحان هستم.

PA: پس چگونه عطر دوباره به زندگی شما بازگشت؟ 

LM: تصمیم گرفتم از فروشگاه های خود به عنوان “آزمایشگاه احساسات” استفاده کنم. من اولین شمع های معطر خود را درست کردم و آنها را در مغازه هایم سوزاندم تا ببینم مشتری ها آنها را دوست دارند یا نه. نتیجه برایم بسیار غافلگیر کننده و شگفت انگیز بود! تقاضای مشتریان برای این شمع های معطر، هر روز  بیشتر و بیشتر ادامه پیدا می کرد.

PA: بنابراین ساخت عطرها گام بعدی بود؟

LM: همینطور است. اما این ماجرا یک سفر کاملا طولانی بود! من یک کمال گرای واقعی هستم و نمی خواستم بدون اینکه بفهمم واقعاً چه کاری قرار است انجام دهم، برای شروع هر کاری شتابزده عمل کنم. در سال 2000 تصمیم گرفتم یک فروشگاه مخصوص عطرهای نیش، که در آن زمان یک مفهوم کاملاً جدید بود، افتتاح کنم. بیش از 10 سال از این فروشگاه به عنوان کارگاه خود استفاده می کردم، زیرا من در این کارگاه، دانش بویایی را که باعث ایجاد عطرهای شخصی خودم (برند لوران مازون) می شد، دنبال می کردم.

PA: آیا شروع به معرفی عطرهای برند خودتان برای شما چالش برانگیز بود؟

LM: بله خیلی، به خصوص که آن زمان در بحبوحه رکود جهانی به سر می بردیم! اما من می دانستم که زمانی مناسب برای شروع کار من است و با همکاری نزدیکی با برخی از بزرگترین عطرسازهای فرانسوی توانستم به هدفم، یعنی بنیان گذاری برند لوران مازون (Laurent Mazzone) برسم.

PA: هم اکنون عطرهای لوران مازون در سطح بین المللی به فروش می رسند، این باید یک احساس شگفت انگیز باشد!! ؟

LM: واقعا شگفت انگیز است! دیدن اینکه عطرهای لوران مازون (Laurent Mazzone) در چنین بازارهای متنوعی از موفقیت های چشمگیری برخوردار هستند بهترین احساس در جهان است!

PA: شما سال گذشته، دقیقاً پس از معرفی عطرهای لوران مازون در انگلستان، از لندن بازدید کردید. برداشت شما از این شهر چیست؟

LM: من لندن را به دلیل عجیب بودن، آزادی و همچنین تنوع فرهنگی خاص آن دوست دارم.

PA: کشور مورد علاقه شما برای بازدید کجاست؟

LM: من فکر می کنم، در حال حاضر، روسیه کشور مورد علاقه من است. به نظرم آن را به طرز چشمگیری زیبا و پر از انرژی واقعاً مثبت می بینم. برند لوران مازون (ال ام پرفیومز) به عنوان یک نام تجاری در آنجا بسیار موفق بوده است و به نظر می رسد افرادی که در ملاقات های روسیه با آنها صحبت کردم واقعاً حقیقت و مفهوم عطرهای برند لوران مازون را درک می کنند.

PA: عطر آرمی آف لاورز (Army of Lovers) برای شما از اهمیت ویژه ای برخوردار است، این طور نیست؟

LM: این عطر ادای احترامی به یک گروه سوئدی است که من اولین بار در سال 1990 با آن روبرو شدم. بلافاصله مجذوب موسیقی آنها و رهبر کاریزماتیک آنها ، الکساندر برد (Alexander Bard) شدم. صادقانه می توانم بگویم که از آن زمان، روزی نبوده است که من به موسیقی ارتش عاشقان (Army of Lovers) گوش ندهم. من می دانستم که می خواهم از نام این موسیقی رای عطر استفاده کنم. اما 2 سال طول کشید تا این عطر را به عنوان ادای احترام بویایی، ساخته و تکمیل نمایم!

PA: می توانید کمی در مورد عطر آرمی آف لاورز برای ما بگویید؟

LM: آرمی آف لاورز از برند لوران مازون (Laurent Mazzone) یک عطر مدیترانه ای یا چایپر مبتنی بر مشک است. این عطر کاملاً “پوستی” است که نت های قدرتمند گشنیز، خزه درخت بلوط و پاچولی (نعناع هندی) را در هم آمیخته است.

PA: به عنوان سوال پایانی لطفا به ما بگویید هم اکنون خودتان از کدام یک از عطرهای برند لوران مازون استفاده می کنید؟

LM: من همیشه در نهایت به استفاده از عطرهای پچولی بوهم و آمبرماسکادین بازمی گردم؛ اما در حال حاضر عطر آرمی آف لاورز را از برند لوران مازون (ال ام پارفومز) بر تن می کنم.

 

 

کلکسیون های برند لوران مازون

در این قسمت با هم مروری خواهیم داشت بر کلکسیون های برند لوران مازون و عطرهای موجود در هر کلکسیون به همراه سال تولید هریک را نیز برای شما لیست کرده ایم (Laurent Mazzone Review).

  • کلکسیون وایت لیبل (White Label Collection)

این مجموعه اولین کلکسیون از مجموعه عطرهای برند لوران مازون است (Laurent Mazzone Review). در درون عطرهای لوران مازون آغاز یک جستجوی حسی عمیق است. اولین نت ها شما را مشتاق به چیزهای بیشتری می سازد.

  • ال ام ساین دای (Sine Die) – 2016
  • ال ام آمبر بوهم (Ambre Boheme) – 2019
  • ول دی قندل (Vol d’Hirondelle) – 2012
  • ال ام آلدهیکس (Aldheyx) – 2016
  • آمبر ماسکادین (Ambre Muscadin) – 2011
  • نویر گاباردین (Noir Gabardine) – 2011
  • پاچولی بوهم (Patchouli Boheme) – 2011

 

  • کلکسیون رادیکال (Radikal Collection)

زبان گل ها… طبیعت قدرتمند، تغییرناپذیر و بی انتها از ابتدای روزگار حکمفرما بوده است. مجموعه رادیکال یک قدرت با شکوه و مست کننده را کشف می کند که شما را به بی نهایت فرو می برد.

  • رادیکال جاسمین (Radikal Jasmine) – 2020
  • رادیکال تیوبرز (Radikal Tuberose) – 2020
  • رادیکال لوتوس (Radikal Lotus) – 2018
  • رادیکال آیریس (Radikal Iris) – 2018
  • رادیکال واتر لیلی (Radikal Water Lily) – 2018

 

  • کلکسیون بلک لیبل (Black Label Collection)

مجموعه عطرهای بی انتها و ماندگار برند لوران مازون را با مجموعه بلک لیبل کشف کنید. جسور، شهوانی یا استاد اغوا و فریبندگی؟ هر عطر از این مجموعه کمی بیشتر از ابعاد مختلف جسم و روح شما را آشکار می سازد. امروز چه کسی خواهی بود؟

  • لاست پارادایز (Lost Paradise) – 2020
  • شمیز بلانش (Chemise Blanche) – 2013
  • اینفینیت دفینیتیو (Infinite Definitive) – 2019
  • سولیل اینفیدل (Soleil Infidele) – 2019
  • بلک عود (Black Oud) – 2012
  • اسکاندیناوین کرایم (Scandinavian Crime) – 2016
  • آلتیمیت سداکشن (Ultimate Seduction) – 2014
  • آرسنیک عثمان (Arsenic Osman) – 2017
  • سنشوال ارکید (Sensual Orchid) – 2012

 

  • کلکسیون سیلور لیبل (Silver Label Collection)

وحشی ترین هوس ها و تمایلات خود را با لمس مجموعه سیلور لیبل برند لوران مازون (لارن مزون) از بند رها کنید. محرمانه و خصوصی، هر نت به یک کلمه تبدیل می شود و زندگی درهم دریده و چاک چاکی بین شادی و درد را نشان می دهد… به مجموعه شخصی برند لوران مازون خوش آمدید…

  • مالفیک تتو (Malefic Tattoo) – 2015
  • سیکاتریسس (Cicatrices) – 2015
  • آرمی آف لاورز (Army Of Lovers) – 2014
  • هارد لدر (Hard Leather) – 2014
  • کینگدم آف دریمز (Kingdom Of Dreams) – 2016

 

  • کلکسیون اکستریم (Extreme Collection)

تمایل و خواسته های شما پایانی ندارد. بی انتها؛ بهترین عطرها و روایح با گذشت زمان بهتر می شوند. با الگو برداری، ریمیکس یا بازسازی اثر است که زیباترین ملودی ها هرگز به فراموشی نمی رسپرده نمی شوند. مجموعه اکستریم دریچه ها را به بی نهایت باز می نماید. جایی که هر چیزی ممکن است. تا کجا حاضرید پیش بروید؟…

  • آرسنیک عثمان اکستریم (Arsenic Osman Extreme) – 2020
  • آلتیمیت سداکشن اکستریم عود (Ultimate Seduction Extreme Oud) – 2018
  • بلک عود اکستریم آمبر (Black Oud Extreme Amber) – 2018

 

  • کلکسیون گلد لیبل (Gold Label Collection)

روایحی دنباله دار و پر زرق و برق، که مانند یک لباس بلند، طلایی، تا آنجا که ممکن است جذاب باشد، می درخشد.

  • سنشوال اند دکادنت (Sensual & Decadent) – 2015
  • ولنو دوره (Veleno Dore) – 2017
  • هیستیریک (Hysteric) – 2018

 

 

فروشگاه اینترنتی عطر تینو با سابقه ای درخشان در زمینه فروش عطر ادکلن های اورجینال، محصولات این برند لوران مازون (لارن مزون) را با ضمانت اصالت کالا و با بهترین قیمت در اختیار شما عزیزان قرار می دهد. ارسال محصولات به سراسر کشور رایگان است. امیدواریم با مطالعه این نوشتار (تاریخچه برند لوران مازون – Laurent Mazzone Review)، آشنایی با این برند فرانسوی پیدا کرده باشید و بتوانید انتخابی درست و در نهایت با رضایت کامل داشته باشید.

نمایش بیشتر

2 دیدگاه

  1. واقعا مطالب جالب و آموزنده ای بود. امیدورام که این کارتون تداوم داشته باشه و در باره همه برند های معروف مقاله و دانستنیهای آموزنده بذارید.متشکرم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا