معرفی برند

تاریخچه برند تیزیانا ترنزی (Tiziana Terenzi Brand Review)

برند تیزیانا ترنزی (Tiziana Terenzi)؛ نشانی اصیل و نامدار از سرزمین رومیان “ایتالیا”

قسمت اول: مروری مختصر بر پیدایش و تاریخچه برند تیزیانا ترنزی (Tiziana Terenzi Brand Review)

در این نوشتار تاریخچه برند تیزیانا ترنزی (Tiziana Terenzi) را با یکدیگر مرور خواهیم نمود تا در کنار هم با چگونگی شکل گیری این برند نامدار ایتالیایی، تاریخچه این برند، عطرسازان و همچنین مجموعه عطرهای این کمپانی بیشتر آشنا شویم. پس از مطالعه این مقاله، قطعا شما با ابعاد جدید، جالب و جذابی از تاریخچه برند تیزیانا ترنزی آشنا خواهید شد.

برند تیزیانا ترنزی (Tiziana Terenzi Brand) یک برند عطر و ادکلن نیش ایتالیایی است که از ابتدا به صورت خانوادگی مدیریت و بنیان گذاری شده است. تاریخچه برند تیزیانا ترنزی در واقع داستان شور و عشق سه نسل است. تیزیانا ترنزی در ابتدا بیشتر بر روی شمع های معطر متمرکز بود و سپس به دنیای عطرهای نیش و لاکچری وارد شد. این برند با عزم راسخ و اشتیاق بنیانگذارش ایولینو ترنزی (Evelino Terenzi) در سال 1968 در کاتولیکا ایتالیا در فضایی به مساحت 16 متر مربع تحت نام کمپانی مادر سرریا ترنزی (Cereria Terenzi) تاسیس گردید. ایولینو ترنزی (Evelino Terenzi) در واقع با نوآوری خود ادامه دهنده سنت خانوادگی ترنزی ها شد. پدر وی گولیلمو (Guglielmo) در تاسیس یک شرکت موم سازی که برای کلیساها شمع تولید می کرد مشارکت داشت.

 گولیلمو (Guglielmo) با کمک همسرش، لوئیجیا مانچینی (Luigia Mancini) ، یک آزمایشگاه صنعتی را در یک اتاق کوچک از خانه بزرگ خانوادگیشان تأسیس کرد. بدین ترتیب اولین خشت از قصه بیش از 50 ساله برند تیزیانا ترنزی که نسل به نسل منتقل گردید بنا نهاده شد. فرزندان ایولینو ترنزی (Evelino Terenzi)، یعنی تیزیانا (Tiziana) و پائولو (Paolo) هم اکنون میراث دار و صاحبان این برند هستند. تیزیانا ترنزی طراح برند است، در حالی که پائولو ترنزی رئیس شرکت و عطرساز کمپانی است. اولین عطر در تاریخچه برند تیزیانا ترنزی در سال 2012 به بازار عطر و ادکلن های نیش و لاکچری در جهان معرفی شد. برند تیزیانا ترنزی تا سال 2020 بیش از 73 عطر را تولید و روانه بازار کرده است. عطرساز و طراح روایح عطرهای این برند همانطور که پیش تر گفته شد پائولو ترنزی است.

تیزیانا ترنزی طراح برند است، در حالی که پائولو ترنزی رئیس شرکت و عطرساز کمپانی است.

قسمت دوم: عطرهای برند تیزیانا ترنزی؛ جوهره لحظه ها

خلق روایح و اسانس عطرها در تیزیانا ترنزی نشات گرفته از تلاش بی پایان برای تجسم و به تصویر کشیدن احساسات است. این عطرها تمایل نیرومند فاوست (قهرمان افسانه های کلاسیک آلمانی،یک ستاره شناس آلمانی و نفروشناس معروف است که روح خود را در ازای دست یابی به دانش نامحدود و لذت های دنیوی با شیطان مبادله کرده است.) جهت تلاش برای ماندن در لحظه های زیبا و کاوش مداوم در “خویشتن خویش و غیر خویش” را در خود جای داده اند. عطری که سعی کرده با  استفاده از تمام قدرت خود تجربه حضور در کنار آتش را فرا بخواند – لحظه ای که نشان دهنده یک زندگی کامل و مشتاقانه است؛ آخرین قطره و عصاره را می فشارد، در لحظه زندگی می کند- اشتراک لحظه های صمیمی و ناب با تمام هستی و عالم وجود.

تمام اسانس های برانگیزاننده و فراخوان کننده یک خاطره زیبا در درون مولکول های گرانبهای بویایی به دام افتاده اند، که این روایح را برای همیشه در ذهن ما حک می نمایند. این فقط یک عطر نیست، بلکه یک سفر واقعی در احساسات و خاطرات است. این خلاقیت ها به دلیل کیفیت منحصر به فرد خود، از همان آغاز کار حاصل شده است. زمانی که مجموعه ای از یادداشت ها در دفترچه یادداشت های قدیمی نوشته شده و روایت گر سفری است که هنوز به پایان نرسیده است.

برند تیزیانا ترنزی همانطور که به خوبی در فرمولاسیون مولکول ها و ساختار عطر از قوانین عطرسازی سلطنتی سنتی پیروی می کند. در عین حال دست خود را برای کاوش در تمامی کیمیاگری های ممکن گرچه از نظر قواعد ظاهری درست نباشد، باز می گذارد. برند تیزیانا ترنزی سعی کرده تا در کارهای خود ذات و جوهره راستین زندگی را با تمام نقص ها، تنش ها و ناهنجاری هایش که همه اینها لحظه ها را به سادگی زیبا می کنند، نمایانگر کند. برای تیزیانا ترنزی توافق و الزامی بر روی پیش برد سبکی خاص وجود ندارد. هر مولکول و ساختاری تقریباً مستقل از مولف اثر به دلیل اینکه باید وجود داشته باشد انتخاب شده است؛ زیرا این آفرینش ها در واقع تجلی گر حقیقت هستند…

 

 

عطر های تیزیانا ترنزی (Tiziana Terenzi) برای پوشیدن همچون یک لباس ساده طراحی نشده اند. این عطرها فقط برای کسانی است که دوست دارند کاملاً در زندگی غوطه ور شوند و معنای حقیقی آن را به صورتی کاملا عمیق، به دور از هر هراسی تجربه کنند. آنها آفرینش های هنری پیچیده ای هستند که تمام رموزشان را به خودی خود برای شما فاش نمی کنند؛ بلکه آنها نیازمند پژواک و انعکاس های درونی از سوی شما هستند. هنگامی که عطر را اسپری می کنید، نت ها در عطرهای تیزیانا ترنزی مدام در حال تغییر شکل و دگرگونی هستند و به بیانی دیگر اصطلاحا “نت ها و روایح نبض دارند“. آنها اغلب با جادوی روایح خود به اعماق قلب شما تاخت و تاز می کنند و در پا به قلمروهایی ناشناخته از شما گذاشته و در آن جستجو می کنند.

عطرهای تیزیانا ترنزی (Tiziana Terenzi) را می توان کیمیایی گرانبها در نوع ساخت دانست که به دلیل تکامل مداوم احساسات ما و نحوه درک آن، هرگز تولید نت های جدید موسیقیایی در آن ها متوقف نمی شود. تجربه عطری با این نوع ساختار به زمان، صبر، پشتکار و خرد و معرفت نیاز دارد. در حقیقت می توان گفت این عطرها ماهیت و گوهر خود را برای هر کسی آشکار نمی کنند. این فقط شما نیستید که تصمیم می گیرید این عطرها را انتخاب کرده و بپوشید. بلکه این روایح هستند که هرگاه احساس کنند شما روح درست و نابی برای درک حقیقی آن ها دارید شما را انتخاب خواهند کرد. آنگاه است که ذات واقعی این عطرها و روایح برای شما به درستی نمایان خواهد شد…

نت ها و روایح در عطرهای تیزیانا ترنزی tiziana terenzi نبض دارند

قسمت سوم: خانم تیزیانا ترنزی (Tiziana Terenzi)؛ مدیر خلاق

تیزیانا در واقع تداعی کننده تصاویری از تاریخچه برند تیزیانا ترنزی در ذهن آیندگان خواهد بود. تیزیانا، خواهر پائولو ترنزی و طراح برند تیزیانا ترنزی، معلم هنرهای کاربردی و طراح است. او با برندهای مطرح و برتر حوزه طلا و جواهرات در زمینه طراحی همکاری داشته است. اشتیاق و عشق او به ظریف کاری های زیبا در طراحی، با اجرای جزئیات برجسته و بسیار دقیق صنعتگری و کیفیت بی نظیر در هر یک از آثار هنری ترنزی، نمایان شده است. هر قطعه ترنزی شامل جزئیات طلای 24 عیار به همراه بالاترین کیفیت شیشه های دست ساز ایتالیایی است.

در طراحی ها و یا در سرپوش باتل عطرها، استفاده از چوب های کمیاب جنگل های ایتالیایی و همچنین چرم دست ساز و دست دوز ایتالیایی به چشم می خورد. در سال 2015 طراحی او در خلق عطر کایمرا (Chimaera) از کلکسیون انیورساری برند تیزیانا ترنزی (Anniversary Collection)، برنده جایزه بهتری بهترین ها از مجله راب ریپورت (Robb Report) گردید. موفقیت بزرگ تیزیانا با مجموعه لونا (Luna collection) حاصل شد. جایی که او تمام دانش و مهارت بالای خود در طلاسازی را با ساخت سرپوش های طلایی بسیار ظریف در عطرهای برند تیزیانا ترنزی به رخ کشید.

تیزیانا در واقع تداعی کننده تصاویری از تاریخچه برند تیزیانا ترنزی در ذهن آیندگان خواهد بود.

قسمت چهارم: پائولو ترنزی (Paolo Terenzi)؛ عطر ساز

پائولو ترنزی نقشی اساسی در تاریخچه برند تیزیانا ترنزی (Tiziana Terenzi) را از خود به تصویر می کشد. پائولو ترنزی عطرساز بسیار با استعداد و مورد احترام ایتالیایی است. او کاملا آزاد از قید و رسوم، یک داستان سرای فریبنده است و ساخت و آفرینش زیبایی فلسفه اوست. سابقه پائولو نیز به اندازه ساخته ها و فرمول های وی برای عطرها بی نظیر است: نوازنده حرفه ای، دارای مدرک حقوق و فلسفه، دارای تحصیلات در علوم شیمی و فیزیک و شاعری با تخیل، احساس و درک بی حد و حصر. نتیجه این تنوع و گستردگی توانایی در پائولو این بود که هنر و زیبایی توامان در دنیای عطرها ترجمه و جاری شدند.

پائولو ترنزی بیشتر علاقمند است تا فقط با مواد اولیه طبیعی کار کند که در سفرهای زیادی که دارد شخصاً در سراسر جهان منابع آن را تهیه می کند. او در گنچینه خود از مواد و عناصر اولیه، بر روی 200-300 نوع از نت های گرانبها متمرکز است. او این نت ها را در هم آمیخته تا ترکیبات غنی بسیار پیچیده و فریبنده را خلق کند. پائولو ترنزی سالها با برترین خانه های مد و طراحی(فشن) بین المللی در جهان کار کرده است. اما او به همراه تیزیانا در سال 2012، برند تجاری خود را با نام برند تیزیانا ترنزی ایجاد کردند. جالب است بدانید در سال 2014 یکی از عطرهای برند تیزیانا ترنزی به عنوان نامزد نهایی دریافت جایزه فیفی (Fifi Awards) برگزیده شد.

تاریخچه برند تیزیانا ترنزی: پائولو ترنزی عطرساز بسیار با استعداد و مورد احترام ایتالیایی است.

قسمت پنجم: روایت سه نسل؛ داستانی از یک شور و اشتیاق…

در ادامه مرور تاریخچه برند تیزیانا ترنزی (Tiziana Terenzi Brand Review) به روایتی از شور و اشتیاق سه نسل از خانواده ترنزی ها می پردازیم. خانواده ترنزی ریشه ای دیرینه و اصیل دارند که به دوران افسانه های رومی هوراس (Horace) باز می گردد. نام خانوادگی ترنزی ها (Terenzi)  از “Tes enses” به معنای سه شمشیر گرفته شده است و با گذشت زمان در اثر تغییرات فرهنگی تغییر شکل یافته است. اگر بخواهیم در اینجا مروری بر اجداد و گذشتگان خانواده ترنزی نماییم؛ می توانیم به نمایشنامه نویس لاتین پابلیوس ترنتیوس افر (Publius Terentius Afer) اشاره کنیم.

همچنین می توان از آثاری از خانواده ترنزی در قرن پانزدهم، با نجیب زاده ای همچون گابریل ترنزی (Gabriele Terenzi)، که عاشق هنر و کیمیاگری بوده و در حدود سال 1450 درگذشت یاد کرد. نژادی از رهبران، کاوشگران، هنرمندان و بالاتر از همه مخترعین. گولیلمو (Guglielmo)، که واقعاً تجسم روحی مبدع و هنرمند بود، یک افسر سواره بود که عاشق تمام چیزهای زیبا و هماهنگ بود. او درام می نواخت و شعر می سرود. او همچنین بخشی از عمر خود را در علم فلسفه و کاوش در علوم زیبایی شناختی صرف کرد. همسر گولیلمو، لوئیجیا (بیجیا) در تمام طول زندگی اش پهلو به پهلوی او همراهش بود. بیجیا زنی قدرتمند و اهل عمل بود که با بصیرت خود موجب شکوفایی علایق و توانایی های  همسرش شد و در عین حال ثبات و استحکام رویاهای آرمان خواهانه مردی را که در طول زندگی حرفه ای نظامی اش با شاهزادگان و پادشاهان ملاقات داشت، تضمین می نمود.

Tiziana Terenzi

پس از مدتی لوئیجیا تصمیم گرفت استعداد های همسرش را هدایت کرده و به آنها مسیر دهد. او به همراه خود گولیلمو یک آزمایشگاه صنعتی را در یک اتاق کوچک از خانه بزرگ خانوادگیشان تأسیس کردند. بدین ترتیب اولین خشت از قصه بیش از 50 ساله برند تیزیانا ترنزی که نسل به نسل منتقل گردید بنا نهاده شد. گولیلمو همیشه عاشق عطرها، به ویژه کلون ها (colognes) بود. او مجموعه شخصی خود را با استفاده از اسانس های طبیعی سرزمین محبوب خود ایجاد کرد. عشق او به موسیقی و ریتم همواره همچون امضای یک نویسنده در آثار او جریان داشت.

او به پسر خود، اولینو ترنزی (Evelino)، هنر هارمونی و توازن بویایی و فنون تضادهای به خوبی متعادل شده را آموخت در حالی که زبان احساسات را از دنیای موسیقی وام گرفته بود. اولینو (Evelino) عشق پدرش به موسیقی را از وی به ارث برد. او نوازنده کلارینت (نوعی ساز بادی چوبی) بود. او همچنین به واسطه قوه ابتکار قوی خویش و با شیفتگی که به علم مکانیک و حرکت داشت، همواره مسیرهای جدید را می آزمود. او یک مبدع واقعی بود که قادر است تجارت خانوادگی را به یک شگفتی تبدیل نماید. او در همان اتاق کوچک پیش گفته پدرش مکانی را ساخت که امروز از نظر بازدیدکنندگانش جای عجیب و شگفت به نظر می آید.

تمام تجهیزات مورد استفاده این مکان توسط خود ایولینو اختراع و تولید شده است. بدین ترتیب کارگاه کوچک صنعتی به تدریج بزرگتر شد و به طور فزاینده ای شخصیت اولینو را در خود تجسم می نمود. هنوز هم روح و عطر اولینو (Evelino) در خشت خشت و هر گوشه و کنار آن محل جاری است. عطر و خاطره ای که فرزندانش، تیزیانا و پائولو ترنزی را در جستجوی مداوم خود برای یافتن یک چالش جدید عظیم پس از کارهایی که پیشینیان آنها انجام داده اند، راهنمایی می کند.

 Tiziana Terenzi Review

تیزیانا (Tiziana) و پائولو (Paolo) همه چیز را بین خود تقسیم کرده اند. آنها مهارت های خود را در ترکیبی که احتمالاً هرگز امکان پدیدار شدن در یک شخص را به تنهایی ندارد، به یکدیگر گره زده و پیوند داده اند. پیوند خانوادگی آنها را محکم و استوار در کنار یکدیگر حفظ کرده است، درست هانند بلوطی که ریشه در زمین فرو می کند، میوه دانش نسل هایی که در زمان آینده زندگی می کنند، فراهم می کند.

موسیقی پیشینیان آنها هنوز در قلب آنها نواخته می شود و سفر همیشه به سوی دریاست. امروز و در نسل جدید ترنزی نیز تمرکز بر روی خلاقیت های منحصر به فرد، مواد اولیه طبیعی و ارزشمند و توجه دقیق به جزئیات است، چرا که هر آفرینش و اثری که به وجود می آید، فرزندی از اجداد و خانواده ترنزی خواهد بود. این سخن مردان و زنانی است که آگاهانه “خلوص” را در قالب عطر و “زندگی” را در قالب شمع و موم در بر گرفته اند.

شعار ویژه برند تیزیانا ترنزی (Tiziana Terenzi Brand) سخنی از هنرمند شهیر ایتالیایی؛ لئو ناردو داوینجی است:

“شاید آتش به این خاطر به عنوان ویرانگر همه تزویرها و به عنوان نماد و تجسمی از حقیقت نشان داده می شود، چرا که آن نور است و تاریکی را که پنهان کننده ذات واقعی عناصر هستی است، از آن ها بیرون می کشد. حقیقت در نهایت هیچ گاه پنهان نمی ماند. دورویی و تظاهر سودی ندارد. تظاهر و دورویی در مقابل دادرسی بزرگ هیچ رهاوردی نخواهد داشت.” لئوناردو داوینچی

در ادامه می توانید در ویدئو ارزشمند زیر معرفی بسیار جذاب از تاریخچه برند تیزیانا ترنزی و داستان شور و اشتیاق 3 نسل از این خانواده را به صورت مصور مشاهده نمایید. پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه دیدن این ویدئو ارزشمند را از دست ندهید.

 

 

در ادامه بررسی تاریخچه برند تیزیانا ترنزی با هم مروری خواهیم داشت بر کلکسیون هایی که تا کنون از این برند به دنیای عطر و ادکلن معرفی شده است.

قسمت ششم: مروری بر کلکسیون های برند تیزیانا ترنزی (Tiziana Terenzi Brand Collection)

در پایان این نوشتار به معرفی کلکسیون های برند تیزیانا ترنزی و مدل های معرفی شده در هر یک از این کلکسیون ها خواهیم پرداخت. امیدواریم این نوشتار برای شما جذاب بوده و به آشنایی شما با تاریخچه برند تیزیانا ترنزی (Tiziana Terenzi Brand Review) کمک کرده باشد. همچنین شما عزیزان در صورت تمایل برای تهیه و سفارش هریک از عطرهای برند تیزیانا ترنزی می توانید با کارشناسان فروشگاه اینترنتی عطر تینو (تینو پرفیوم) از طریق راه های ارتباطی درج شده در سایت در تماس باشید.

  • کلکسیون گلد تیزیانا ترنزی (Tiziana Terenzi Gold Collection)

قدرت هیپنوتیزم و زیبایی آتش همیشه در زندگی ما وجود دارد و ما را با قدرت بزرگ رمزآلودی به احساساتمان و به همه خلقت وصل می کند. این عطرها مراحل سفری که در آتش شکل گرفته را را مجسم می کنند. در آتش، هر احساس، هر تصویر و هر عطر و رایحه ای زنده می شود و تقریباً مستقل از افکار ما وجود دارد. عطرهای کلکسیون گلد برند تیزیانا ترنزی روح تسخیر ناپذیر احساسات ما را به تصویر می کشد. در این کلکسیون همانطور که از نام آن پیداست از عناصر ناب طلایی در طراحی المان ها و ساخت باتل(بطری) عطر بهره گرفته شده است. کلکسیون گلد تیزیانا ترنزی را می توان اولین کلکسیون از مجموعه های برند تیزیانا ترنزی دانست. عطرهای شاخص این کلکسیون به همراه سال ساخت آن ها در ادامه آمده است.

  • گلد رز عود (Gold Rose Oudh) – 2012
  • وایت فایر (White Fire) – 2012
  • لیلیپور (Lilipur) – 2013
  • آرتوسا (Arethusa) – 2014
  • کیرکه (Kirke) – 2015
  • دلوکس (Delox) – 2017
  • بورآ (Borea) – 2019

 

  • کلکسیون بلک تیزیانا ترنزی (Tiziana Terenzi Black Collection)

کلکسیون بلک از برند تیزیانا ترنزی را می توان مجموعه ای کلاسیک نامید. زیرا از اولین مجموعه هایی بود که برند تیزیانا ترنزی به همراه مجموعه گلد ارائه نمود. جوهری سیاه و درون گرا، خیالی و غم ناک که در یک باتل سراسر سیاه قرار دارد. عطرهای کلکسیون بلک تیزیانا ترنزی تحت تاثیر آموزه های لئوناردو داوینچی، كه ارزیابی كننده مناسبی از نسبت های شنیداری و كمال بود، ابداع و طراحی شدند. در طراحی این مجموعه، یک بطری مربع شکل به رنگ مشکی مزین شده است. در قسمت بالایی نیز یک درپوش مکعبی شکل باشکوه وجود دارد که از بهترین چوب ها توسط صنعتگران ماهر ایتالیایی ساخته شده است. نام عطرها نیز بر روی تکه چوب مستطیل شکل از جنگل ها توسکانی با حرارت آتش حک شده است. تمام جزئیات به کار رفته در طراحی عطرهای کلکسیون بلک برند تیزیانا ترنزی، نتیجه یک مطالعه دقیق است که هدف آن پیدا کردن بهترین وضعیت هارمونی طراحی است که هنگام استفاده به مصرف کننده حس خوبی را انتقال دهد. باتل سیاه این عطرها محکم و مقتدر به نظر می رسد. این عطرها تجسم یک سفر درونی و بسیار صمیمی برای کشف خویشتن خویش است. در ادامه عطرهای شاخص کلکسیون بلک برند تیزیانا ترنزی به همراه سال ساخت آن ها آمده است.

  • اکستاسی (Ecstasy) – 2012
  • ایکس ایکس مارچ/ 19 مارچ (XIX March) – 2012
  • مارما (Maremma) – 2013
  • لودانو نرو (Laudano Nero) – 2014
  • ال کنتراریو (Al Contrario) – 2015
  • فوکونرو (Foconero) – 2017

 

  • کلکسیون انیورساری تیزیانا ترنزی (Tiziana Terenzi Anniversary Collection)

ایده سبک شناختی مجموعه انیورساری تیزیانا ترنزی در  جستجوی خلوص مطلق است. در این مجموعه سعی شده است سبک فوق العاده زیبا ترین عناصر موجود طبیعت با قوانین وحشی، با شکوه و تاثیرگذار آن؛ بدون هیچ گونه مداخله از مصنوعات، به صورت کاملا طبیعی  در قالب عطرها به تصویر کشیده شود. وجه تمایز طراحی این مجموعه از برند تیزیانا ترنزی، طرح های دایره ای شکل بسیار ظریف و ناب طلایی استفاده شده در درپوش عطر های این مجموعه است. طوری که زیبایی این نقوش همان ابتدا بیننده را مجذوب خود می کند. برخی عطرهای شاخص این مجموعه در زیر آمده است.

  • کازانوا (Casanova) – 2014
  • کایمرا (Chimaera) – 2014
  • گیومین (Gumin) – 2016
  • بیجیا (Bigia) – 2016
  • افرودیت (Afrodite) – 2018
  • دایونیسیو (Dionisio) – 2018

 

  • کلکسیون لونا تیزیانا ترنزی (Tiziana Terenzi Luna Collection)

کلکسیون لونا از برند تیزیانا ترنزی مجموعه ای منحصر به فرد از زیبایی شگفتانه است. در این مجموعه برند تیزیانا ترنزی سبک جدید خود را که از آن تحت عنوان “آینده خاطرات” یاد می کند، معرفی می نماید. کلکسیون لونا تیزیانا ترنزی را می توان یک اکتشاف هنری دانست که در آن ترنزی اصول خود را بر اساس مجموعه کلاسیک تیزیانا ترنزی تنظیم می کند و ضمن حفظ المان های بنیادی طراحی کلاسیک خود؛ آن را با تلفیقی از جزئیات دقیق حاصل از تجربه صاحب سبکان ساخت جواهرات، غنی نموده و بهبود می بخشد. همانطور که از نام این مجموعه پیداست روایح و طراحی کلکسیون لونا با الهام از حماسه های قرون وسطایی و همچنین عنصر اساسی ماه، خلق شده اند. لونا نیز در زبان ایتالیایی به معنای ماه یا همان الهه ماه است. در ادامه عطرهای آفریده شده در این مجموعه برند تیزیانا ترنزی را به همراه سال تولیدشان را با هم مرور خواهیم کرد.

  • اندرومدا (Andromeda) – 2015
  • کسیوپیا (Cassipea) – 2015
  • اورسا (Ursa) – 2015
  • دراکو (Draco) – 2015
  • اوریون (Orion) – 2015
  • پورپورا (Porpora) – 2017
  • اکلیکس (Eclix) – 2017
  • وله (Vele) – 2017
  • سیراح (Sirrah) – 2018
  • میراک (Mirach) – 2016
  • لینس (Lince) – 2018
  • کاپوت موندی (Caput Mundi) – 2018
  • اسپیریتو فیورنتینو (Spirito Fiorentino) – 2019

 

  • کلکسیون های لونا استارز تیزیانا ترنزی (Tiziana Terenzi Luna Stars)

    • کلکسیون لونا استارز تیزیانا ترنزی (Luna Stars)

      • تابیت (Tabit exp) – 2016
      • کاس (Cas) – 2017
      • کاف (Kaff) – 2017
      • سایف (Saiph) – 2017
    • کلکسیون عطار لونا استار تیزیانا ترنزی (Attar Collection)

در این مجموعه عطرهایی فوق لاکچری حاصل از عصاره خالص بدون استفاده از حتی یک قطره الکل گردآوری شده است.

  • عطر خالص سایف عطار (Saiph Attar) – 2016
  • عطر خالص تابیت عطار (Tabit Attar) – 2016
  • عطر خالص کاس عطار (Cas Attar) – 2017
  • عطر خالص کاف عطار (Kaff Attar) – 2017
  • عطر خالص سیراح عطار (Sirrah Attar) – 2018
  • عطر خالص میراک عطار (Mirach Attar) – 2018

 

  • کلکسیون اسولوتو لونا استار تیزیانا ترنزی (Assoluto)

    • تایل اسولوتو (Tyl Assoluto) – 2016
    • ادیل اسولوتو (Adhil Assoluto) – 2016
    • دوبه اسولوتو (Dubhe Assoluto) – 2016
    • ولوروم اسولوتو (Velorum Assoluto) – 2017
    • الیوت اسولوتو (Alioth Assoluto) – 2018
    • لینسیس اسولوتو (Lyncis Assoluto) – 2019
    • اوریونیس اسولوتو (Orionis Assoluto) – 2019

 

  • کلکسیون هرودز اکسکلوسیف تیزیانا ترنزی (Tiziana Terenzi HARRODS EXCLUSIVE)

    • کوما (Kuma) – 2017
    • لا سوپربا رزا (La Superba Rossa) – 2018
    • عود الشاین (Ous Alshain) – 2016
    • عود میرا (Oud Mira) – 2017
    • عود نیهال (Oud Nihal) – 2016
    • عود تاریزد (Oud Tarazed) – 2016
    • عود واسات (Oud Wasat) – 2016

 

  • کلکسیون هاروی نیکولز اکسکلوسیو تیزیانا ترنزی (HARVEY NICHOLS EXCLUSIVE)

    • لوسنرا (Lucenera) – 2017

 

  • کلکسیون بارنیز نیویورک اکسکلوسیف تیزیانا ترنزی (Barney’s New York Exclusive)

    • لونانرا (Lunanera) – 2017
    • مورو دی ونزیا (Moro Di Venezia) – 2018

 

  • کلکسیون کامت تیزیانا ترنزی (Tiziana Terenzi Comet Collection)

    • انکه سلفریجز اکسکلوسیف (Encke Selfridges Exclusive) – 2019
    • هیل باپ (Hale Bopp) – 2019
    • هالی (Halley) – 2019
    • تمپل (Tempel) – 2019
    • ویرتنر (Wirtaner) – 2019

 

  • کلکسیون گلدن استار تیزیانا ترنزی (Tiziana Terenzi Golden Star Collection)

    • اراکیس (Arrakis) – 2019
    • دراکونیس (Draconis) – 2019

 

  • کلکسیون ستاره های دریایی/ سی استارز (Tiziana Terenzi Sea Stars Collection)

    • آتلانتید (Atlantide) – 2020
    • کیوبیا (Cubia) – 2020
    • اورزا (Orza) – 2020
    • پوجا (Poggia) – 2020
    • تلئا (Telea) – 2020

تاریخچه برند تیزیانا ترنزی (Tiziana Terenzi Brand Review) | فروشگاه اینترنتی عطر تینو

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا