معرفی برند

تاریخچه برند زرجف (Xerjoff Brand Review)

زرجف؛ قلمرو جذاب روایح

برند زرجف (Xerjoff) یک برند لوکس ایتالیایی است که توسط سرجیو مومو (Sergio Momo) در سال 2003 راه اندازی شده و رایحه های متمایزی از بهترین مواد را در بسته بندی های نفیس ارائه می دهد. در تاریخچه برند زرجف آمده است که سرجیو متولد شهر تورین (Turin) ایتالیا است که علاقه مندی او به طراحی و گرافیک باعث شد پس از اتمام دوره تحصیلات خود به لندن نقل مکان کند. او مدت های مدیدی با آژانس های طراحی و تبلیغاتی گوناگون همکاری کرد و نام مستعار (سر جف) یا همان زرجف در همان دوره به او داده شد.

او به دلیل عشقی که به وطن خود داشت، پس از بازگشت به ایتالیا به عنوان مدیر خلاق یک آژانس طراحی که با برندهای مطرحی مانند لانکوم، فراری، رولز رویس و … کار می کرد، منصوب شد. او توانست پس از مدت طولانی تحقیقات و آموزش در شهر گراس فرانسه، جایی که علاقه او به عطرهای لوکس شکوفا شد، سرانجام استعداد هایش را در این زمینه رشد دهد. سرجیو در سال 2004 به همراه دومینیک سالوو (Dominique Salvo)، مدیر تحقیق و توسعه زرجف، خانه عطر XERJOFF را تأسیس کرد (تاریخچه برند زرجف – Xerjoff).

تاریخچه برند زرجف:برند زرجوف (Xerjoff) یک برند لوکس ایتالیایی است که توسط سرجیو مومو (Sergio Momo) در سال 2003 راه اندازی شده و رایحه های متمایزی از بهترین مواد را در بسته بندی های نفیس ارائه می دهد.

برند زرجف (زرجوف) که اولین محصول خود را در سال ۲۰۰۷ به بازار عطر و ادکلن ارائه داد، تا سال ۲۰۲۰ توانست حدود ۱۲۰ عطر را در کارنامه کاری خود ثبت کند. برند زرجف را ممکن است با نام های زرژاف یا سرژوف نیز شنیده باشید. عطرهای زرجف (‌زرجوف) با همکاری عطرسازهایی مانند کریس موریس، ژاک فلوری، میروسلاو پتکوف، آنجلین لپورینی، کریستین کربونل، لورا سانتاندر و متیو ناردین ساخته شدند. زرجف (Xerjoff) در واقع یک خانه عطر ایتالیایی بود که در هنری ترین حالت ممکن، عطرهای لوکس زیادی را تولید کرده است.

صحبت در مورد زرجف (Xerjoff) به معنای فراتر رفتن از بعد بویایی، برای ورود به جهانی گسترده تر است. زرجف مجموعه ای است از روایحی طبیعی در پوشش عطرهای لوکس. اگر نگاهی دقیق تر بر تاریخچه برند زرجف بیندازیم، مشاهده خواهیم کرد که این کمپانی در تولید تک تک عطرهای خود، از بهترین و ناب ترین مواد استفاده کرده و در ورای هر رایحه ای، حسی خالص را به ما هدیه داده است (تاریخچه برند زرجف). عطرهای برند زرجف (Xerjoff) که توسط مهارت عطرسازان زیادی ساخته شده است، سفری به سمت کشف با ارزش ترین قسمت از قلمرو جذاب اسانس ها است؛ مکانی که اتحاد بی نظیر بین دانش هزاره طبیعت و فناوری در آن برقرار می شود. زرجف در واقع پلی می زند از طبیعت و روایح استثنائی آن به سمت فناوری و تکنولوژی و در نتیجه رسیدن به روایحی بی نظیر و لوکس.

ماهیت انحصاری مواد اولیه انتخاب شده در عطرهای زرجف از بهترین موارد ارائه شده توسط کشورهای صادراتی با توجه دقیق به جزئیات، با بطری های شگفت انگیز تراش خورده از سنگ کوارتز، شیشه مورانو و سایر مواد گرانبها مطابقت دارد (تاریخچه برند زرجف). عطرهای زرجف، (برند زرجوف) ترکیبی نفیس از اسانس های دستچین شده همراه با یک فرآیند استخراج به همان اندازه نوآورانه، با کیفیتی استثنائی هستند. این توجه دقیق به جزئیات در زرجف، دقیقاً تا زمان ارائه رعایت می شود. هر رایحه منحصر به فرد در زرجف، با تعداد محدود و با ورژن های محدود تولید می شود. سرجیو تصمیم داشت تا احساساتی چند بعدی را در عطرهای خود منعکس کند: نگاه، رایحه، خاطرات …

“عطر خوب صرفا یک رایحه نیست. وصالی بین جسم و روح است. این مسئله کاملا توسط خانه عطر زرجف اجرا شده است به طوریکه شما نمی توانید عطر را از هنر جدا کنید”

سرجیو مومو

در ادامه می توانید مصاحبه ای را که با سرجیو مومو، بنیان گذار برند زرجف (XERJOFF) انجام شده است، مطالعه کنید.

این مصاحبه توسط الیت لیوینگ افریکا (Elite Living Africa) در ارتباط با کلکسیون عطرهای عودی سرجیو صورت گرفته است.

 

 

Ela: زندگی بر شما چگونه گذشت؟ خاطرات خوب شما چیست؟

Sergio: من با خانواده ام مسافرت های زیادی رفتم؛ بنابراین گمان می کنم عمیق ترین خاطرات من به همان سفرها بر می گردد. من همچنین مدت طولانی از کودکی خود را در کوه های آلپ گذراندم؛ بنابراین طبیعت همیشه بخشی جدایی ناپذیری از زندگی من بوده است. من به اندازه کافی خوش شانس بودم که وقتم را با پدربزرگ و مادربزرگم نیز سپری کردم و این، به دلایل مختلف یک مزیت فوق العاده است.

 

Ela: به یاد ماندنی ترین تجربه شما از عطر چیست؟

Sergio: پدر من سرگرمی های زیادی داشت. یکی از آنها، عکس گرفتن از گل های کمیاب کوهستانی و تولید کتاب در این زمینه بود. یک گل خاص –یک نوع ارکیده از کوه آلپ- به نام “La vaniglia delle Alpi” (وانیل آلپ) است که در واقع یک گل آبی و سیاه بسیار نادر و کوچک است که فقط در مناطق خاص رشد می کند. رایحه عمیق وانیل با پس زمینه ای از رایحه قوی چوبی، خاطره بسیار خوبی برای من است.

 

Ela: اولین بار چه زمانی متوجه علاقه خود به عطر شدید؟

Sergio: زمانی که دانشگاه را شروع کردم. من اغلب از عطرهای پدرم استفاده می کنم، برای من این یک کار طبیعی بود. در آن زمان فهمیدم که علاقه زیادی به عطرها و انواع مختلف روایح -نه فقط عطرهای درون بطری ها- دارم. نانوایی در صبحگاه یا مسابقه موتورسواری که آخر هفته ها در آن شرکت می کردم؛ هر کدام رویدادها و اتفاقات روزمره ای هستند که روایح در آن حضور دارند. در واقع،‌ هر چیزی ممکن است با رایحه و عطر همراه باشد.

 

Ela: چه چیزی باعث شده تا عصاره عود به این اندازه خاص باشد؟

 Sergio: پیچیدگی آن است. برای من عود از سایر مواد طبیعی مورد استفاده در عطرسازی فاصله دارد. کیفیت خوب را سخت می توان یافت، بسیار کمیاب است و قدمت عود مانند بهترین شراب ها است. فقط افراد باتجربه و با اخلاق کاری خوب قادر به استخراج چنین شگفتی طبیعت هستند.

 

Ela: شما طیف گسترده ای از برندهای دیگر را دیده اید که عطرهایی را به عود اختصاص داده اند؛ چه چیزی شما را متمایز می کند؟

Sergio: عودهای زرجف، ترکیبی از کیفیت و خلاقیت هستند. بعضی از مسیرها هنوز هم سنتی هستند اما همیشه از پیچ و تاب شخصیتی برخوردار هستند. گاهی کیفیت کافی نیست؛ یک عطر باید کاراکتر و امتیاز و ارجحیت ایجاد کند.

 

Ela: عطرهای شما در کدام یک از بازارهای آفریقا بیشترین فروش را دارند؟

Sergio: آفریقا برای زرجف داستان موفقیت اخیر است. آفریقا در ارتباط با تمام عطرهای ما بسیار خوب واکنش نشان داده است. سنگال، نیجریه، تونس، موریس و به زودی آفریقای جنوبی بازارهایی هستند که ما با آنها بسیار موفق تر خواهیم شد. ما مشتاقانه منتظر گسترش بیشتری در سال 2017 هستیم. (مصاحبه مربوط به قبل از ۲۰۱۷ می باشد)

 

Ela: هر روز تعداد بیشتری از مردم روی عود سرمایه گذاری می کنند. به نظر شما این یک سرمایه گذاری ارزشمند است؟

Sergio: بله معتقدم که عود یک سرمایه گذاری مناسب است. البته که دانش بسیار عمیق در مورد این موضوع برای تضمین سرمایه گذاری ضروری است. برخی از انواع عودهای قدیمی همانند سرمایه گذاری بر روی مجموعه های هنری هستند. علاوه بر این، عامل فرهنگی و مذهبی نیز می تواند نقش بیشتری را بازی کند. بعضی از عصاره گیری ها (تقطیر) از عود از نظر کیفیت بسیار گرانبها هستند؛ آنقدر کمیاب که ممکن است سال ها طول بکشد تا به نتیجه برسد.

 

Ela: به کسانی که تازه با عود آشنا شده اند،‌ چه توصیه ای هنگام خرید دارید؟

Sergio: من اکیداً پیشنهاد می کنم برای درک کامل مفهوم تولید عود، از برخی از کشورهای تولید کننده بازدید آموزشی داشته باشید؛ تاریخچه عود، مزارع چوب آگار و روش تقطیر، گذشته و حال. متاسفانه بازارها یک میدان مین هستند. برای جلوگیری از اینکه با سورپرایزهای بدی مواجه شوید، می بایست با تولید کننده و توزیع کننده کاملاً شناخته شده در ارتباط باشید.

هنوز یک عامل بسیار مهم وجود دارد: پایداری. مزارع و تولیدات عود باید توسط سازمان های مجاز تضمین کننده محافظت شود. بنابراین برای ورود به این دنیای شگفت انگیز مشق شب لازم است!!

 

Ela: به چه رایحه ای بیشترین علاقه و به چه رایحه ای کمترین علاقه را دارید؟ Xerjoff

Sergio: البته که عود؛ در کنار عطر بهار نارنج از آفریقای شمالی، رزین ها همانند اپوپوناکس و بنزوئین، گل یاس مصری، وانیل و زنبق.

و به رایحه گل رز مصنوعی آزمایشگاهی نیز کمترین علاقه را دارم. Xerjoff

 

Ela: شما در مورد (غرب زدگی) عود چه فکر می کنید؟ آیا این مسئله در بازار واقعیت دارد؟ 

Sergio: غربی شدن عود به واقع یک بحث است. من البته مخالف آن نیستم، فقط دوست دارم آن برند به خلاقیت خود نام مناسبی بدهد.

منظور من این است: اگر کالایی برای من عود (OUD) نامیده می شود، این یک اظهار است که باید برای مشتریان نهایی هم چنین باشد. در غرب، تعداد کمی از مشتریان به دلیل صدها تفسیر اشتباهی که از آن وجود دارد، از بوی واقعی عود آگاه هستند و این، به فرهنگ برمی گردد.

 

صحبت در مورد زرجف (Xerjoff) به معنای فراتر رفتن از بعد بویایی، برای ورود به جهانی گسترده تر است. زرجف مجموعه ای است از روایحی طبیعی در پوشش عطرهای لوکس.

حال که مصاحبه سرجیو مومو، بنیان گذار برند زرجف (Xerjoff) را خواندید و نظر او را در ارتباط با عود، این نت غنی در صنعت عطرسازی دانستید، در ادامه نگاهی داریم بر کلکسیون های زرجف و شاخص ترین عطرهای هر مجموعه که در آن با عطرهای عودی زرجف نیز بیشتر آشنا خواهید شد (تاریخچه برند زرجف):

  • کلکسیون کازاموراتی ۱۸۸۸ (Casamorati 1888)

در اینجا بد نیست نگاهی داشته باشیم بر تاریخ تحول کازاموراتی، معروف ترین کلکسیون از برند زرجف که شاید خیلی ها از این سرگذشت چیزی ندانند. عطرهای مجموعه کازاموراتی از برند زرجف با الهام از هنر باستانی عطرسازی ایتالیا ساخته شده اند. در واقع در سال 1888، کلودیو کازاموراتی (Claudio Casomarati) کارخانه عطرسازی C.Casamorati را در بولونیا تأسیس کرد؛ یک خانه عطر که به دلیل رایحه های باشکوه و صابون های حمام در سراسر جهان از موفقیت زیادی برخوردار شد.

تاریخچه برند زرجف: در سال 1888، کلودیو کازاموراتی (Claudio Casomarati) کارخانه عطرسازی C.Casamorati را در بولونیا تأسیس کرد

در طی سال های تولید، کازاموراتی جوایز بی شماری از نمایشگاه های بزرگ ملی و بین المللی دریافت کرد. ملکه مارگریتا از ساووی (Savoy) اسانس های کازاموراتی را تا حدی دوست داشت که سنجاق طلای خود را به عنوان قدردانی به بنیانگذار داد. حدود اواسط قرن بیستم به دلیل بحران مالی، کازاموراتی مجبور به تعطیلی کارخانه اش شد. این عطرها از بازار ناپدید شدند تا اینکه سرجیو مومو، بنیانگذار زرجف، تصمیم گرفت کازاموراتی را به جلال آغاز قرن بازگرداند. مجموعه عطر کازاموراتی در برند زرجف (Casamorati) ترکیبی از بالاترین مواد لوکس و با کیفیت است که ادای احترامی است به ایتالیا، هنر و طبیعت (تاریخچه زرجف).

 

 

در آخر توجه داشته باشید اگر با تغییر ظاهری محصولات کلکسیون کازاموراتی ۱۸۸۸ (کاساموراتی) این برند روبرو شدید، اطلاعیه ای که در اواخر سال ۲۰۲۰ برای برند زرجف منتشر شد (که متن آن را در ادامه برای شما قرار داده ایم) به شرح زیر است (تاریخچه زرجف):

The new CASAMORATI packaging combines art and technology, designed to protect and preserve the product’s quality with minimum impact on its future recycling;

last but not least, the packaging’s smaller size and lower weight has a positive impact on its shipping and related transport consumption.

بسته بندی جدید کازاموراتی، هنر و فناوری را ترکیب کرده است. این پکیجینگ جدید طراحی شده است تا کیفیت محصول را با حداقل تأثیر در بازیافت آینده حفظ کند. همچنین اندازه کوچکتر و وزن کمتر بسته بندی تأثیر مثبتی در حمل و نقل محصول مربوطه دارد.

 

 

با مروری بر تاریخچه برند زرجف یا زرجوف (Xerjoff) در می یابیم که تا سال ۲۰۲۰ عطرهای بسیار متنوع و البته با کیفیتی را به بازار عطر و ادکلن ارائه داده است که اسامی آنها را در ادامه برای شما لیست کرده ایم:

  • بوکت آیدل (Bouquet Ideale)
  • لیرا (Lira)
  • مفیستو (Mefisto)
  • مفیستو جنتیلومو (Mefisto Gentiluomo)
  • ۱۸۸۸ (1888)
  • لا توسکا (La Tosca)
  • دلچه آمالفی (Dolce Amalfi)
  • گران بالو (Gran Ballo)
  • رجیو (Regio)
  • فیرو (Fiero)
  • ایتالیکا (Italica)
  • فیوره د الیوو (Fiore d’Ulivo)
  • کورالو (Corallo)

تاریخچه برند زرجف (Xerjoff Brand Review) | فروشگاه اینترنتی عطر تینو

  • کلکسیون عود استارز (OUD STARS)

این کلکسیون از برند زرجف نیز یکی از شناخته شده ترین مجموعه هاست که در میان عطربازان حرفه ای جایگاه ویژه ای دارد. در تاریخچه زرجف (Xerjoff) آمده است که این مجموعه کاملاً متعلق به ساخت عطر سنتی عرب است و کلکسیون معتبری است که از تقطیر عود خالص ایجاد شده است. عطرهای عود استارز، تلفیق سبک های مجلل با خلاقیت هستند. نام هر عطر با کتاب خطی “سفر ابن بطوطه” (Travel of Ibn Battuta) پیوند خورده است. چند نمونه از عطرهای شاخص این کلکسیون از برند زرجف را در زیر آورده ایم:

  • الکساندریا II – الکساندریا ۲ (Alexandria II)
  • فارس (Fars)
  • ظفر (Zafar)
  • مملوک (Mamluk)

الکساندریا II از آیین بخور دادن در شهر قدیمی اسکندریه الهام گرفته شده است؛ شهری که الکساندر در مصر برای رسیدن به امپراطوری رم تاسیس کرد.

در ارتباط با ظفر، این عطر لوکس باید بگوییم ظفر (Zafar) به لطف ترکیبات نفیس، تسلط و استعداد منحصر به فرد عطرساز خود، در صنعت عطرسازی یک موفقیت شگرف به حساب می آيد. گل رز نفیس، عود بی نظیر و بخور خوشبو این عطر را به عطری غیر قابل مقایسه مبدل کره است.

تاریخچه برند زرجف: این مجموعه کاملاً متعلق به ساخت عطر سنتی عرب است و کلکسیون معتبری است که از تقطیر عود خالص ایجاد شده است.

  • کلکسیون شوتینگ استارز (Shooting Stars)

در سال ۱947، در شرق سیبری، آن سوی کوهپایه های Sikhote-Alin، یک شهاب سنگ هولناک به زمین سقوط کرد. هر عطر در مجموعه Shooting Stars برای انعکاس ماهیت خاص این رویداد گزیده شده است. مجموعه شوتینگ استارز از برند زرجف نیز یکی از محبوب ترین کلکسیون ها در میان عطربازان حرفه ای است. نمونه های جذاب شوتینگ استارز را در ادامه لیست کرده ایم:

  • امبر گلد (Amber Gold)
  • داجالا (Dhajala)
  • جبل (Jebel)
  • اودن (Uden)
  • نیو (Nio)
  • رز گلد (Rose Gold)
  • استار ماسک (Star Musk)

 

 

  • کلکسیون جوین د کلاب (Join the Club)

کلکسیون جی تی سی (JTC) روش متفاوتی برای درک کردن عطرهاست. این کلکسیون از برند زرجف (Xerjoff)، سفری هیجان انگیز را به جهانی منحصر به فرد و زیبا طرح می کند. اگر نگاهی به تاریخچه برند زرجف بیندازید، متوجه خواهید شد که این مجموعه از برند زرجف یکی از لوکس ترین مجموعه های این کمپانی است. مواردی از بهترین و شاخص ترین عطرهای این کلکسیون در زیر آمده است:

  • فورتی ناتز (40 Knots)
  • مور دن وردز (More Than Words)
  • ایووری روت (Ivory Route)

به عنوان مثال در مورد یکی از محبوب ترین عطرهای برند زرجف یعنی زرجوف مور دن وردز باید گفت این عطر زنانه و مردانه، اذهانی را که هیچ محدودیتی را به جز ابعاد یک ورق قبول نمی کند، تفسیر می کند. . مور دن وردز یک عطر درونی است؛ عطری که تا ماورای افکار شما می رود. عطری که از نامش پیداست، فراتر از کلمات عمل می کند. زرجف More Than Words با روایحی که دارد، حال ما را دگرگون می سازد. رایحه این عطر زنانه و مردانه فراتر از مرزها قدم می گذارد و با عطر اصیل خود در قلب آدمی رسوخ می کند.

یکی دیگر از شاهکارهای این کلکسیون، فورتی ناتز است. این عطر زنانه و مردانه نیز نشان دهنده لذت قایق سواری و سفر دریایی در دریای مدیترانه ای مسحور کننده است و زندگی دریایی رنگارنگ آب های آزاد را منعکس می کند. رنگ های فریبنده اره ماهی، خورشید طلایی و جلوه ای از میلیون ها سکه طلا از آفتاب در سطح دریا، عطر آزادی و بی وزنی، رهایی…

این کلکسیون از برند زرجف، عطرهای بی نظیر دیگری نیز دارد که می توانید آنها را در (این قسمت) مشاهده نمایید.

تاریخچه برند زرژاف: کلکسیون جی تی سی (JTC) روش متفاوتی برای درک کردن عطرهاست.

  • کلکسیون XJ 17/17

برگرفته شده از ظرافت طبیعت؛ شیشه عطرهای این مجموعه از برند زرجف، وصالی بین زیبایی زمینی و ذات هنری انسان هستند. هر باتل (شیشه) برشی با دست خورده است، با سنگ های طبیعی قیمتی زیبنده شده است و رایحه ای دارد که نشان دهنده اتحاد انسان با طبیعت است. هیچ کدام از باتل ها در این مجموعه بر یکدیگر منطبق و مشابه نیستند. این مجموعه از زرجف، از مواد اولیه کاملا طبیعی و ارزنده ای در ساخت روایح استفاده کرده است. چند نمونه از عطرهای این کلکسیون زرجف را در زیر مشاهده می کنید:

  • دامارز (Damarose)
  • اله (Elle)
  • ریچ وود (Richwood)

در رابطه با ریچ وود (به معنای چوب قیمتی) باید بگوییم این عطر، عطری است باشکوه و تقویت شده با پچولی یا همان نعناع هندی که به لطف چوب صندل سفید، نمایی از یک گیاه چوبی با حالتی بسیار جذاب به نمایش می گذارد. این عطر، رایحه ای از گل رز و نعناع هندی را به رخ می کشاند. عطرهای دیگر این کلکسیون از برند زرجف، به واقع با کیفیت هستند و می توان گفت که بیشتر سمت و سویی گلی و گیاهی دارند.

  • کلکسیون XJ 17/17 Murano Collection (مورانو)

این کلکسیون شامل عطرهایی از کلکسیون XJ 17/17 می شود که هر فلیکون شامل ۱۵ میل از روغن خالص آن عطر است. دو نمونه را در زیر مشاهده می کنید.

  • دامارز پرفیوم اکسترکت (Damarose Perfume Extract)
  • ریچ وود پرفیوم اکسترکت (Richwood Perfume Extract)

تاریخچه برند زرجوف:این کلکسیون شامل عطرهایی از کلکسیون XJ 17/17 می شود هر فلیکون شامل ۱۵ میل از روغن خالص آن عطر است.

  • کلکسیون XJ 1861 COLLECTION

صد و پنجاهمین سال، یک سالگرد مهم برای ایتالیا است و زرجف این لحظه را با انتشار XJ 1861، برای بزرگداشت شکوه کشورش، جشن گرفت. عطرهای شاخص این کلکسیون زرجف (Xerjoff) را در زیر مشاهده می کنید:

  • XJ 1861 Naxos
  • XJ 1861 Zefiro
  • XJ 1861 Renaissance

به عنوان مثال، در تاریخچه برند زرجف آمده است که زرجف ناکسوس پرچم های سیسیل را برافراشته می کند؛ جایی که سلاست مرکبات و قلعه های سنگی غیرقابل نفوذ توسط چشم انداز لاجوردی مدیترانه نشانه های یک فرهنگ منحصر به فرد و باستانی است.

یا زرجف زفیرو (Zefiro) که یکی از محبوب ترین عطرهای این مجموعه است، ادای احترامی به سبک باستانی و مقام رم است. زفیرو یعنی اکسیری مخفی از اغوای دود، رزین ها و ادویه ها برای احضار روح باستانی رم و عظمت آن.

و زرجف رنسانس که مرکبات اصیل ایتالیایی است. میراثی به ذات ایتالیایی، که با استفاده از نسبت طلایی شکل گرفته و صیقل داده شده است.

تاریخچه برند زرجف (Xerjoff Brand Review) | فروشگاه اینترنتی عطر تینو

  • کلکسیون آرت کالکشن (Art Collection) برند زرجف

  • پیکووایا داما (Pikovaya Dama)

 

  • کلکسیون کافی برک (COFFEE BREAK) برند زرجف

  • گلدن دالا (Golden Dallah)
  • گلدن گرین (Golden Green)
  • گلدن موکا (Golden Moka)

 

  • کلکسیون موکالات (Mukhallat) برند زرجف

  • جاوا بلوسوم (Java Blossom)
  • بلک ساکار (Black Sukar)

 

  • کلکسیون ولوت کالکشن (Velvet Collection) برند زرجف

  • اکسنتو (Accento)
  • اربا پورا (Erba Pura)
  • لیلاتی (Laylati)
  • سوپرانو (Soprano)

فروشگاه اینترنتی عطر تینو تلاش کرد تا در این نوشتار شما را به طور مختصر با تاریخچه برند زرجف (Xerjoff Review) آشنا کند. تینوپرفیوم همچنین تلاش می کند تا برترین و پر فروش ترین محصولات از برند زرجف را همواره موجود داشته باشد و با بهترین قیمت در اختیار شما عزیزان قرار دهد. در صورتی که نیاز به مشاوره در رابطه با هر کدام از محصولات برند زرجف دارید، می توانید از طریق راه های ارتباطی با کارشناسان تینوپرفیوم در تماس باشید. تینوپرفیوم تمام محصولات زرجف (Xerjoff) را با ضمانت اصالت کالا و ارسال رایگان در اختیار شما قرار می دهد.

نمایش بیشتر

3 دیدگاه

  1. با سلام خدمت پرسنل تینو پرفیوم عزیز. لازم میبینم که تشکر ویژه کنم بابت این مقاله ها و تاریخچه های برند ها که باعث بالا رفتن اطلاعاتمون میشه و میتونیم با شناخت و اطلاعات کافی، خرید بهتری داشته باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا