معرفی عطر

10 عطر زنانه پر فروش و برتر برای سال ۲۰۲۱

مقدمه

10 عطر پر فروش زنانه در سال ۲۰۲۱ مقاله ای پر محتوا جهت بالا بردن اطلاعات مخاطبان علاقه مند به عطر مخصوصاً خانم ها که به بررسی 10 عطر پر فروش زنانه در سال ۲۰۲۱ می پردازد، با ادامه مقاله همراه باشید و آن را تا انتها مطالعه فرمائید.

انتخاب یک عطر زنانه مناسب می تواند مانند انتخاب یک لباس مناسب باشد. در واقع، شما با انتخاب یک لباس یا عطر، سبک (استایل) و شخصیت خود را بروز می دهید. به طور کلی، شما برای خودتان لباس می پوشید اما در باطن، امیدوار هستید که دیگران و اطرافیان نیز از ‌ذائقه شما قدردانی کنند. در مورد انتخاب یا خرید عطر نیز همینطور است؛ شما با توجه به سلیقه خودتان عطری را انتخاب و خریداری می کنید اما از اینکه اطرافیان شما به همان اندازه از این انتخاب لذت ببرند نیز می تواند شما را خوشحال تر کند.

عطرها همانند غذاها طبع و مزاج خاص خود را دارند و اگر در زمان یا مکان غیر مناسب استفاده شوند، می توانند آزاردهنده باشند. اما اگر یک عطر را با توجه به مشخصات رایحه آن، درست و به جا انتخاب و استفاده کنید، همانند پوشیدن یک لباس مجلسی زیبا در یک جشن، می توانید بدرخشید. اما عطر می تواند فراتر از اینها برود؛ عطر شما را دگرگون می کند، عطر می تواند شما را به خاطره ای دور ببرد یا شخص خاصی را به یاد شما بیاورد.

به طور کل، عطرها احساسات متفاوتی را می توانند به شما انتقال دهند. شما با زدن یک عطر می توانید فضای غم انگیزی را برای خود بسازید و یا بالعکس، می توانید از عطری استفاده کنید که به شما حس شور و هیجان و شادی انتقال دهد. یک عطر می تواند به شما حس اغواکنندگی، کاهش استرس و یا قدرت بدهد.

عطر می باید رایحه ای مطبوع داشته باشد، در زمان و مکان مناسب استفاده شود و آنگونه که ما هستیم، شخصیت و آرزوهای ما را طنین انداز کند. بنابراین، جای تعجب ندارد که چرا بسیاری از افراد، طولانی مدت به دنبال عطر مناسب خود می گردند.

در میان تولیدات انبوه عطرها و ادکلن ها، قطعا هیچ کس نمی تواند تمام عطرها را تست کند؛ پس با دیدن و شنیدن تجربه دیگران و همچنین جستجو در مراجع و منابع معتبر، می تواند تا حدودی به آنچه که مورد پسندش باشد، نزدیک شود. سایت فروشگاه عطر تینو نیز با جمع آوری مشخصات دقیق عطرها از معتبرترین مراجع، می تواند در آشنایی شما عزیزان با عطرها به شما کمک کند.

ما در این مقاله تصمیم داریم به بررسی 10 عطر پر فروش زنانه در سال ۲۰۲۱ (top 10 perfumes for women 2021) بپردازیم که با اینکه سال هاست از تولید این عطرهای زنانه می گذرد، اما همچنان ترند و مورد پسند خانم ها هستند؛ اما پیش از معرفی این ده عطر زنانه برتر، بهتر است نگاهی داشته باشیم بر روایحی که بیشتر مورد پسند خانم ها قرار می گیرند.

10 عطر پر فروش زنانه در سال ۲۰۲۱

روایح گلی

گروه بویایی گلی یا فلورال (Floral) یکی از گروه هایی است که روایح زنانه بسیار جذابی در آن به چشم می خورد. می توان گفت تقریبا اکثر خانم ها، به عطر زنانه گلی علاقمند هستند که البته میزان غلظت و سنگینی این رایحه در عطرها می تواند متفاوت باشد. برای مثال خانمی ممکن است یک عطر زنانه گلی خنک و ملایم را بپسندد، در صورتی که خانم دیگر به یک عطر زنانه گلی گرم و سنگین علاقه داشته باشد. خوشبختانه گروه بویایی گلی، تمام این دسته بندی ها را شامل می شود.

یک عطر زنانه گلی می تواند علاوه بر اینکه رایحه لطیف و دلچسبی را به شما هدیه می دهد، رایحه سکسی، اغواکننده و جذابی هم داشته باشد. همانطور که از نام این گروه پیداست، نت های گلی، اساس و پایه عطرهای این گروه را می سازند. رایحه گل ها به دلیل ملایمت و آرامشی که به روح و روان ما می بخشند، طرفداران بسیاری در میان خانم ها دارند و می توان گفت اکثر عطرهای این گروه، عطر زنانه هستند.

البته باید گفت گروه های بویایی دیگر که مرکب با گروه گلی هستند، نیز شامل عطر زنانه های بسیار جذاب و خاصی هستند؛ مانند گروه بویایی شرقی گلی،‌ چوبی مشک گلی، گلی میوه ای و … .

گروه بویایی گلی یا فلورال (Floral) یکی از گروه هایی است که روایح زنانه بسیار جذابی در آن به چشم می خورد.

روایح گورماند

اصطلاح گورماند (Gourmand) به عطرهایی اطلاق می شود که عموما رایحه ای خوراکی مانند و به اصطلاح خوشمزه دارند. عطرهای گورماند جزو محبوب ‌ترین دسته‌ های عطر مخصوصا عطر زنانه هستند و به عطرهایی گفته می ‌شود که ترکیبات رایحه آنها در آشپزخانه‌ ها یافت می ‌شود؛ مثل عسل، وانیل، شکلات و انواع میوه ‌ها که خوراکی و غذایی هستند اما رایحه آنها هم استخراج می‌ شود و در ساخت عطر به کار می ‌رود.

روایح شیرین

می توان گفت عطرهایی که روایح شیرین دارند، به طور کل بیشتر مورد پسند خانم ها قرار می گیرند. عطرهایی که از نت های گلی مانند گل رز یا گل یاس، وانیل، مشک، عنبر (کهربا) و نت هایی امثال اینها تشکیل شده اند، معمولا مورد علاقه خانم ها هستند. خانم ها به دلیل روح لطیف و آرامی که دارند، در عطرهای زنانه نیز به دنبال عطر زنانه ای هستند که به این آرامش بیفزاید. یک عطر زنانه با رایحه شیرین به خصوص عطر زنانه معتدل برای خانم ها بسیار جذاب است.

روایح میوه ای

نت‌ های میوه ‌ای، ورای نت ‌های مرکباتی (که دارای جایگاه خاص خود هستند) در این سال ها بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. از طرفی، عطرهای میوه ای نیز به نوعی جزو عطرهای گورماند هستند و از این نظر، مورد توجه خانم ها قرار می گیرند. به طور کلی، میو‌ ها به عنوان نت ‌هایی ماندگار در ساختار عطرها به حساب می‌ آیند و به همین دلیل، عطرهای بسیاری هستند که به عنوان عطر میوه ای شناخته می شوند.

باید گفت به دلیل حس خوشایند و جذابی که روایح میوه ای به خانم ها می دهند، عطرهای زنانه میوه ای بسیاری تولید و مورد اقبال خانم ها قرار گرفته اند. این نت ها معمولا حس تازگی و شیرینی به مخاطب انتقال می دهند.

عطرهای میوه ای نیز به نوعی جزو عطرهای گورماند هستند این عطر نیز در دسته ی 10 عطر پر فروش زنانه در سال ۲۰۲۱ قرار میگیرد.

10 عطر پر فروش زنانه در سال ۲۰۲۱ (top 10 perfumes for women)

در بخش قبلی، روایحی که بیشتر مورد پسند خانم ها قرار می گیرند را مورد بررسی قرار دادیم. در این قسمت  می خواهیم با توجه به تحقیقاتی که صورت گرفته است، 10 عطر پر فروش زنانه که در ابتدای سال ۲۰۲۱ مورد توجه قرار گرفته اند و می توان گفت برای استفاده در آب و هوای ابتدایی سال بسیار مناسب هستند، را معرفی کنیم. این عطرها با فرمولاسیون استثنایی خود، نه تنها از زمان تولید خود جذاب و پر فروش بوده اند، بلکه به دلیل آکوردهای زیبا و موزونی که دارند،‌ جذابیت و تازگی خود را هنوز هم حفظ کرده اند.

  1. شنل کوکو مادمازل

کوکو مادمازل شنل از سال ۲۰۰۱ به عنوان یکی از محبوب ترین عطر زنانه های برند فرانسوی شنل (شانل) شناخته شد. این عطر زنانه که جزو 10 عطر پر فروش زنانه است با طبع معتدلی که دارد، می تواند در چهار فصل سال نیز مورد استقبال قرار بگیرد هرچند در سایت مرجع فراگرانتیکا، طرفداران این عطر زنانه بیشتر در بهار،‌ پاییز و زمستان از آن استفاده کرده اند. شنل Coco Mademoiselle رایحه شیرین دارد و در گروه بویایی شرقی گلی قرار گرفته است.

یک مادمازل، یک خانم که می خواهد ساده و بی آلایش باشد؛ در روح او پیچیدگی وجود ندارد و دوست دارد همه چیز را ساده ببیند، کسی که طرفدار یک زیبایی ساده و بی پیرایش است، چنین زنی می تواند غرق در رایحه آرام عطر زنانه شنل کوکو مادمازل شود.

کوکو مادمازل شنل از سال ۲۰۰۱ به عنوان یکی از محبوب ترین عطر زنانه های برند فرانسوی شنل (شانل) شناخته شد.

  1. مارک جاکوبز دیزی او سو فرش

این عطر زنانه جذاب که یکی دیگر از 10 عطر پر فروش زنانه است، در گروه بویایی گلی میوه ای قرار گرفته است. این عطر زنانه با طبع خنک و رایحه شیرینی که دارد و از ترکیب گل ها و میوه ها تشکیل شده است، مورد پسند خانم های بسیاری قرار گرفته است. دیسی (دیزی)‌ او سو فرش برای استفاده در فصولی مانند بهار و تابستان بسیار جذاب است. از نظر مصرف کنندگان این عطر زنانه، او سو فرش بسیار تازه و نشاط آور است و می توان آن را هر روز استفاده کرد و حس خوبی داشت.

این عطر زنانه جذاب در گروه بویایی گلی میوه ای قرار گرفته است.

  1. گوچی بلوم

این عطر زنانه یکی از معروف ترین و محبوب ترین عطرهای برند ایتالیایی گوچی است که از سال ۲۰۱۷ بسیار مورد استقبال قرار گرفت. گوچی بلوم زنانه در گروه بویایی گلی قرار گرفته است و از عطرهای زنانه ای است که برای بهار و تابستان جذابیت فراوانی دارد. گوچی بلوم با طراوت و زیبا است و آنچه که در روح یک زن وجود دارد را به زیبایی به رخ می کشد. این عطر زنانه به شما آرامش می دهد و باعث می شود بیشتر در جمع بدرخشید.

گوچی بلوم زنانه در گروه بویایی گلی قرار گرفته است

  1. ویکتور اند رالف فلاور بمب

یک عطر زنانه دیگر که در دسته 10 عطر پر فروش زنانه قرار می گیرد، با رایحه دلنشینی از گل یاسمن، گل ارکیده، فریزیا و پچولی (نعناع هندی)‌ از سال ۲۰۰۵ هنوز هم یکی از پر فروش ترین عطرهای زنانه است که با ظاهری ساده و در عین حال زیبا می تواند به عنوان یک عطر زنانه با قیمت مناسب، در بین دیگر عطرهای شما خودنمایی کند. فلاور بمب همیشه ما را در بهترین حالت روحی و روانی قرار می دهد.

این عطر زنانه در گروه بویایی شرقی گلی قرار گرفته است و به راحتی می توان آن را در تمام طول سال استفاده کرد. فلاور بمب به عنوان یک عطر زنانه با رایحه شیرین، پخش بوی زیاد و ماندگاری طولانی هم دارد و به نسبت قیمت خرید، ارزش خرید بالایی دارد.

فلاور بمب همیشه ما را در بهترین حالت روحی و روانی قرار می دهد.

  1. شنل چنس

شنل چنس (شانل چنس) با دو نسخه ادو تویلت و ادو پرفیوم توانست در سال ۲۰۰۳ و ۲۰۰۵ تحول عظیمی در تولیدات برند فرانسوی شنل ایجاد کند. شنل چنس ادو تویلت و شنل چنس ادو پرفیوم، هر دو در گروه بویایی چایپر گلی (مدیترانه ای گلی) قرار گرفته اند و با طبع معتدل خود، برای استفاده در بهار و پاییز بسیار مناسب هستند، هرچند به راحتی می توان از این دو عطر زنانه در تمام فصول سال نیز استفاده کرد و لذت برد. شنل چنس زنانه (ادوتویلت و ادوپرفیوم) پخش بوی زیاد و ماندگاری طولانی دارد و می تواند رد بوی خوبی از شما باقی بگذارد.

شنل چنس (شانل چنس) با دو نسخه ادو تویلت و ادو پرفیوم توانست در سال ۲۰۰۳ و ۲۰۰۵ تحول عظیمی در تولیدات برند فرانسوی شنل ایجاد کند.

  1. تیفانی تیفانی اند کو

این عطر زنانه در سال ۲۰۱۷، با غلظت ادو پرفیوم و در حجم ۷۵ میل تولید شده است. تیفانی اند کو ظاهر بسیار زیبا و ویژه ای دارد. برند تیفانی تلاش کرده تا همانطور که در جواهرات زبانزد بوده و طراحی های خاص خود را به رخ می کشیده، در طراحی عطرهای خود نیز این ظرافت و درخشش را حفظ کند. تیفانی اند کو (Tiffany & Co)، رایحه ای زیبا و دلنشین در یک بطری زیبا و خاص است.

برش های شیشه این عطر زنانه، بسیار هوشمندانه و ماهرانه انجام شده اند. رنگ جعبه نیز بسیار ملایم و ناب است. از هر جنبه ای این عطر زنانه را بنگرید، به زیبایی و جذابیت خواهید رسید. این رایحه کاملا زنانه است و بیشتر مناسب خانم های جوان است. این رایحه خوش می تواند زیبایی شما را دو چندان کند.

تیفانی اند کو ظاهر بسیار زیبا و ویژه ای دارد.

  1. ایو سن لورن بلک اوپیوم

این عطر زنانه که توسط کمپانی فرانسوی ایو سن لورن در سال ۲۰۱۴ تولید شد، یکی از محبوب ترین و پر طرفدار ترین عطرهای زنانه این برند است. بلک اوپیوم در گروه بویایی شرقی وانیلی قرار گرفته است. روایحی که در این عطر زنانه قرار گرفته اند، روایحی شرقی و سنگین هستند که جذابیت آن را دو چندان می کنند.

ایو سن لورن بلک اوپیوم، طبع گرم و رایحه شیرین دارد و از سالیان پیش، عطر زنانه مناسبی برای سرمای پاییز و زمستان بوده است. این عطر زنانه از ترکیبات گلابی، فلفل صورتی، شکوفه پرتقال، قهوه، گل یاس، بادام تلخ، شیرین بیان، وانیل، نعناع هندی، سدر و چوب کشمیر ساخته شده است.

بلک اوپیوم در گروه بویایی شرقی وانیلی قرار گرفته است.

  1. ورساچه برایت کریستال

برند ایتالیایی ورساچه، در سال ۲۰۰۶ عطر زنانه برایت کریستال را طراحی و تولید کرد و روایحی را برای آن در نظر گرفت که آن را در گروه بویایی گلی میوه ای قرار داده است. این عطر زنانه تا به امروز توانسته است جایگاه خود را حفظ کند و از محبوب ترین عطر زنانه ها باشد. ورساچه برایت کریستال با ظاهری زیبا و رنگی دلنشین، طبع خنک و رایحه شیرین دارد. این عطر زنانه شیرین برای استفاده در بهار و تابستان بسیار لذتبخش است.

ورساچه برایت کریستال از گل های کاملا تازه و طبیعی مانند نیلوفر و بابونه و مگنولیا و همچنین میوه های جذابی مانند انار و یوزو تشکیل شده است. این عطر ادکلن زنانه جزو عطرهای اقتصادی و با قیمت مناسب است و البته که می تواند جایگاه ویژه ای در میان عطربازان نیز داشته باشد.

برند ایتالیایی ورساچه، در سال ۲۰۰۶ عطر زنانه برایت کریستال را طراحی و تولید کرد

  1. کلوین کلاین ایفوریا

ایفوریا زنانه به عنوان یکی از 10 عطر پر فروش زنانه، از سال ۲۰۰۵ به یکی از معروف ترین های عطر زنانه مبدل گشت. برند آمریکایی کلوین کلاین، ایفوریا را در گروه بویایی گلی میوه ای تولید کرده است. این عطر زنانه با طبع گرم جذاب خود، حس اغواکنندگی به شما می دهد. ایفوریا تا به حال توانسته است همچنان به عنوان یکی از بهترین ها و سکسی ترین های عطر زنانه، جایگاه خود را حفظ کند. خانم های شیک پوش بهتر است این عطر زنانه گرم را در فصول سرد سال استفاده کنند.

ایفوریا زنانه از سال ۲۰۰۵ به یکی از معروف ترین های عطر زنانه مبدل گشت.

  1. کریستین دیور میس دیور

میس دیور، یکی دیگر از بهترین های عطر زنانه است که توسط کمپانی فرانسوی کریستین دیور در سال ۲۰۱۲ تولید شد. این عطر زنانه که جزو 10 عطر پر فروش زنانه قرار می گیرد، در گروه بویایی چایپر گلی است و رایحه شیرین دارد. طبع معتدل این عطر زنانه باعث شده است که برای بهار و پاییز بسیار جذاب و مناسب باشد. این عطر زنانه به لطف روایح نفسانی که دارد، تبدیل به یک عطر اغواکننده و جذاب شده است. میس دیور، ماندگاری طولانی دارد و تا ساعت ها می تواند همراه شما باشد.

گروه بویایی گلی یا فلورال (Floral) یکی از گروه هایی است که روایح زنانه بسیار جذابی در آن به چشم می خورد.

در این بخش باید بگوییم، با توجه به عطرهای بسیار زیادی که در بازار وجود دارد، انتخاب یک عطر زنانه مناسب که با روحیه شما سازگار باشد و همچنین متناسب با زمان و مکان مدنظر شما باشد، در واقع یک چالش است. این تعداد از عطر زنانه (10 عطر پر فروش زنانه) که در این مقاله معرفی شد، گزیده ای از عطرهای زنانه هستند که در این سال ها همچنان مورد توجه بوده اند و با توجه به رنج قیمتی که دارند،‌ برای اکثریت جامعه قابل خریداری می باشند.

این 10 عطر پر فروش زنانه، تعدادی اندک از برترین عطرهای زنانه بودند که بین خانم های شیک پوش، همچنان رواج دارند و در فروشگاه اینترنتی عطر تینو نیز با بهترین قیمت موجود می باشند. شما چه عطر زنانه ای را به ما و دیگر دوستان معرفی می کنید که همچنان جزو پر فروش ترین های عطر زنانه است؟

نمایش بیشتر

2 دیدگاه

    1. خوشحالیم مفید بوده براتون. سعی میکنیم مطالب را در جهت ارتقاء اظلاعات مخاطبان عزیز عطر تینو در زمینه ی عطر و ادکلن به بهترین و کامل ترین شکل ممکن بیان کنیم، امیدوارم مقالات دیگر موجود در مجله عطر تینو را مطالعه فرمائید. سپاس از همراهیتان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا