معرفی برند

از عطرهای برند بولگاری چه می دانید؟

بولگاری یا بلگاری (Bvlgari) یک خانه کالاهای لوکس ایتالیایی است که توسط Sotirios Voulgaris در سال 1884 تآسیس شد. نام شرکت مشتق شده از نام بنیانگذار است. بنیانگذار این خانه، سوتیریوس وولگاریس، اصالتاً اهل یونان بود و در آنجا تجارت و بیزینس جواهرسازی را آموخت. وی کمپانی بلگاری را در سال 1884 تاسیس کرد.

فروشگاه اصلی این شرکت در سال 1905 با کمک پسران وی در Via dei Condotti افتتاح شد و خیلی زود موفق و مشهور شد. اولین فروشگاه های بین المللی در سال 1970 در نیویورک، پاریس، ژنیو و مونت کارلو افتتاح شد. بولگاری سالها در هتل پیر نیویورک نمایندگی فروش (نمایشگاه) داشت و اکنون نزدیک به 300 مغازه و فروشگاه در سراسر جهان دارد.

این برند که در ابتدا به جواهرات با شکوه خود مشهور بود، تولیدات خود را به ساعت ها، لوازم جانبی (اکسسوری)، کیف های دستی، هتل ها و عطرها گسترش داده است. اولین عطر ارائه شده توسط برند بلگاری، عطر بولگاری Eau Parfumée au Thé Vert در سال 1992 بود.

فروشگاه اصلی این شرکت در سال 1905 با کمک پسران وی در Via dei Condotti افتتاح شد

کمپانی بلگاری که اولین عطر خود را در سال ۱۹۹۲ عرضه کرد، توانست تا سال ۲۰۲۱ چیزی حدود ۱۲۱ عطر را در کارنامه کاری خود ثبت کند. عطرهای بولگاری با همکاری عطرسازهایی مانند Annick Menardo، Alberto Morillas، Jacques Cavallier، Sophia Grojsman، Beatrice Piquet،Carlos Benaim، Sophie Labbe، Olivier Polge، Daniela (Roche) ساخته شدند.

کمپانی بلگاری که اولین عطر خود را در سال ۱۹۹۲ عرضه کرد، توانست تا سال ۲۰۲۱ چیزی حدود ۱۲۱ عطر را در کارنامه کاری خود ثبت کند.

آیا شما می خواهید از هر چیزی بهترین آن را داشته باشید؟ در اینجا چند دلیل برای شما خواهیم آورد که چرا انتخاب محصولات برند بلگاری به نفع شماست؟ پس در ادامه متن با ما همراه باشید.

برند Bvlgari از برترین هنرها برای تولید محصولات خود استفاده می کند.

Bvlgari در تولید تک تک محصولات خود مخصوصا جواهرات، خلاقیتی شگرف به کار می برد.

در طول دهه ها، بلگاری سبک متمایزی را از ترکیب رنگ های پر جنب و جوش و نقوش خاص تعریف کرده است که ادای احترام به ریشه های رومی این شرکت است.

Bvlgari با حفظ میراث فرهنگی خود، همواره سعی در تغییر روندها و ایجاد نوآوری است.

بلگاری (Bvlgari)، انگیزه زیادی برای پیشرفت به سوی آينده دارد.

همانطور که می بینید، با اینکه کمپانی بولگاری سالیان زیادی است که در حال فعالیت است اما همچنان فعال و رو به رشد است. این برند از پا نمی ایستد و سعی می کند تا نیازهای روز شما را برطرف کند. در ادامه سعی داریم تا با صنعت عطرسازی Bvlgari بیشتر آشنا شویم. پس اگر شما هم از طرفداران عطر بولگاری هستید، با ما همراه باشید تا نگاهی بر فعالیت های عطرسازی Bvlgari داشته باشیم.

کمپانی بلگاری که اولین عطر خود را در سال ۱۹۹۲ عرضه کرد، توانست تا سال ۲۰۲۱ چیزی حدود ۱۲۱ عطر را در کارنامه کاری خود ثبت کند.

کمپانی بولگاری، کلکسیون های متفاوتی از جمله Allegra، Aqva، Bvlgari Eau Parfumee، Bvlgari Man، Bvlgari’s Le Gemme Collezione Murano، Goldea، Le Gemme، Le Gemme Imperiali، LE GEMME MEN، LE GEMME MEN – Musk Trilogy، Le Gemme Orientali، LE GEMME REALI، Omnia و Splendida Collection دارد.

کلکسیون له جمه از برند Bvlgari تقریبا از جدیدترین مجموعه های این کمپانی است که نشان می دهد بولگاری تصمیم گرفته است تا به سمت تولید عطرهای نیش و لوکس برود. هر عطر بولگاری که در کلکسیون له جمه قرار گرفته است، ظاهری یکسان با دیگری دارد.

عطرهای این کلکسیون همگی زنانه هستند و طراحی فوق العاده شیکی دارند. به طور مثال می توان از عطرهای کلکسیون له جمه Bvlgari به عطر بولگاری کالالونا (Calaluna Bvlgari) و عطر بولگاری کورالیا (Coralia Bvlgari) اشاره کرد. این کلکسیون از سال ۲۰۱۴ عطرهای خود را ارائه داد.

می توان از عطرهای کلکسیون له جمه Bvlgari به عطر بولگاری کالالونا (Calaluna Bvlgari) و عطر بولگاری کورالیا (Coralia Bvlgari) اشاره کرد

اما محبوب ترین و پر فروش ترین عطر بولگاری در کلکسیون له جمه امپریالی چیست؟ این مجموعه شامل سه عطر است که همگی زنانه هستند و برای خانم هایی طراحی شده اند که به دنبال عطرهای لوکس با رایحه ای خاص و بدون مشابه می گردند. عطر بولگاری دزیریا، عطر بولگاری ایرینا و عطر بولگاری اسپلندیا سه عطر این کلکسیون هستند که در سال ۲۰۱۶ به بازار عرضه شدند.

نگران نباشید! شما می توانید یک یا چند عطر بولگاری مردانه از سری له جمه داشته باشید. له جمه برای آقایان سخت پسند نیز عطرهایی لوکس تدارک دیده است که همگی ظاهری مشابه به هم با رنگ هایی متفاوت دارند.

بولگاری امبرو (Bvlgari ambero) که یکی از آشناترین عطرهای این کلکسیون است، در واقع ادای احترامی است به ملکارت (Melkart) – خدای فنیقیان – که نمونه ای سرآمد از مردانگی است و سپر و محافظی از عنبر (کهربا) را به عنوان نمادی از قدرت با خود حمل می کرد. عطر بولگاری گیان (Gyan) یکی دیگر از عطرهای این مجموعه است که در سال ۲۰۱۶ عرضه شد و می تواند انتخاب شایسته ای برای فصول سرد سال باشد.

عطر بولگاری مالاکئوس (Malakeos) برای آقایان شیک پسندی است که به دنبال عطر خنک برای گرمای بهار و تابستان هستند. عطر بولگاری اونخ یا اونک و همچنین عطر بولگاری تیگار هم از پر فروش ترین عطرهای این مجموعه هستند. داشتن یک عطر بولگاری از کلکسیون له جمه مردانه برند Bvlgari برای هر آقای جنتلمنی که به دنبال روایح خاص و طبیعی است، واجب است!

عطر بولگاری اونخ یا اونک و همچنین عطر بولگاری تیگار هم از پر فروش ترین عطرهای این مجموعه هستند.

از دیگر عطرهایی که احتمالا نام آنها را شنیده اید می توان به عطر بولگاری فالکار، عطر بولگاری یاسپ و عطر بولگاری اوپالون و همچنین عطر بولگاری سلیما اشاره کرد. هر عطر بولگاری (عطر Bvlgari) که در کلکسیون له جمه این برند قرار گرفته است، یک رایحه خاص دارد که در هیچ عطر دیگری نمی توان یافت. می توان گفت هر عطر بولگاری، یک انتخاب شایسته است که می تواند بهترین انتخاب شما باشد.

در این بخش، کمی بیشتر با زندگی Sotirios Voulgaris، بنیانگذار بولگاری آشنا خواهیم شد و زندگی جذاب او را کمی بیشتر مطالعه خواهیم کرد.

سوتیریوس وولگاریس می گوید: هرگز از رویاهای خود دست نکشید؛ غریزه خود را دنبال کنید و بر تمام موانعی که در طول مسیر وجود دارد، فائق بیایید. نمونه کامل این فلسفه، پسری یونانی بود که در پارامیتیا، دهکده کوچکی واقع در رشته کوه پیندوس در اپیروس  یونان در 18 مارس 1857 متولد شد.

اگرچه ده خواهر و برادر وی درگذشتند، اما Sotirios Voulgaris (یونانی: Σωτήριος Βούλγαρης) زنده ماند. او با راهنمایی پدرش جورجیو، به یک نقره ساز پرشور تبدیل شد و ابتدا کمربندها، گوشواره ها، غلاف های شمشیر و دکمه هایی از نقره کم ارزش را ایجاد کرد که به سکوی پرش کمپانی لوکس Bvlgari تبدیل شد.

سوتیریوس وولگاریس می گوید: هرگز از رویاهای خود دست نکشید؛ غریزه خود را دنبال کنید

اما قبل از اینکه سوتیریوس برند لوکسی را که امروزه در سراسر جهان مشهور است ایجاد کند، پدر و پسر مجبور به برای مهاجرت از یونان شدند. در سال 1873، در حالی که منطقه اپیروس تحت حاکمیت عثمانی بود، ترک ها به همراه مسیحیان تصمیم گرفتند پارامیثیا را بسوزانند.

مغازه کوچک Voulgaris در آتش سوزی آسیب دید و برای جبران این آسیب دیدگی، سوتیریوس در سال 1876 قربانی یک سرقت شد. در آن زمان، جورجیو وولگاریس به پسرش گفت: برویم، زندگی در این کشور غیرممکن شده است، اجازه دهید سرزمینی را پیدا کنیم که بتوانیم در آن با آرامش زندگی و کار کنیم و همینطور هم کردند.

اولین توقف، جزیره یونان کورفو (1877) که در آن یک فروشگاه کوچک در طبقه همکف خانه ای افتتاح کردند که به طور اتفاقی، سوتیریوس با Demetrios Kremos، نقره کار مقدونیه ای ملاقات کرد. آنها با هم در پاییز 1880 مغازه کوچکی را در Piazza dei Martiri افتتاح کردند. اما سرنوشت آنها این بود که با آنها بی رحمانه رفتار کنند و فروشگاه آنها به یغما برود و در نتیجه آنها در سال 1881 به رم نقل مکان کردند.

یک تاجر سخاوتمند یونانی به نام کیندینیس، گوشه کوچکی از ویترین مغازه خود را به آنها پیشنهاد داد تا بتوانند محصولات خود را به نمایش بگذارند. اگرچه تجارت آنها رونق گرفت، اما اختلافاتی بین این دو به وجود آمد. آنها از هم جدا شدند و سوتیریوس، فروشگاه خود را در بهار 1884 در همان خیابان با شماره 85 تاسیس كرد. با کمک پسران سوتیریوس، Costantino و Giorgio، آنجا تبدیل به فروشگاه مرکزی Bulgari تا به امروز شد.

با کمک پسران سوتیریوس، Costantino و Giorgio، آنجا تبدیل به فروشگاه مرکزی Bulgari تا به امروز شد.

اندی وارهول اظهار داشته است که: برای من، مراجعه به فروشگاه Bvlgari، مانند بازدید از بهترین نمایشگاه هنر معاصر است و این در جزئیات مشهود است. از دفتر سوم پائولو بولگاری در رم گرفته تا مرکز سنگ شناسی بلغاری، تا یاقوت کبود چند رنگ، مینا، مرجان، مروارید، گلدان های زمردی، زمرد ، یاقوت و الماس.

از مجموعه جواهرات بولگاری گرفته تا مجموعه Vintage تقریبا چهارصد اثر منحصر به فرد Bvlgari که از سه ماهه آخر قرن نوزدهم تا دهه اول قرن بیست و یکم قدمت دارند. این لیست در واقع بی پایان است و ادامه می یابد.

بولگاری به دنیای فیلم و سینما هم راه یافت. از مرلین مونرو، آنا مگنانی، سوفیا لورن، کلودیا کاردیناله، نیکول کیدمن تا آنجلینا جولی؛ Bvlgari قطعه ای از جواهرات یا اکسسوری بی نظیر به همه آنها اختصاص داده است. این خلاقیت های منحصر به فرد که کاملا ساخته شده در ایتالیا هستند، برای بزرگترین بازیگران دنیای هالیوود از دهه 1930 تا امروز ساخته شده اند.

به طور مثال، گردنبند اختصاصی پلاتین و الماس در سال 1958 توسط اینگرید برگمن در فیلم “بازدید” استفاده شد. جسیکا لانگ با تمام شکوه و عظمتش در “KING KONG” (1976) با یک دستبند و زنجیر طلای پوشیده از الماس بولگاری دیده شد. شارون استون در نقش همسر دنیرو در کازینویی واقع در 1970 لاس وگاس، جایی که او یک چمدان پر از جواهرات و ساعت ها را به او می دهد و ناگهان بولگاری قهرمان داستان می شود!

جسیکا لانگ با تمام شکوه و عظمتش در "KING KONG" (1976) با یک دستبند و زنجیر طلای پوشیده از الماس بولگاری دیده شد.

و اینچنین سوتیریوس وولگاریس پیش رفت تا سال ۱۹۹۲ اولین عطر بولگاری خود را عرضه کرد. جدیدترین کلکسیون بلگاری نیز تا به حال، Allegra است که در سال ۲۰۲۱ ارائه شد. هر عطر بولگاری در این کلکسیون جدید، زنانه است و همگی ظاهری شبیه به هم دارند. هر عطر بولگاری در این مجموعه، رنگ جذاب و شادی دارد که بسیار جوان پسندانه است. بلگاری همچنان در حال تغییر و ایجاد پیشرفت است. این کمپانی ایتالیایی رو به جلو حرکت می کند و عطرهایی تازه تر و همچنان با کیفیت را ارائه می دهد.

جدیدترین کلکسیون بلگاری نیز تا به حال، Allegra است که در سال ۲۰۲۱ ارائه شد.

اگر تصمیم به خرید عطر بولگاری (Bvlgari) دارید، می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی عطر تینو اقدام به خرید عطر اورجینال از برند Bvlgari نمایید. عطر بولگاری مورد نظر شما، با بهترین قیمت در فروشگاه اینترنتی عطر تینو موجود است. لطفا اگر از هر نوع عطر بولگاری استفاده کرده اید، تجربه خود را در قسمت نظرات با ما و دیگر دوستان به اشتراک بگذارید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا