معرفی برند

چند دلیل برای خرید عطرهای برند پرفیوم د مارلی

کمپانی عطرسازی معاصر (عطر د مارلی) که اولین عطر خود را در سال ۲۰۰۹ ارائه داد، شکوه و عظمت قرن هجدهم را تجدید می کند؛ زمانی که بزرگترین عطرها برای پادشاه لوئی پانزدهم در بزرگداشت از نژاد اسب های اصیل ایجاد شد. این کمپانی، پرفیوم د مارلی است که با نام هایی همچون پارفومر د مارلی، د مارلی یا دی مارلی هم ممکن است به گوش شما خورده باشد. د مارلی، یک کمپانی فرانسوی است که تا سال ۲۰۲۱ چیزی بالغ بر ۳۳ عطر را طراحی و تولید کرده است. عطرهای برند Parfums de Marly با همکاری عطرسازهایی همچون Francis Deleamont ، Michele Saramito، Olivier Pescheux، Jacques Flori، Hamid Merati-Kashani، Sidonie Lancesseur، Nathalie Lorson، Fabrice Pellegrin و … تولید شده اند.

مارلی، یک کمپانی فرانسوی است که تا سال ۲۰۲۱ چیزی بالغ بر ۳۳ عطر را طراحی و تولید کرده است.

همانطور که مشاهده می کنید نام آقای حمید مرآتی کاشانی به عنوان یکی از عطرسازهای برند د مارلی آورده شده است. جناب آقای کاشانی طراح صاحب نام و مشهور ایرانی است که در زمنیه عطرسازی فعالیت می کند و  از معدود عطرسازهای ایرانی است که به شهرت جهانی دست یافته است. بیشتر کارهای ایشان شرقی هستند و از مواد اولیه در خاورمیانه و ایران بهره گرفته اند. از نمونه عطرهای برند د مارلی که توسط او طراحی شده است می توان به عطر د مارلی پگاسوس، عطر د مارلی لیتون و عطر د مارلی دارسی اشاره کرد.

پارفومز دی مارلی (Parfums de Marly)، از قرنی که اوج زیبایی فرانسه را جشن می گیرد، الهام گرفته است: قرن 18، سلطنت عطر. پارفومز دی مارلی در سال 2009 توسط جولین اسپرچر تأسیس شد؛ که عشق او به عطرها از پدرش به او منتقل شده بود. جولین اسپرچر در سال 1973 در Saint Germain-en-Laye متولد شد. او در سن کمی به دنیای عطرها ورود کرد؛ جایی که پدرش در آن زمان نماینده خانه گرلن در خاورمیانه بود.

چشم انداز اسپرچر، که شیفته زیبایی شناسی اسب ها و تاریخ وسیع فرانسه بود؛ تزریق رویاها به دنیای عطرسازی با ارائه رایحه های قوی از طریق فرمول های خاص و یونیک بود. کیفیت عطرهای دی گواهی بر کیفیت بالای عطرهای فرانسوی است که در در سراسر جهان ستایش شده هستند. او با انواع روایح استثنایی خود، قلب علاقمندان به عطرهای لوکس و اصیل را لمس می کند.

عطر د مارلی

در این بخش، مصاحبه ای را که با جولین اسپرچر صورت گرفته، مرور می کنیم.

Tanja Beljanski: چه چیزی شما را در مورد عطرسازی تا این میزان هیجان زده می کند؟

Julien Sprecher: شیمی مخلوط کردن روایح برای ایجاد عطرهای معتبر و ناب، بسیار جذاب است. من از کودکی می دانستم این کاری است که قرار است انجام دهم. من از دوران کودکی می توانستم طعم ها، رایحه ها و مواد را خیلی سریع تشخیص دهم.

Tanja Beljanski: چه چیزی الهام بخش ایجاد عطرها توسط شما است؟

Julien Sprecher: همه جا الهام بخش است! حتی اگر بعد از بارندگی در تابستان در یک مزرعه اسطوخودوس در حومه شهر گشت بزنم. من دوست دارم فرمول های کوتاه و سریعی تولید کنم. هنگامی که من یک عطر را می سازم، می خواهم که آن را با نت های خالص و اغوا کننده ای بسازم که در عین حال، فوری قابل تشخیص باشند. هماهنگی کامل بین نت ها؛ این، یک موسیقی بویایی ایجاد می کند.

“رایحه ها ما را به مسافرت می برند. من همیشه قرن هجدهم را تحسین می کنم که اسب ها و عطرها افتخار و شکوه فرانسه بودند.”

 

Tanja Beljanski: بخش مورد علاقه شما در ساخت عطر چیست؟

Julien Sprecher: بخش مورد علاقه من مرحله “جلسات کوتاه و مختصر” با عطرسازهای بزرگی است که با آنها کار کرده ام و هنوز هم فرصت همکاری با آنها را دارم. من اگر با عطرسازها ملاقات نکنم، سال ها طول می کشد تا یک عطر کامل شود. تا زمانی که کاملا از رایحه، سیلاژ و ماندگاری راضی نباشم، عطر من کامل نیست.

 

Tanja Beljanski: عطر مورد علاقه شما کدام است؟ نه لزوما به عنوان یک عطر، بلکه فرآیند واقعی تولید آن.

Julien Sprecher: من عاشق همه کارهایم هستم! با این حال، من همیشه منتظر جدیدترین عطر هستم که در این مورد Delina la Rosée است. جدیدترین آیتم اضافه شده در مجموعه رایحه های زنانه، Delina و Delina Exclusif است. این عطر، گنجینه ای از نت های غافلگیرکننده است که از صبح تا شب پوست را با ظرافت تمام لمس می کند.

 

Tanja Beljanski: اولین حافظه عطری شما چیست؟

Julien Sprecher: وای، این برای خیلی مدت پیش بوده! مطمئن نیستم که آن را به خاطر بیاورم.

 

Tanja Beljanski: آیا شما مایلید تا عطر امضا داشته باشید یا از گروهی هستید که عطرهایشان را عوض می کنند؟

Julien Sprecher: برای من مناسبت حکم می کند چه عطری بپوشم. من Percival را برای یک روز کلاسیک بهاری در بیرون از منزل یا Layton را برای یک شام عاشقانه در شهر خواهم پوشید. کارهای Parfums de Marly طیف گسترده ای از رایحه ها را ارائه می دهد. گروه های مختلف بویایی را پوشش می دهد که به شما امکان می دهد انواع رایحه های مختلف را در هر موقعیتی تست کنید.

 

Tanja Beljanski: بزرگترین طرفداران Parfums De Marly چه کسانی هستند؟

Julien Sprecher: اگر بخواهم طرفداران را توصیف کنم، اینطور که بگویم که ممکن است الهامات آنها سنتی باشد، اما جهان بینی آنها چیزی جز موارد مدرن و معاصر نیست.

 

Tanja Beljanski: آینده Parfums De Marly چیست؟

Julien Sprecher: تمرکز برند د مارلی، روی رشد مداوم در بازارهای فعلی و گسترش در مناطق جدید است. فرمول های ما دارای امضای قوی هستند به طوریکه به آنها کمک می کند تا در بازارهای جدید و رقابتی، برجسته باشند. ما عطرهای جدیدی در دست ساخت داریم و چیزهای هیجان انگیز بیشتری برای این برند در دست ساخت است؛ فقط باید صبر کنید و ببینید.

تمرکز برند د مارلی، روی رشد مداوم در بازارهای فعلی و گسترش در مناطق جدید است.

اما چرا هر عطر د مارلی تا این اندازه محبوب شد؟ Parfums de Marly، یک برند عالی صنعت عطر و ادکلن است که با روایح پر قدرت، مفاهیم کوتاهی را ارائه می دهد. هر عطر د مارلی نافذ و پر قدرت است. اسپرچر در واقع تحت تأثیر تاریخ کاخ و باغ های ورسای در نزدیکی محل تولد و رشد خود تحت تأثیر قرار گرفت. او سبک زندگی معاصر را مطابق با رمزها و میراث دربار سلطنتی فرانسه در قرن هجدهم بیان می کند. هر عطر د مارلی تجربه ای جدید است که اثری از ظرافت و زیبایی فرانسه را بر جای می گذارد.

در زمان سلطنت لویی پانزدهم، هر عطر و بویی برای دستیابی به اوج نبوغ های جدید ایجاد می شد. در مکان های مخفی و خصوصی پادشاه، روایحی از گل ها با یکدیگر ترکیب می شدند. اسانس های جدیدی از میوه های تازه گرفته می شد و در ساخت عطرها به کار برده می شد. می توان گفت تولید عطرها افسار گسیخته شده بود؛ درباریان حتی در زیرزمین های خود عطرسازی می کردند و به آنها اجازه داده می شد تا ترکیباتی کاملا مفصل درست کنند.

در زمان سلطنت لویی پانزدهم، هر عطر و بویی برای دستیابی به اوج نبوغ های جدید ایجاد می شد.

اسب؛ نمادی از اشرافیت است

مجسمه های اسب به عنوان یک نماد تزئینی در باغ هایی در Château of Marly به محبوبیت رسیدند. به عنوان مثال، گودولفین که در میان نژادهای اصیل عربی سرآمد بود، هدیه ای از طرف بیگ تونس به لویی پانزدهم بود. اسب های مارلی از همان ابتدا به عنوان شاهکارهای هنرهای مجسمه سازی فرانسه قلمداد می شدند و از تخریب آنها در فرانسه جلوگیری می شود. برای حفاظت از آنها، در سال 1984 وارد لوور شدند و در Cour Marly نگهداری می شوند.

اسب های مارلی از همان ابتدا به عنوان شاهکارهای هنرهای مجسمه سازی فرانسه قلمداد می شدند

اسب، نماد برند Parfums de Marly شد

هر عطر د مارلی، نمادی از یک اسب مسابقه اصیل در زمان لوئی پانزدهم است. پارفومز دو مارلی تلاش می کند تا برای نشان دادن این اصالت از مرغوب ترین مواد و روایح در ساخت عطرهای خود استفاده کند. این اصالت و این میزان از کیفیت، دلیلی برای خرید راحت از عطرهای این کمپانی است. یکی دیگر از ویژگی هایی که باعث می شود تا برای انتخاب عطر به سمت عطر د مارلی بروید، پرفورمنس عطرهای این برند فرانسوی است.

یک عطر د مارلی (Parfums de Marly) بالاترین پرفورمنس را به شما می دهد. اگر به دنبال این هستید که با یک عطر مرغوب، رد بویی از خود بر جای بگذارید و یا یک عطر امضای جذاب داشته باشید، یک عطر د مارلی می تواند بهترین گزینه برای شما باشد. یکی از دلایلی که عطرهای د مارلی در کشور ما محبوب شده اند، این است که پخش بو و ماندگاری فوق العاده زیادی دارند. علاوه بر این، قیمت یک عطر د مارلی با توجه به کیفیتی که از آن دریافت می کند، بسیار مناسب است و می توان گفت هر عطر د مارلی یک عطر ارزنده به شمار می رود.

بررسی چند عطر د مارلی به عنوان پر فروش ترین عطرهای د مارلی (Parfums de Marly)

عطر د مارلی پگاسوس (Parfums De Marly Pegasus)

این عطر مردانه به دلیل رایحه جذابی که دارد از سال ۲۰۱۱ مورد استقبال آقایان قرار گرفت. عطر د مارلی پگاسوس یا پگاسوز در گروه بویایی شرقی سرخس گونه قرار گرفته است و رایحه تلخ و شیرینی دارد.

عطر د مارلی شاگیا (Parfums De Marly Shagya)

این عطر د مارلی نیز مردانه است؛ گرم و تلخ است و پرفورمنس بالایی دارد. همانطور که پیشتر ذکر کردیم، یکی از دلایل جذابیت عطرهای د مارلی همین پرفورمنس بالای آنهاست.

عطر د مارلی گودولفین (Parfums De Marly Godolphin)

گودولفین به عنوان یک عطر چرمی شناخته شده است که رایحه آن را گاها با تام فورد توسکان لدر در یک فضا می بینند. عطر د مارلی گدلفین با ماندگاری طولانی یکی از بهترین عطرهای پارفومز د مارلی از سال ۲۰۱۰ شناخته شده است.

عطر د مارلی لیتون (Parfums De Marly Layton)

د مارلی لیتون برای خانم ها و آقایان طراحی شده است؛ در گروه بویایی شرقی گلی قرار دارد و گرم و تند است. کمپانی دی مارلی، یک سال بعد یعنی در سال ۲۰۱۷ عطر د مارلی لیتون اکسکلوسیف را با شباهت هایی به لیتون طراحی و تولید کرد.

عطر د مارلی گالووی (Parfums De Marly Galloway)

گالووی یکی از عطرهای خنک برند پارفومز دی مارلی است که می توانید آن را در بهار و تابستان استفاده کنید. این عطر د مارلی، در گروه مرکباتی معطر قرار دارد و رایحه ای شیرین برای شما ساخته است.

گالووی یکی از عطرهای خنک برند پارفومز دی مارلی است

از محبوب ترین و پر فروش ترین عطرهای د مارلی می توان به عطر د مارلی کارلایل، عطر د مارلی کاسیلی، عطر د مارلی کالان، دارسی و دارلی نیز اشاره کرد. هر چند می توان گفت هر عطر د مارلی، نمونه شاخصی از کیفیت و درخشان بودن این برند است. اگر تجربه استفاده از هر کدام از عطرهای د مارلی (Parfums de Marly) را دارید، می توانید نظر خود را در قسمت نظرات با ما و دیگر دوستان به اشتراک بگذارید.

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا