معرفی برند

جذاب ترین های عطر اینیشیو

برند اینیشیو یا به طور کامل تر، اینیشیو پرفیوم پرایوز (Initio Parfums Prives) برندی از کشور فرانسه است که اولین عطر خود را در سال ۲۰۱۵ روانه بازار عطر و ادکلن کرد. این برند فرانسوی، قدمت زیادی ندارد، کم کار می کند اما عطرها و روایحی خاص و با کیفیت ارائه می دهد. عباراتی مانند قدرت رایحه، شور، اعتیاد، جذابیت، آرزو، خوشبختی و شانس در هر عطر اینیشیو مفهوم پیدا می کند. آیا این مقدمه یک مانیفست زیبایی است؟

هر عطر اینیشیو، به پایه های غریزی عطر، به بعد جادویی و مقدس خود عطر باز می گردد تا عطر را با امضای خودش خلق کند. این برند فرانسوی، به آنچه که در دنیای عطرسازی و در تجارت عطرها در جریان است، اهمیتی نمی دهد و آن را نادیده می گیرد. هر عطر اینیشیو، کاریزمایی مقاوم دارد. عطرهای اینشیو پرفیوم پرایوز، زیبا و پر از تجمل هستند. هر عطر اینیشیو، به زیبایی بر روی پوست شما می غلتد و شما را سرشار از احساس می کند.

عطر اینیشیو، همان چیزی است که می بایست در تمام طول مدت بر روی پوست یا لباس باقی بماند. اینیشیو می داند که با هر عطر خود باید چه چیزی را هدف قرار بدهد. هر عطر اینیشیو قادر به انجام هر کاری است! آن می تواند تخیلات شما را به کار بیندازد، می تواند بدبینی ها و ناراحتی ها را دفع کند، می تواند تمایلات زنان و مردان را تحریک کند.

عطر اینیشیو، همان چیزی است که می بایست در تمام طول مدت بر روی پوست یا لباس باقی بماند.

هر عطر اینیشیو، هاله ای از انرژی مثبت است …

برند اینیشیو پرفیوم پرایوز (Initio Parfums Prives)، تا سال ۲۰۲۱ چیزی بالغ بر ۱۵ عطر را طراحی و عرضه کرد. عطرهای اینیشیو با همکاری عطرسازانی همچونAlexandra Kosinski ، Pierre-Constantin Guéros ،Maurice Roucel ،Alberto Morillas ، Guillaume Flavigny و Hamid Merati-Kashani ساخته شده اند. اینیشیو از مولکول های معطر ایده می گیرد و جذابیت و انگیزه می آفریند.

هر عطر اینیشیو، نشان دهنده قدرت طبیعت …

 

 

در فلسفه تولید هر عطر اینیشیو آمده است که عطر، پیوند نامرئی بین زمین و آسمان و در واقع، بین انسان و خدا است. عطر، قدرتی برای معالجه دارد؛ عطرها تطهیرکننده هستند. عطرها می توانند باعث ارتباط ما با خدا بشوند، عطرها انسان ها را مسحور می کنند. عطر با قدرتی که دارد، بر جسم و روح ما تسلط پیدا می کند. امروزه، Initio آن دانش و فرمول اجدادی را به زندگی باز می گرداند، که قبل از آن فقط برای افراد محدودی به کار برده می شد. یک عطرInitio ، از مواد اولیه با بهترین کیفیت ساخته شده است و زمانی که این مواد با هم ترکیب می شوند، قدرت آنها فعال می شود.

یک عطرInitio ، از مواد اولیه با بهترین کیفیت ساخته شده است

Initio Parfums Prives قدرت طبیعت را برای خلق یک شاهکار بویایی به کار می گیرد و عطرها را به سمت ابعاد جدیدی از احساسات سوق می دهد. هر عطرInitio ، نشان دهنده کیفیت و قدرت روایح است. با این حال، در کشور ما از بین تولیدات کمپانی اینیشیو، چند عطر به عنوان جذاب ترین ها و پر فروش ترین ها معرفی می شوند که در ادامه بررسی مختصری بر روی آنها خواهیم داشت.

عود فور گریتنس (Oud for Greatness)؛ عطر اینیشیو که جذابیت عود را به رخ می کشد

این عطر یونیسکس، در سال ۲۰۱۸ تولید شد و عطری گرم برای پاییز و زمستان است. این عطر با نت هایی از زعفران، جوز هندی و اسطوخودوس آغاز می شود. نت میانی آن، عود است که رایحه ای درخشان به این عطر می بخشد و نت های پایانی آن که پس از حدود یک ساعت به ثبات می رسند، شامل مشک و نعناع هندی می شوند. اینیشیو عود فور گریتنس، پخش بو و ماندگاری فوق العاده ای دارد و به عنوان یکی از پر بازخوردترین عطرهای Initio شناخته شده است.

عود فور گریتنس (Oud for Greatness)؛ عطر اینیشیو که جذابیت عود را به رخ می کشد

بلسد باراکا (Blessed Baraka)؛ عطر اینیشیو که لقب آن، زینت الهی است

بلسد باراکا یک عطر شرقی است؛ اعتقاد بر این است که این عطر، شانس را احضار می کند! این عطر اینیشیو، معجونی است که باعث سلامتی می شود. نت های بلسد باراکا، چوب صندل سفید، مشک و عنبر است. این عطر هم مانند دیگر عطرهای اینیشیو، پرفورمنس فوق العاده ای دارد.

بلسد باراکا یک عطر شرقی است

سایکدلیک لاو (Psychedelic Love)؛ عطر اینیشیو که به عشق روانگردان شهره است!

امضای این بمب مخدر در سه ماده اساسی نهفته است: گل رز، هدیون و گل آفتاب پرست. در حالی که هدیون، مناطق مغزی مرتبط با لذت و میل جنسی را فعال می کند، هلیوتروپ یا گل آفتاب پرست حتی فراتر از این هم می رود! در دوزهای بالاتر، هلیوتروپ به یک ماده روانگردان تبدیل می شود؛ به همین دلیل نام این عطر، عشق روانگردان است، عشقی که همچون مواد روانگردان به سمت شما هجوم می آورد و شما را در خود غرق می کند.

هلیوتروپ به شدت توسط قانون کنترل می شود؛ زیرا دارویی ممنوع و جایگزین اکستازی استفاده می شود. در مواجهه با این زیاده خواهی شیطانی، هیچ کس از یک وسواس بویایی که به زودی می تواند به یک اعتیاد واقعی تبدیل شود، در امان نیست! سایکدلیک لاو، عجیب ترین عطر اینیشیو است!

سایکدلیک لاو، عجیب ترین عطر اینیشیو است

ساید افکت (Side Effect)؛ عطر اینیشیو که باعث عوارض جانبی می شود!

این عطر یونیسکس، عطری با طبع گرم است که در گروه بویایی شرقی قرار گرفته است. ساید افکت، به عنوان یک عطر نیش و لوکس می تواند از بهترین گزینه های شما برای پاییز و زمستان باشد. اسن عطر در سال ۲۰۱۶ لانچ شده است. نت های فوق العاده جذاب اینیشیو ساید افکت، تنباکو، عرق نیشکر، وانیل و دارچین است.

این عطر یونیسکس، عطری با طبع گرم است که در گروه بویایی شرقی قرار گرفته است.

ریهب (Rehab)؛ پر فروش ترین عطر اینشیو

ریهب یا ریهاب به معنای توانبخشی است. این عطر در سال ۲۰۱۸ برای استفاده مشترک خانم ها و آقایان طراحی شد. ریهب یک عطر چوبی معطر است که می توان از آن، در بهار، پاییز و زمستان استفاده کرد. این عطر اینیشیو از کیفیت بالایی برخوردار است و در فراگرانتیکا نیز نمره بسیار عالی به خود اختصاص داده است. نت های ابتدایی اینیشیو ریهب، ترنج و اسطوخودوس هستند که پس از گذشت زمان به سمت نعناع هندی، خس خس و سدر می روند. نت های پایه که از ریهب ماندگار می شود هم مشک، چوب گایاک و چوب صندل سفید تهیه شده است.

ریهب یا ریهاب به معنای توانبخشی است.

هر عطر Initio که توجه شما را به خود جلب کرده است را می توانید با ضمانت اصالت کالا و بهترین قیمت از فروشگاه اینترنتی عطر تینو تهیه نمایید. اگر تجربه استفاده از هر عطر اینیشیو (Initio Parfums Prives) را دارید، لطفا نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا