معرفی عطر

ممو افریکن لدر – Memo African Leather

عطر ممو افریکن لدر (Memo African Leather Review)، عطری لوکس از برند فرانسوی ممو پاریس است که در سال 2015 میلادی طراحی و روانه بازار عطر و ادکلن شد. برند ممو پاریس به عنوان برندی کاملا نیش، لاکچری و از همه مهمتر، هنری در بین دوست داران عطرهای با کیفیت شناخته شده است. این برند در سال 2007 با الهام از شیوه ها و ریشه های سبک عطرسازی فرانسه، توسط زوج ماجراجوی همیشه در سفرهای پر رمز و راز؛ جان (John) و کلارا ملوی (Clara Molloy) تاسیس شد.

عطر ممو افریکن لدر (Memo African Leather)، عطری لوکس از برند فرانسوی ممو پاریس است که در سال 2015 میلادی طراحی و روانه بازار عطر و ادکلن شد

در واقع می توان اینگونه گفت که خلق برند ممو پاریس حاصل ماجراجویی ها و سفرهای دور و عجیب و غریب این زوج هنرمند بوده است. عطر های خلق شده در برند ممو پاریس مانند ممو افریکن لدر را می توان تصاویر بویایی از خاطرات و یادبود احساسات در مکان ها و لحظات شگفت انگیز، در گوشه گوشه این جهان دانست.

خلق برند ممو پاریس حاصل ماجراجویی ها و سفرهای دور و عجیب و غریب این زوج هنرمند بوده است.

عنوان برند ممو پاریس (Memo Paris) نیز با الهام از تمامی همین لحظات و خاطرات کلارا و جان از سفرهای متعدد و متفاوت او برگرفته شده است چرا که واژه “Memo” ابتدای واژه “Memories” به معنای خاطرات است. عطرساز اصلی این برند خانم الینور ماسینت (Alienor Massenet) است. البته عطرسازان دیگری همچون صوفیه لابه (Sophie Labbe) و کارینه وینچون اشپنر (Karine Vinchon Spehner) نیز با برند ممو برای خلق روایح جذاب و تبدیل تصاویر و فضای احساسات کلارا ملوی به روایح ماندگار همکاری نموده اند.

یک زبان بویایی کاملاً شخصی به همراه روحیه استقلال و آزادی، خاص هر یک از آفرینش های الینور ماسینت؛ عطرساز اصلی برند ممو است. او به دنیای عطر ها پا نهاده است. عطری که دارای شکل و رنگ است – تقریباً شبیه معماری … رویکردی انتزاعی، غریزی و بیشتر آنچه را که می داند خودش آموخته و به آن رسیده است. در واقع الینور ماسینت ندای درون خود را با زبان روایح ابراز می دارد.

در ادامه بیشتر به بررسی یکی از شاهکارهای این برند و در واقع یکی از بهترین آفرینش های هنری دنیای عطر و روایح؛ “ممو افریکن لدر” می پردازیم.

آفریکن لدر، چهارمین عطر چرمی از سری مجموعه کویق نومد (Cuirs Nomades) برند ممو پاریس است. کویق نومد در زبان فرانسوی به معنای چرم عشایری است. جالب است بدانید که بخش اعظمی از شهرت و موفقیت‌های بزرگ خانه عطر ممو پاریس، پس از مغرفی این کلکسیون در سال 2013 بدست آمد. در واقع خلق کلکسیون “Cuirs Nomades” نقطه عطفی در روند توسعه و پیشرفت برند ممو پاریس است که عطر ممو افریکن لدر نیز نقطه اوج نمایش این خلق هنری جذاب است.

کویق نومد در زبان فرانسوی به معنای چرم عشایری است.

مجموعه‌ای از عطرهای شگفت‌انگیز و ماجراجویانه که با الهام از سفرهایی به سراسر جهان ساخته شده‌اند. هر یک از عطرهای این کلکسیون با محوریت یک آکورد چرمی منحصر به فرد در ترکیب با نت های جذابی به عنوان نماد الهام گرفته از هر سرزمین، شکل گرفته‌اند. برند ممو پاریس کلکسیون کویق نومد را این چنین توصیف می نماید: “در سرزمین‌هایی کاوش کنید که چرم در آن شکوفا می شود.

مگر نه اینکه چرم ذاتاً با چادرنشینان عشایر معنا می‌یابد؟ ابزار سفر فوق‌العاده عالی همان هم‌سفر با وفای جهانگردان، ذهن‌های کنجکاو به همراه ماجراجویی برای کشف دنیا و سفر به دورترین نقاط است. کیفی چرمی تنها شاهد و همراه آن‌ها در این سفر هاست.” کلکسیون کویرز نومدز را می توان یک صندوقچه گنج واقعی از تصاویر بویایی سرتاسر دنیا دانست.

نسخه های قبلی این کلکسیون به نام های ایتالین لدر (Italian Leather)، آیریش لدر (Irish Leather) و فرنچ لدر (French Leather) بوده اند. این بار، در آفرینش ممو افریکن لدر شگفت انگیز و پر رمز و راز؛ ممو اروپا را رها کرد و به سراغ قاره پر از عجایب آفریقا رفت. همانند درخشش خورشید کنیا بر فراز دشت های آفریقا، چرم آفریقایی به طرز غیر قابل انکاری پر از نشاط، هیجان و سرشار از حس زندگی است. چرمی که عمیقا معطر است، به شدت ادویه ای و تند بوده و یک جذابیت طبیعی غیر قابل وصف در خود جای داده است.

در آفرینش ممو افریکن لدر شگفت انگیز و پر رمز و راز؛ ممو اروپا را رها کرد و به سراغ قاره پر از عجایب آفریقا رفت.

چرم آفریقایی ما را به یاد مناظر آفتابی و درخشان آفریقا می اندازد؛ به یاد یک زندگی غیر قابل پیش بینی، به یاد زندگی با حیات وحش آفریقای اعجاب انگیز. عطر افریکن لدر همانطور که از نامش پیداست، عطری است که در گروه بویایی چرمی قرار گرفته است.

روایح این گروه بویایی عموما از منابع طبیعی و حیوانی و گاها مصنوعی ساخته می شوند، اما شاخصه بارزی که در مورد عطرهای چرمی برند ممو و مشخصا عطر افریکن لدر وجود دارد این است که خانه عطرسازی ممو تمام سعی خود را به کار برده تا روایحی طبیعی،خالص و ناب را به احساسات شما هدیه دهد. می توان گفت تقریبا غالب مصرف کنندگان محصولات برند ممو پاریس نیز اذعان دارند که عطرهای این کمپانی، روایحی طبیعی و خاص و تکرار ناپذیر دارند.

عطر افریکن لدر همانطور که از نامش پیداست، عطری است که در گروه بویایی چرمی قرار گرفته است.

معمولا عطرهای چرمی، به سبب ذات عناصر چرمی طبعی گرم را با خود به همراه دارند، که در مورد عطر ممو افریکن لدر نیز صدق می کند. افریکن لدر به دلیل وجود نت هایی مانند چرم، عود، نعناع هندی و … طبع گرمی دارد. همانطور که می دانید نکته ای که باید در ارتباط با عطرها مد نظر قرار داد، مکان و زمان مناسب برای استفاده از عطر است. به طور مثال اسپری کردن ممو افریکن لدر در یک روز بسیار گرم تابستانی و در فضایی بسته موجب خواهد شد تا شما  بازخورد مناسب و احساس واقعی از این عطر را به خوبی لمس و کشف نکنید.

پس در این جا ذکر این نکته خالی از لطف نیست که بگوییم مراقب باشید در کنار خرید عطرهای با کیفیت، زمان استفاده از آنها را نیز در مد نظر قرار دهید تا تمام جوانب را برای داشتن شخصیتی خاص و متمایز رعایت کرده باشید. بهترین فصل برای استفاده از ممو افریکن لدر؛ این عطر لوکس، پاییز و زمستان است. مثالی که دوست دارن این عطر می زنند، این است که آفریکن لدر در تابستان مانند پوشیدن شلوار جین در جلسه زومباست! که خیلی سخت می توان با آن کنار آمد. همچنین این عطر نیش بیشتر برای افراد بالای سی سال مناسب است.

رایحه آفریکن لدر نیز تند و ادویه ای است.

رایحه آفریکن لدر نیز تند و ادویه ای است. این امر را می توان از نام گذاری افریکن لدر (Memo African Leather Review) نیز دریافت؛ چرمی آفریقایی با یک طبیعت وحشی، روایحی تند و سرکش، طبعی گرم و سوزان. در واقع چرمی که در ممو افریکن لدر به کار رفته است را می توان چرمی وحشی  دانست، درست بر خلاف عطری مانند تام فورد امبر لدر که رایحه چرمی آرام و لطیفی دارد.

ممو آفریکن لدر سیلاژ متوسط دارد، عطر و رایحه آفریکن لدر فضای متعارفی را در اطراف شما پوشش می دهد که قابل قبول است. برای تست ماندگاری عطر آفریکن لدر، می توانید آن را در محیطی سربسته اسپری کنید، وقتی پس از چند ساعت به آن محیط بر گردید، قطعا متوجه عطر بی نظیر آن خواهید شد و این یعنی عطر افریکن لدر علاوه بر حفظ اصول ناب عطرسازی و تاکید بر کیفیت و خلوص روایح، از ماندگاری بالایی برخوردار است.

و اما آفریکن لدر از چه روایحی ساخته شده است؟ افریکن لدر (Memo African Leather) را می توان عطری جذاب و مملو روایح مرموز و تو در تو دانست که شما را با خود به فضاهای حسی جدید رهسپار می کند. ادکلن آفریکن لدر عطر و بویی از هل ادویه ای دارد که به تند تر شدن رایحه آن کمک می کند، یک شیرینی تند و جذاب. چرم آفریقایی ناب که با عطر شمعدانی تازه در هم آمیخته شده است؛ در هم تنیدگی عطر خوش زعفران و زیره معطر، ترنجی که شگفت انگیز است به همراه روایح ادویه ای و تند دیگر مانند نعناع هندی، عود و خس و خس و مشک، عطر را هر چه بیشتر پیچیده و دلربا می سازد.

افریکن لدر (Memo African Leather) را می توان عطری جذاب و مملو روایح مرموز و تو در تو دانست

مطلبی که برخی کاربران درباره این عطر بر روی آن توافق نظر دارند، این است که آفریکن لدر (Memo African Leather Review) در رایحه خود، عطر ملایمی از چرم البته وحشی دارد و عطر زعفران و هل نیز در آن غالب هستند. روایح عطر در آ‏فریکن لدر به تفکیک احساس می شوند؛ شاید بتوان گفت این عطر علاوه بر یک عطر چرمی، به عنوان یک عطر ادویه ای و عودی نیز شناخته می شود، زیرا چرم وحشی آ‏فریقایی به ملایمت در آن به کار برده شده است.

در واقع خانم ها و آقایانی که به عطرهای به شدت و صرفاً چرمی علاقه دارند و ممایلند  این نت در سرتاسر رایحه غالب باشد می توانند انتخاب دیگری داشته باشند. ممو آفریکن لدر در عین حال که یک عطر چرمی است، نت های دیگر نیز با قدرت و مرموز در آن حس می شوند؛ به هرحال باید گفت ممو افریکن لدر (Memo African Leather Review) به عنوان یک عطر چرمی بسیار جذاب و شگفت انگیز و رمزآلود به عنوان پرطرفدارترین آیتم برند ممو از جذابیت زیادی در بین طرفدارن این برند برخوردار است.

 یک نکته ای که باید همیشه آن را مد نظر قرار دهید این است که تقریبا اکثر عطرهای نیش در ابتدای اسپری کردن روایح خود را برای شما نمایان نمی سازند و معمولا این عطرهای دیزاینری و ارزان تر هستند که اینگونه عمل می کنند. شما شاید پس از مدت ها استفاده از عطر نیش، حتی جنبه های تازه ای را در آن عطر کشف نمایید.

عطر ممو افریکن لدر نیز به عنوان یک عطر نیش از این قاعده مستثنی نیست. پیشنهاد می کنیم برای اولین استفاده از ممو افریکن لدر (Memo African Leather Review) آن را در شرایط احساسی کاملا پر از آرامش و با تمرکز روح و دهن امتحان کنید تا بتوانید با جنبه های مختلف عطر و فضایی که توسط آن ایجاد می شود ارتباط حسی برقرار نمایید. می توان گفت هیچگاه عطری مانند ممو افریکن لدر را نمی توان با یک بار تست در بوتیک عطر درک نمود. بلکه نیاز است تا مدتی در شرایط مختلف روایح رمزآلود آن را حس نمایید تا به درک واقعی از عشق و احساس احتمالی خود به این عطر برسید.

بنابراین تهیه سمپل اورجینال افریکن لدر به عنوان استانداردترین روش تست، برای رسیدن تصمیم درست به خرید قطعی این عطر پیشنهاد می گردد. اگرچه عطر افریکن لدر برای استفاده مشترک خانم ها و آقایان طراحی شده است؛ اما می توان گفت به سبب نوع روایح سنگین به کار رفته در این عطر، بیشتر مورد پسند و مناسب  آقایان ارزیابی می شود.

سمپل ممو افریکن لدر

امیدواریم تا با مطالعه این نوشتار با ابعاد گسترده تری از عطر افریکن لدر (Memo African Leather Review)، این شاهکار برند ممو پاریس آشنا شده باشید. در صورت تمایل به خرید و بررسی ریز مشخصات عطر ممو افریکن لدر می توانید به صفحه خرید محصول در فروشگاه اینترنتی عطر تینو مراجعه نمایید. عطر تینو با حذف واسطه ها در ارائه این محصول توانسته است تا آن را با قیمت بسیار جذابی به همراه ضمانت اصالت و کیفیت کالا به دست علاقه مندان برساند.

شما عزیزان همراه عطر تینو در صورت نیاز به مشاوره در رابطه با انتخاب عطر مورد علاقه خود می توانید از طریق راه های ارتباطی با کارشناسان ما در تماس باشید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا