معرفی عطر

بهترین عطر زرجوف کدام است؟

آیا با برند زرجوف (Xerjoff) یا زرجف آشنایی دارید؟ در این نوشتار قصد داریم تا اطلاعاتی را راجع به این کمپانی در اختیار شما قرار دهیم و شما را با بهترین عطر زرجوف آشنا کنیم. همچنین شما عزیزان می توانید با مراجعه به مقاله (تاریخچه برند زرجف) توضیحات مفصل تری را در این باره مطالعه نمایید.

Xerjoff یک برند لوکس ایتالیایی است که توسط Sergio Momo در سال 2003 ایجاد شده و رایحه های متمایزی از بهترین مواد را در بسته بندی های نفیس ارائه می دهد. کمپانی زرجوف Xerjoff اولین عطر خود را در سال ۲۰۰۷ ارائه داد و توانست تا سال ۲۰۲۱ چیزی بالغ بر ۱۲۹ عطر را طراحی و تولید کند. بهترین های عطر زرجوف  با همکاری عطر سازانی مانند کریس موریس، ژاک فلوری، میروسلاو پتکوف، آنجلین لپورینی، کریستین کربنل، لورا سانتاندر و ماتیو ناردین ساخته شده اند.

Xerjoff یک برند لوکس ایتالیایی است که توسط Sergio Momo در سال 2003 ایجاد شده

عطر زرجوف برای کسانی است که مایلند حداکثر شکوه و عظمت را تجربه کنند. خانم یا آقایی که نمی خواهد تحت سلطه باشد؛ فردی که می خواهد اعتماد به نفس و زیبایی خود را به رخ بکشد، کسی که می خواهد در جمع بدرخشد و خود نیز حس خوبی را تجربه کند، حتما یک عطر زرجوف (عطر زرجف) در کلکسیون خود دارد. برند زرجف را ممکن است با نام های زرژاف یا سرژوف نیز شنیده باشید. کمپانی Xerjoff در تولید عطرهای خود، از ناب ترین و بهترین مواد اولیه استفاده کرده و در ورای هر رایحه ای، حس خالصی را به ما هدیه داده است.

“عطر خوب صرفا یک رایحه نیست. وصالی بین جسم و روح است. این مسئله کاملا توسط خانه عطر زرجف اجرا شده است به طوریکه شما نمی توانید عطر را از هنر جدا کنید”

سرجیو مومو

بهترین عطر زرجوف : عطر خوب صرفا یک رایحه نیست.

آیا می توان گفت بهترین عطر زرجوف کدام است؟

همانطور که ذکر شد، برند زرجوف (Xerjoff) بیشتر از صد عطر را روانه بازار عطر و ادکلن کرده است. کمپانی زرجف یک کمپانی تولید عطرهای نیش و لاکچری است. این کمپانی تلاش کرده تا تک تک عطرهایش، نمونه ای شاخص از آنچه که در این شرکت در جریان است، باشند. بنابراین، زرجوف (زرجف) تلاش می کند تا هر کدام از عطرهایی که تولید می کند، بهترین و ناب ترین باشند. هر عطر زرجوف، نمونه ای از یک رایحه ناب و خالص است. با این اوصاف، نمی توان گفت بهترین عطر زرجوف یا جذاب ترین عطر زرجوف کدام است؛ اما در ادامه چند نمونه از پر فروش ترین های Xerjoff را معرفی خواهیم کرد.

هر عطر زرجوف، نمونه ای از یک رایحه ناب و خالص است.

پیش از معرفی چند عطر زرجوف، لازم به ذکر است که شناخته شده ترین کلکسیون از میان کلکسیون های Xerjoff مجموعه زرجوف کازاموراتی ۱۸۸۸ هست که تقریبا تمام عطرهای این مجموعه در کشور ما شناخته شده هستند و طرفداران زیادی هم دارند. از عطرهای کازاموراتی ۱۸۸۸ (کاساموراتی ۱۸۸۸) می توان به عطر زرجوف مفیستو، مفیستو جنتیلومو، بوکت آیدل، لیرا، ۱۸۸۸، داما بیانکا، فیرو، لا توسکا، ایتالیکا و دلچه آمالفی اشاره کرد.

شناخته شده ترین کلکسیون از میان کلکسیون های Xerjoff مجموعه زرجوف کازاموراتی ۱۸۸۸ هست

از عطرهای لوکس زرجوف می توان به موارد زیر اشاره کرد که معروف و محبوب هستند:

عطر زرجف فورتی ناتز (40 Knots)

این عطر نیش در کلکسیون Join the Club این برند قرار گرفته است. عطرهای این مجموعه همی دارای شیشه ای آبی رنگ با طراحی ساده و در عین حال شیک و مجلل هستند. هر عطر زرجوف که در این کلکسیون قرار گرفته است، از رایحه ای ناب بهره برده است. فورتی ناتز نیز در سال ۲۰۱۲ تولید شد و در گروه بویایی معطر آبی قرار گرفت. این عطر مانند هر عطر زرجف دیگر، از پرفورمنس بالایی برخوردار است که قطعا شما را راضی خواهد کرد.

عطر زرجوف مور دن وردز (More Than Words)

این عطر هم در کلکسیون Join the Club برند زرجوف قرار دارد. مور دن وردز همانطور که از نامش پیداست، چیزی فراتر از کلمات است. وصف این رایحه در کلام نمی گنجد. طراح این عطر لوکس آقای Chris Maurice است که از ناب ترین روایح و نت ها برای این عطر بهره گرفته است.

عطر زرجوف الکساندریا || و عطر زرجف الکساندریا |||

این دو عطر زرجف، در کلکسیون عود استارز (OUD STARS) قرار گرفته اند. الکساندریا ۲ در گروه بویایی چوبی شرقی و الکساندریا ۳ در گروه بویایی شرقی گلی قرار گرفته اند. پس از موفقیتی که الکساندریا || در سال ۲۰۱۲ به دست آورد، زرجوف (Xerjoff) تصمیم گرفت تا عطری در همین فضا را با نام الکساندریا ||| تولید کند. این دو عطر در خیلی از نت ها بر یکدیگر منطبق هستند. الکساندریا ۲ در نت ابتدایی خود سیب را اضافه تر دارد و الکساندریا ۳ در نت های پایه خود عود بیشتری دارد و به اصطلاح، عودی تر است.

عطر زرجوف اکسنتو (اشنتو یا اچنتو) (Accento)

عطرسازان این عطر لوکس، Christian Carbonnel و Laura Santander هستند. زرجف اکسنتو در کلکسیون Velvet Collection برند ایتالیایی زرجف قرار گرفته است. ادکلن زرجوف اکسنتو (زرجوف اچنتو – زرجوف اشنتو) در گروه بویایی چایپر گلی است؛ رایحه شیرین  و طبع خنک دارد. اگر به دنبال یک عطر خاص و تکرار نشدنی هستید، این عطر لوکس از برند زرجف را می توانید برای بهار و تابستان خود انتخاب کنید.

عطرهای دیگری از برند زرجف هستند که در دسته عطرهای لوکس و پر فروش این برند ایتالیایی قرار می گیرند؛ مانند عطر زرجوف اربا پورا (Erba Pura)، عطر زرجوف لیلاتی (Laylati)، زرجوف میوس (Muse)، عطر زرجوف اوپرا (Opera) و عطر زرجوف وارداسینا (Wardasina). در واقع، خانم زرجوف (Xerjoff) از همان ابتدا خود را به عنوان یک خانه لوکس معرفی کرد؛ بنابراین بدیهی است که این خانه تمام عطرهای خود را با عشق فراوان و از بهترین مواد و روایح تولید کرده باشد. عطرهای دیگر این خانه مانند زرجوف رنسانس، زفیرو و ناکسوس نیز به تازگی در کشور ما بیشتر مورد اقبال قرار گرفته اند و به دسته عطرهای پر فروش از برند Xerjoff پیوسته اند.

برای ما بنویسید بهترین عطر زرجوف از نظر شما کدام است؟ آیا شما هم از طرفداران برند Xerjoff هستید؟ نام عطرهایی که از این برند ایتالیایی دارید و از داشتن آنها لذت می برید را با ما و دوستان دیگر به اشتراک بگذارید. عطرهای برند زرجوف (زرجف) با بهترین قیمت و با ضمانت اصالت کالا در فروشگاه اینترنتی عطر تینو موجود هستند. با مراجعه به برند زرجوف (Xerjoff) در سایت تینوپرفیوم می توانید با عطرهای این برند بیشتر آشنا شوید و در صورت تمایل، اقدام به خرید نمایید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا