معرفی عطر

معرفی بمب میوه تیزیانا ترنزی؛ عطر کیرکه

عطر کیرکه، که توسط کمپانی ایتالیایی تیزیانا ترنزی تولید شده است، به بمب میوه معروف است. اما چرا؟ اگر می خواهید با این عطر جذاب تیزیانا ترنزی بیشتر آشنا شوید، حتما این مقاله را مطالعه کنید.

عطر کیرکه (Tiziana Terenzi Kirke)‌ در کلکسیون کلاسیک تیزیانا ترنزی (Classic Collection) قرار گرفته است. در این کلکسیون، عطرهای جذاب دیگری از این برند مانند فوکونرو، لودانو نرو، لیلیپور و … قرار گرفته اند. برند ایتالیایی تیزیانا ترنزی فعالیت خود را از سال ۲۰۱۲ شروع کرد و تقریبا سه سال بعد، یعنی در سال ۲۰۱۵ ادکلن کیرکه را روانه بازار عطر و ادکلن کرد. این برند تا سال ۲۰۲۱ چیزی بالغ بر ۸۱ عطر را تولید کرده است اما می توان گفت معروف ترین عطر این برند که اکثرا آن را با نام این عطر می شناسند، تیزیانا ترنزی کیرکه (Tiziana Terenzi Kirke)‌ است.

 

 

عطر کیرکه … دوامی بی پایان!

یکی از ویژگی هایی که عطر ادکلن کیرکه به آن معروف است، پرفورمنس فوق العاده آن است. عطر کیرکه در یک کلام پخش خارق العاده ای دارد؛ به طوریکه تقریبا می توان گفت امکان ندارد وارد جایی شوید و دیگران متوجه عطر شما نشوند. اگر به سایت فراگرانتیکا مراجعه کنید هم متوجه خواهید شد که با فاصله بیشترین رأی را گزینه (بسیار زیاد) از پراکندگی رایحه عطر کیرکه گرفته است. این رایحه به راحتی در فضا پراکنده می شود و گویی نبض دارد!

اگر می خواهید این موضوع را تست کنید، عطر کیرکه را بر روی لباس خود پاف کنید؛ حتی پس از چندین روز که از کنار لباس خود می گذرید گویی تازه این عطر را اسپری کرده اید! ویژگی دیگر ادکلن کیرکه، دوام آن است. تیزیانا ترنزی Kirke ماندگاری بسیار طولانی دارد و به جرأت می توان گفت دوام آن بر روی لباس حتی تا چندین هفته به طول می انجامد.

یکی از ویژگی هایی که عطر ادکلن کیرکه به آن معروف است، پرفورمنس فوق العاده آن است.

عطر کیرکه … عطری برای تمام فصول!

جالب است بدانید ادکلن کیرکه (Tiziana Terenzi Kirke)‌، طبع گرمی دارد. یک عطر هر چقدر هم که گران قیمت و لوکس باشد، اگر در زمان مناسب و حتی در مکان مناسب استفاده نشود، می تواند آزاردهنده باشد. عطرهایی که طبع گرم دارند بهتر است در فصول خنک استفاده شوند و عطرهای با طبع خنک را بهتر است در فصول گرم سال مانند بهار و پاییز استفاده کنید. عطر ادکلن کیرکه هم به دلیل طبع گرمی که دارد، پیشنهاد می شود در پاییز و زمستان استفاده شود.

اما اگر به سایت مرجع فراگرانتیکا مراجعه کنید، احتمالا تعجب خواهید کرد که چرا ادکلن کیرکه یک عطر چهار فصل معرفی شده است! این مورد به احساسات افراد و به منطقه جغرافیایی که در آن زندگی می کنند، بر می گردد. به طور مثال افرادی که در مناطق گرم زندگی می کنند، از یک عطر حس گرمای بیشتری را دریافت می کنند و متعاقبا شاید پخش و دوام بیشتری هم از یک عطر دریافت کنند. اما فردی که در منطقه سردسیر زندگی می کند، معمولا به دنبال عطر گرم تر با پخش و دوام بیشتری است. عطر کیرکه نیز طبع گرم و نهایتا معتدلی دارد.

پیشنهاد ما این است که از تیزیانا ترنزی Kirke حتما در پاییز و زمستان و نهایتا در روزها و شب های خنک بهاری استفاده کنید. احتمالا اینکه به فصل تابستان برای ادکلن کیرکه رأی داده اند، به همان مناطق جغرافیایی بر می گردد و البته کیفیت و جذابیت این رایحه که باعث می شود ترغیب شوید تا همیشه عطر کیرکه عطر کیرا استفاده کنید.

 

 

ادکلن کیرکه … رایحه ای برای خانم ها و آقایان

Tiziana Terenzi Kirke یک عطر یونیسکس است. هر چقدر زمان می گذرد، کمپانی ها عطرهای خود را بیشتر به صورت یونیسکس تولید می کنند تا خانم ها و آقایان بتوانند به طور یکسان از آن استفاده کنند. اما آن چیزی که در واقعیت اتفاق می افتد این است که عطرهای یونیسکس بنا بر روایح و نت هایی که در آنها استفاده شده است، بیشتر به سمت ذائقه خانم ها یا ذائقه آقایان گرایش پیدا می کنند و این مورد یونیسکس تولید کردن عطرها بیشتر بر اساس فواید تجاری فروش عطرها توسط کمپانی ها اتفاق می افتد.

بر این اساس، عطرهای یونیسکس (استفاده مشترک بین خانم ها و آقایان) هم ممکن است به نظر ما مردانه یا زنانه بیایند. آن چیزی که در مورد ادکلن کیرکه وجود دارد این است که این رایحه کاملا یونیسکس است و خانم ها و آقایان به اندازه یکسان می توانند از آن استفاده کنند و لذت ببرند. این، یک مزیت برای عطر کیرکه (Tiziana Terenzi Kirke)‌ است و چیزی است که کمتر در بین عطرهای یونیسکس اتفاق می افتد.

عطر کیرکه کاملا یونیسکس است

عطر کیرکه… شیرینی اغواکننده

قبل از اینکه بررسی کنیم چرا به عطر کیرکه، لقب بمب میوه داده اند؛ با یکدیگر نگاهی داریم بر طبع و رایحه این عطر جذاب. همانطور که پیش تر توضیح دادیم، عطر کیرکه (تیزیانا ترنزی Kirke) عطری با طبع گرم است. در مورد رایحه این عطر نیز باید بگوییم، کیرکه رایحه شیرینی دارد. این شیرینی بیشتر نشأت گرفته از وجود میوه ها و البته گل هاست. شیرینی ادکلن کیرکه دلچسب است و شما را به یاد میوه های شیرین و خوشمزه تابستانی می اندازد.

جالب است بدانید ادکلن کیرکه (Tiziana Terenzi Kirke)‌، طبع گرمی دارد.

بمب میوه تیزیانا ترنزی؛ عطر کیرکه

عطر ادکلن کیرکه در گروه بویایی چایپر میوه ای قرار گرفته است. این عطر گورماند، از در کنار هم قرار گرفتن نت های میوه ای خوشمزه ای ساخته شده است که باعث شده تا به آن، لقب بمب میوه را بدهند. نت های عطر کیرکه مانند رقصنده هایی در یک جشن تابستانی با هم ترکیب می شوند که هر یک برای فریبندگی به کار برده شده اند. ضیافت های قدیمی روم را تصور کنید؛ میزهایی که با میوه های خوش طعم و زیبا انباشته شده اند، انواع تمشک های رسیده ای که جلوه گر زیبایی و تازگی هستند.

اگر امکان سفر به روم را ندارید، به ادکلن کیرکه از تیزیانا ترنزی پناه بیاورید! میوه های تازه تابستانی، گلابی های عسلی، هلوهای مخملی، تمشک با طعم شادابی و میوه های استوایی مانند میوه گل ساعتی. وانیل، تاج شکوه عطر کیرکه است. رایحه فریبنده آن مانند پرندگان باشکوهی که در باغ پرسه می زنند؛ شما را مجذوب و مسحور می کند. مانند یک مه تابستانی خنک که می توانید روی لب هایتان بچشید، معاشقه می کند و باقی می ماند.

عطر Kirke به خاطر رایحه ماندگار خود، معروف است. ترکیبات غنی آن، با نت هایی از میوه گل ساعتی، هلو، تمشک، ماسه و گلابی به عنوان نت های آغازین شروع می شود. وجود ماسه در کنار نت های میوه ای، یادآور قدم زدن در کنار دریا در روزهای گرم تابستانی است. گرمای طبع ادکلن لکیرکه، در سرمای هوا، خاطرات روزهای گرم تابستانی را برای شما زنده می کند.

نت میانی این عطر یعنی عطر Kirke، گل همیشه بهار و نت های پایانی آن شامل گل آفتاب پرست، چوب صندل سفید، وانیل، نعناع هندی و مشک است. ادکلن کیرکه از نت های غنی تشکیل شده است که کیفیت این عطر را افزایش می دهد. این محتوای ارزشمند که از ادکلن کیرکه،‌ یک ادکلن گورماند ساخته است، در یک شیشه (باتل) ساده اما لوکس قرار گرفته است که جذاب و با کیفیت است. عطر کیرکه از همان ابتدا خودش را به رخ می کشاند و تغییر چندان پیچیده ای در نت هایی از ابتدایی تا پایانی رخ نمی دهد.

عطر ادکلن کیرکه در گروه بویایی چایپر میوه ای قرار گرفته است.

و اما داستان عطر کیرکه (Tiziana Terenzi Kirke) …

ادکلن کیرکه (Kirke by Tiziana Terenzi) عطری دلربا و دلپذیر است که دارای رایحه های گلی، چوبی و دلپذیر میوه ای است. کیرکه به اندازه یک شب پر سر و صدای ایتالیایی در نزدیکی دریا، پرخاشگرانه است و روایح آن، از کیرکه عطری کاملا متمایز ساخته است که با توجه به توجه طراحان به کیفیت و هنرمندی فراوان ساخته شده است. خالقین عطر کیرکه، برای عطر خود از نخلستان ها و باغ های جنگلی جنوب رم الهام گرفتند.

طبق افسانه ها، این مزارع باستانی و دره های پنهان، زمانی پر از حوریان و جاودانگان الهی مانند سیرس (سرسی) بود. کیرکه یا سرسی در زبان یونانی به معنای الهه جادو است که بر طبق روایتی از اودیسه، از یک آهنگ برای به دام انداختن قربانیان خود استفاده می کرد. راه رفتن در این مکان شما را مسحور می سازد؛ چنان که گویی در حال شنیدن این ملودی اغواکننده هستید.

ادکلن کیرکه (Kirke by Tiziana Terenzi) عطری دلربا و دلپذیر است

با توصیفاتی که از عطر ادکلن کیرکه (Kirke by Tiziana Terenzi) خواندید، اگر تمایل به خرید عطر کیرکه با بهترین قیمت دارید، می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی عطر تینو اقدام به خرید نمایید. این فروشگاه با حذف کردن واسطه ها، سعی در پایین آوردن قیمت ها برای شما همراهان عزیز است و با سابقه ای درخشان در فروش عطر و ادکلن های اورجینال، ادکلن کیرکه (Tiziana Terenzi Kirke) را هم با ضمانت اصالت کالا و قیمتی مناسب در اختیار شما قرار می دهد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا