مشابه عطرهای محبوب

معرفی بهترین عطرهای مشابه کرید اونتوس

در این نوشتار از مجله تخصصی عطر تینو، قصد داریم تا شما را با بهترین عطر مشابه کرید اونتوس آشنا کنیم. اگر می خواهید بهترین عطرهای شبیه به عطر اونتوس – این عطر افسانه ای و محبوب را بیشتر بشناسید؛ در ادامه این نوشتار همراه ما باشید. همانطور که می دانید برند کرید یکی از اصیل و نامدارترین برندها در دنیای عطر و ادکلن است که بیشینه ای دور و دراز دارد. این برند در سال 1760 تاسیس شد.

در طول این مدت کمپانی کرید توانست عطرهای قدرتمندی را روانه بازار عطر و ادکلن نماید. اما اتفاق طلایی برای این کمپانی در سال 2010 با آفرینش و معرفی عطر اونتوس (Creed Aventus)‌ رقم خورد. کرید در سال 2010 همزمان با برگزاری جشن 250 امین سالگرد تاسیس کمپانی کرید و افتتاح تنها فروشگاه آمریکایی خود را در منهتن عطر اونتوس افسانه ای را به جهانیان معرفی نمود.

برند کرید یکی از اصیل و نامدارترین برندها در دنیای عطر و ادکلن است

نیویورک تایمز در همان زمان در نوشتاری عطر اونتوس را مسحور کننده توصیف کرد. شاید در آن زمان هیچکس و حتی خود کمپانی و عطرسازان اونتوس یعنی اروین (Erwin Creed) و اولیویر کرید (Olivier Creed) فکرش را نمی کردند که عطر اونتوس چنین جایگاهی را در دنیای عطر و ادکلن به دست آورد که پس از گذشت سال ها از زمان معرفی آن، همچنان طرفداران بسیار زیادی را در سرتاسر جهان داشته باشد.

محبوبیت عطر اونتوس در حدی بود که تا مدت ها پس از معرفی آن در سال 2010 ، کمپانی ها و برندهای معتبر متعدد در دنیا اقدام به معرفی عطر مشابه کرید اونتوس نمودند. در مدت اخیر با توجه به افزایش قیمت زیاد عطر اونتوس، شاید خیلی ها به دنبال پاسخ این سوال باشند که بهترین عطر مشابه کرید اونتوس چیست؟ در ادامه به معرفی چند آیتم به عنوان بهترین عطر مشابه کرید اونتوس می پردازیم.

کمپانی ها و برندهای معتبر متعدد در دنیا اقدام به معرفی عطر مشابه کرید اونتوس نمودند.

  1. آرماف کلاب دی نویت اینتنس

از جمله بهترین عطر مشابه کرید اونتوس می توان از کلاب دی نویت اینتنس نام برد. این عطر 5 سال پس از معرفی عطر اونتوس و در سال 2015 توسط برند آرماف به بازار عطر و ادکلن معرفی شد. از مزیت های بارز این عطر می توان به قیمت بسیار مناسب آن به نسب کیفیت رایحه قابل قبول اشاره کرد که آن را در زمره بهترین مشابه کرید اونتوس قرار داده است. از میان عطرهای مشابه اونتوس، نت های این عطر را می توان تقریبا نزدیک ترین نت ها به عطر اونتوس دانست.

تنها تفاوت را می توان در وجود خزه درخت بلوط در اونتوس دانست که در کلاب دی نویت اینتنس وجود ندارد. این عطر در پخش بو و ماندگاری نیز نمره خوبی می گیرد و دارای پخش بوی زیاد و ماندگاری طولانی است. قیمت این عطر تقریبا کمتر از یک دهم قیمت عطر اونتوس می باشد. بنابراین به دوستانی که علاقمند به روایح مشابه اونتوس هستند توصیه می شود به جای استفاده از عطرهای فیک و بی اصالت؛ به سراغ آرماف کلاب دی نویت اینتنس بروند تا از کیفیت روایح آن با قیمتی کاملا مناسب لذت ببرند.

 

 

  1. مون بلان اکسپلورر

دیگر عطر مشابه کرید اونتوس مون بلان اکسپلورر است. این عطر در سال 2019 توسط برند مون بلان روانه بازار شد. این عطر به سرعت توجه مصرف کنندگان را جلب نمود و به سرعت همه کاربران متوجه شباهت آن با  عطر اونتوس شدند. این عطر حاصل یک همکاری میان عطرسازان به نام، آنتونیو میسوندیو، جوردی فرناندز و اولیویر پسچیوکس می باشد.

عطر مون بلان اکسپلورر از نظر ساختار روایح و نتها کمی با کرید اونتوس متفاوت است اما در مجموعه به عنوان یکی از شبیه ترین ها به کرید اونتوس قلمداد می شود. این عطر دارای پخش بو و ماندگاری متوسط است. قیمت این عطر نیز با توجه به کیفیت ساخت بسیار مناسب بوده و در رنج عطرهای زیر 1.5 میلیون تومان (در سال 1400) دسته بندی می شود.

این عطر به عنوان مشابه عطر کرید اونتوس، تحت برند مون بلان می تواند یکی از گزینه های خوب و هوشمندانه برای خرید یک هدیه ارزشمند باشد. برای خرید عطر مون بلان اکسپلورر می توانید وارد لینک زیر شوید. این عطر در حجم 100 میل در بازار موجود می باشد.

خرید عطر مون بلان اکسپلورر مشابه عطر کرید اونتوس

دیگر عطر مشابه اونتوس مون بلان اکسپلورر است.

  1. مانسرا سدرات بویس

مانسرا سدرات بویس را می توان از بهترین کارهای برند نیش مانسرا با عطرسازی پیر مونتال دانست که توانسته است نمره خوبی را از کاربران دریافت نماید. این عطر تنها یک سال پس از معرفی عطر اونتوس توسط برند مانسرا روانه بازار عطر و ادکلن شد. به نظر شاید درست نباشد که صفت کپی یا بهترین عطر مشابه کرید اونتوس را بر روی این عطر نهاد.

بلکه می توان گفت این عطر شناسنامه خاص خود را دارد و بهتر است بگوییم این عطر را می توان به عنوان یک نمونه موفق با الهام از فضای کاری و روایح عطر اونتوس بر شمرد. در حالی که شناسنامه خاص و منحصر به فرد خود را نیز به همراه دارد. یکی از نقاط قوت این عطر، پرفرومنس بالای آن است.

این عطر دارای پخش بو و ماندگاری بالا و کاملا راضی کننده می باشد. به طوری که از جمله قدرتمند ترین عطرهای خنک محسوب می شود. خرید و پوشیدن این عطر به دوستداران عطرهای خنک مرکباتی و معطر که پخش و ماندگاری بالا برای آن ها در درجه اول اهمیت است، توصیه می شود. ارزش خرید به نسبت قیمت این عطر بسیار مناسب بوده و با حجم 120 میل، در زمره عطرهای اقتصادی با قیمت زیر 2 میلیون تومان ( در سال 1400) قرار می گیرد. شما عزیزان می توانید برای خرید این عطر از طریق لینک زیر اقدام نمایید.

خرید عطر مشابه کرید اونتوس،  مانسرا سدرات بویس

مانسرا سدرات بویس را می توان از بهترین کارهای برند نیش مانسرا با عطرسازی پیر مونتال دانست

  1. عطر تیزیانا ترنزی اوریون

عطر اوریون در سال 2015 توسط برند نیش ایتالیایی تیزیانا ترنزی و با عطرسازی پائولو ترنزی معرفی شد. این عطر را نیز در اینجا نه به عنوان کپی عطر کرید اونتوس بلکه به عنوان یک عطر نیش مستقل و اما الهام گرفته از عطر اونتوس معرفی می کنیم. این عطر نیش در دسته عطرهای چوبی مشک گلی قرار می گیرد. نام این عطر از صورت فلکی اوریون الهام گرفته شده است.

لطافت روایح را در کنار پخش بوی زیاد و ماندگاری طولانی، میتوان از نقاط قوت این عطر لاکچری دانست. این عطر با بسته بندی شکیل و چشم نواز خود دیک عطر کاملا لاکچری محسوب می شود. ازجمله تفاوت های این عطر با عطر اونتوس را می توان در وجود نت های خاص بخور خوشبو، عنبر، عود و سدر در آکوردهای پایانی دانست که آن را در عین حال که عطر مشابه کرید اونتوس قلمداد می شود، متمایز جلوه گر می نماید. برای خرید این عطر پر بازخورد و لاکچری می توانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید.

خرید عطر مشابه کرید اونتوس، تیزیانا ترنزی اوریون

عطر اوریون در سال 2015 توسط برند نیش ایتالیایی تیزیانا ترنزی و با عطرسازی پائولو ترنزی معرفی شد.

  1. عطر نیشان حسیوات

به جرأت عطر حسیوات (هسیوات) را می توان بهترین نمونه موفق که در حال و هوا و فضای کاری عطر اونتوس در جهان وجود دارد، دانست. این عطر توسط برند مطرح نیشان که یک برند نیش محسوب می شود در سال 2017 معرفی شد.

به حسیوات نیز همانند اوریون به هیچ وجه نمی توان لقب کپی اونتوس را داد. اما در کمال تعجب می توان گفت برای دوست داران عطرهای سیتروسی و معطر و علاقه مندان به فضای بویای اونتوس، هسیوات شاید حتی یک سر و گردن از کرید اونتوس با توجه به قیمت نزدیک به نصف آن بالاتر باشد.از نقاط قوت برجسته در این عطر می توان به خلوص و طبیعی بودن روایح به نسبت دیگر عطرها اشاره نمود.

از دیگر نکات قابل ذکر در این عطر، پخش بو و ماندگاری بسیار بالای آن است. این عطر در حجم های 50 و 100 میل موجود بوده و قیمت این عطر در حجم 100 میل تقریبا نصف قیمت عطر اونتوس است. خرید این عطر به افرادی پیشنهاد می شود که علاوه بر علاقه مندی به عطر مشابه کرید انتوس، کیفیت روایح برای آن ها در درجه اول اهمیت می باشد. برای خرید این عطر نیش و پرقدرت می توانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید.

خرید نیشان حسیوات، بهترین عطر مشابه اونتوس

 

 

  1. عطر ام میکالف رویال وینتیج

برای معرفی از دیگر آیتم ها در زمره بهترین عطر مشابه کرید اونتوس به سراغ برند ام میکالف فرانسوی می رویم. جای که در سال 2013 عطر رویال وینتیج توسط این برند و با عطرسازی ژان کلود استیر معرفی شد. عطر رویال وینتیج را می توان یکی عطر چوبی معطر ادویه ای دانست و با وجود اختلاف نت ها با اونتوس اما همچنان به عنوان یکی عطر مشابه کرید اونتوس در بین خیلی از کاربران شناخته می شود.

این عطر دارای پخش بو و ماندگاری متوسط رو به بالا می باشد. اگر از دوستداران برند ام میکالف هستید و همچنین از فضای روایح مشابه اونتوس لذت می برید، این عطر می تواند یک انتخاب مناسب برای شما باشد. از تفاوت های این عطر با عطر اونتوس را می توان از یک سو حضور پر رنگ نت برگاموت (ترنج) و همچنین نت سرو و از سویی دیگر حضور کمرنگ نت های میوه ای در این عطر دانست. شما عزیزان در صورت تمایل می توانید ام میکالف رویال وینتیج را از فروشگاه عطر تینو خریداری نمایید.

عطر رویال وینتیج را می توان یکی عطر چوبی معطر ادویه ای دانست

  1. عطر رصاصی رامز زبرا 9325 پورلویی

عطر رامز زبرا 9325 پورلویی عطری در گروه چایپر میوه ای است که در سال 2013 توسط کمپانی رصاصی به بازار عطر و ادکلن معرفی گردید. شاید نام این عطر را کمتر از دیگر عطر مشابه کرید اونتوس شنیده باشید، اما می توان آن را یکی از شبیه ترین ها دانست. این عطر در حجم 50 میل در بازار موجود است و در رده عطرهای اقتصادی و ارزان قرار می گیرد. از تفاوت های این عطر با اونتوس می توان اول به قوی تر بودن رایحه آناناس در آن اشاره نمود که از ابتدا تا انتهای رایحه حس می شود.

تفاوت دیگر چوبی و تاریک تر بودن روایح پایه و نت های انتهایی این عطر نسبت به عطر اونتوس است. بنابراین اگر از علاقمندان رایحه آناناس هستید و مایلید تا در نت های ماندگار عطر نت های چوبی و تاریک را بیشتر حس کنید و همچنین دنبال عطر با قیمت مناسب تری هستید. خرید عطر رصاصی رامز زبرا به شما پیشنهاد می شود. در صورت تمایل به خرید این عطر مشابه کرید اونتوس، می توانید آن را از فروشگاه اینترنتی عطر تینو تهیه نمایید.

عطر رامز زبرا 9325 پورلویی عطری در گروه چایپر میوه ای است

  1. عطر رنس هرویکا

عطر هرویکا در سال 2015 توسط برند اصیل فرانسوی رنس 1795 به بازار معرفی شد. شاید کمتر با این عطر آشنا باشید و در میان عطرهای شبیه اونتوس آن را دیده باشید. اما باید گفت این یک عطر با کیفیت از یک برند اصیل و قوی است که نمره خوبی را از مصرف کنندگان دریافت کرده است.

این عطر در گروه بویایی معطر چوبی قرار دارد و از نظر پخش و ماندگاری در رده متوسط قرار گرفته و از نظر کیفیت روایح نمره بسیار خوبی را می گیرد. این عطر در حجم 100 میل موجود می باشد و از نظر قیمتی این عطر در بین میان رده های عطر مشابه کرید اونتوس قرار می گیرد. در صورت تمایل می توانید رنس 1795 هرویکا را با بهترین قیمت از فروشگاه اینترنتی عطر تینو تهیه نمایید.

عطر هرویکا در سال 2015 توسط برند اصیل فرانسوی رنس 1795 به بازار معرفی شد.

در ادامه این نوشتار چند عطر مشابه کرید اونتوس که کمتر در ایران شناخته شده اند را معرفی خواهیم نمود.

  1. الحرمیان له اونچر (Al Haramain L’Aventure)
  2. افنان سوپرماسی سیلور (Afnan Supremacy Silver)
  3. زارا ویبرانت لدر ادوپرفیوم (Zara Vibrant Leather EDP)
  4. ریان تریدیشن اینسرکشن 2 پیور (Reyane Tradition Insurrection II Pure)
  5. زارا ویبرانت لدر کلون (Zara Vibrant Leather)
  6. فراپین د ارکید من (Frapin The Orchid Man)
  7. اونتوس کلون (Creed Aventus Cologne)
  8. آتلیه کلون ماسک ایمپریال (Atelier Cologne Musc Impérial)
  9. مرسدس بنز سلکت (Mercedes Benz Select)
  10. لطافه الدور المکنون سیلور (Lattafa Al Dur Al Maknoon Silver)
  11. زارا ریچ لدر (Zara Rich Leather)

 

بهترین عطر مشابه کرید اونتوس

در پایان امیدواریم تا این نوشتار برای شما مفید بوده باشد و اگر از علاقمندان به روایح مشابه کرید اونتوس و همچنین روایح سیتروسی و معطر چوبی هستید، این مقاله به انتخاب بهتر شما کمک کند. آیا شما عطر دیگری مشابه کرید اونتوس می شناسید که در اینجا به آن اشاره نکردیم؟ اگر پاسخ شما مثبت است خوشحال می شویم تا در قسمت نظرات، ما و دیگر دوستان را از اطلاعات ارزشمندتان بهره مند کنید. همچنین به عنوان تیم تحریریه عطر تینو بسیار خوشحال می شویم تا نظرات خود را در رابطه با این نوشتار در قسمت دیدگاه ها با ما به اشتراک بگذارید.

نمایش بیشتر

2 دیدگاه

  1. بی شک از بهترین هاست
    من از بدو ورود اونتوس از این ادکلن استفاده میکنم به نوعی امضای حضور من در محافل هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا