مشابه عطرهای محبوب

معرفی بهترین عطرهای مشابه تام فورد توسکان لدر

در این نوشتار مجله تخصصی عطر تینو، می خواهیم تا شما را با بهترین عطر مشابه تام فورد توسکان لدر آشنا کنیم. اگر می خواهید بهترین عطرهای شبیه به عطر توسکان لدر – محبوب ترین عطر تام فورد را بیشتر بشناسید؛ خواندن ادامه متن را از دست ندهید.

تام فورد هم اکنون یکی از محبوب ترین برندهای دنیای عطر و ادکلن است که بنیان گذار آن، توماس کارلایل فورد کار خود را ابتدا با صنعت مد و طراحی آغاز نمود. (برای مطالعه بیشتر تاریخچه برند می توانید به این مقاله مراجعه کنید) در میان عطرهای این برند که اغلب از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند، چندین عطر به صورت مضاعف خودنمایی می کنند که یکی از برجسته ترین آنها را می توان توسکان لدر تام فورد دانست. این عطر از کلکسیون پرایوت بلند تام فورد و در سال 2007 به بازار جهانی معرفی شد.

این عطر از کلکسیون پرایوت بلند تام فورد و در سال 2007 به بازار جهانی معرفی شد.

توسکان لدر عطری کاملا چرمی است که با نت هایی از تمشک، زعفران، یاسمن، جیر، نت های چوبی و عنبر تزئین شده است. روایح مشابه توسکان لدر عطرهایی پر قدرت با صلابتی مردانه و مستحکم را در ذهن تداعی می کند. این عطر در حجم های 50، 100 و 250 میل در بازار عطر و ادکلن موجود است.

با توجه به استقبال بسیاری که از این عطر توسط مصرف کنندگان صورت گرفت، عطرهای زیادی توسط برندهای مختلف برای رسیدن به بهترین عطر مشابه تام فورد توسکان لدر تولید شد. اگر شما هم از علاقمندان روایح این عطر خاص و مردانه هستید، شاید به دنبال عطر مشابه تام فورد توسکان لدر باشید. اما آیا می دانید بهترین عطر مشابه تام فورد توسکان لدر چیست؟ اگر مایلید پاسخ این سوال را بدانید، در ادامه متن همراه ما باشید.

توسکان لدر عطری کاملا چرمی است که با نت هایی از تمشک، زعفران، یاسمن، جیر، نت های چوبی و عنبر تزئین شده است.

  1. رصاصی لایقاوم پور هوم

از جمله بهترین عطر مشابه تام فورد توسکان لدر، لایقاوم پور هوم از کلکسیون لایقاوم برند رصاصی است. این عطر 5 سال پس از معرفی عطر توسکان لدر و در سال 2012 به بازار عطر و ادکلن معرفی شد. با وجود استقبال گسترده جهانی از عطر لایقاوم پور هوم، این عطر هنوز در ایران به اندازه ای که باید شناخته شده نیست. در حالی که شاید بتوان گفت بهترین عطر مشابه تام فورد توسکان لدر با قیمت بسیار مناسب همین عطر می باشد.

این عطر از نظر هرم بویایی و عناصر به کار رفته کاملا شبیه توسکان لدر است. جالب است بدانید با وجود قیمت بسیار مناسب لایقاوم پور هوم نسبت به عطر توسکان لدر، در عین حال کیفیت روایح نیز به خوبی حفظ شده و طبیعی می باشند. پرفورمنس این عطر گرم و تلخ بالا بوده و دارای پخش بوی زیاد و ماندگاری بسیار طولانی می باشد.

تیم عطر تینو طی اقدامی تحقیقاتی دستریز این عطر را بدون نوشتن نام آن برای چندین نفر از مخاطبان حرفه  خود ارسال نمود. سپس از آن ها خواستیم تا نام عطر را حدس بزنند، در کمال تعجب و شگفتی نزدیک به 80% از مخاطبان لایقاوم پورهوم را به اشتباه عطر توسکان لدر محبوب تشخیص دادند که این نتایج نشان از کیفیت بالای این عطر دارد.

در سایت مرجع فراگرانتیکا نیز مجموع نمره 4.5 از 5 نتیجه آرای بیش از 1750 نفر به لایقاوم پور هوم بوده است که نمره بسیار بالا و قابل قبولی محسوب می شود. این عطر در حجم 75 میل در بازار جهانی موجود می باشد. بنابراین اگر به دنبال بهترین عطر مشابه تام فورد توسکان لدر با قیمت مناسب هستید، عطر تینو خرید لایقاوم پور هوم را به شما پیشنهاد می دهد.

از جمله بهترین عطر مشابه تام فورد توسکان لدر، لایقاوم پور هوم از کلکسیون لایقاوم برند رصاصی است.

  1. پرفیوم دی مارلی گدولفین

یکی دیگر از با کیفیت ترین و قدرتمند ترین عطر مشابه توسکان لدر، عطر گدولفین از برند پرفیوم دی مارلی است. گودولفین نیز همانند عطر توسکان لدر، عطر چرمی است که در سال 2010، درست سه سال پس از معرفی شاهکار تام فورد توسط دی مارلی و با عطرسازی میشلی سارامیتو به بازار عطر و ادکلن ارائه شد.

نت ها و ساختار هرم بویایی این عطر کمی با عطر توسکان لدر متفاوت است اما در نهایت هر دو حال و هوا و فضای کاری یکسانی را تداعی می کنند. گدولفین دارای پخش زیاد و ماندگاری بسیار طولانی است که آن را برای استفاده در فصول خنک سال مناسب ساخته است.

از تفاوت های این عطر می توان به وجود نت های سبز و معطر و نت های ادویه ای بیشتر نسبت به تام فود توسکان لدر اشاره نمود که آن را اسپایسی و شرقی تر کرده است. شاخصه ای که در البته در اکثر عطرهای برند دی مارلی ملموس است. با توجه به مجموع خصوصیات گدولفین، این عطر را نیز می توان در زمره بهترین عطر مشابه تام فورد توسکان لدر  و “البته با رنج قیمتی حدود دو تا سه برابری نسبت به عطر لایقاوم پور هوم” قرار داد.

بنابراین اگر شما هم از دوستداران برند پرفیوم دی مارلی هستید و هم پخش و ماندگاری عطر برای شما درجه اهمیت بالایی دارد و هم به دنبال عطر مشابه تام فورد توسکان لدر هستید! باید بگوییم راه را دست آمده اید، گدولفین برای شما بهترین گزینه به عنوان عطر مشابه تام فورد توسکان لدر خواهد بود. این عطر با حجم 125 میل در بازار عطر و ادکلن موجود است.

یکی دیگر از با کیفیت ترین و قدرتمند ترین عطر مشابه توسکان لدر، عطر گدولفین از برند پرفیوم دی مارلی است.

  1. مونتال عود لدر

مونتال عود لدر تنها دو سال پس از عطر توسکان لدر و در سال 2009 توسط برند مونتال و با عطرسازی خود پیر مونتال- موسس این برند- به بازار عطر و ادکلن ارائه شد. این عطر از نظر قیمتی مناسب بوده و کمی گرانتر از لایقاوم و تقریبا نصف قیمت دی مارلی گدولفین می باشد.

پخش بو و مانگاری این عطر نیز همانند دو مشابه قبلی بسیار قابل قبول ارزیابی شده است؛ که البته ماندگاری این عطر به طور معمول بیش از حد انتظار است. همانطور که در دیگر کارهای پیر مونتال الهامات شرقی و کشورهای عربی خاورمیانه کاملا به چشم می خورد در این عطر نیز تاثر هرم بویایی عطر از روایح عربی و شرقی همانند عود و نت های ادویه ای به چشم می خورد.

این عطر با باتل فلزی و در حجم 100 میل در بازار عطر جهانی در دسترس است. اگر از دوستداران روایح عودی و چرمی و به دنبال بهترین عطر مشابه تام فورد توسکان لدر و همچنین ماندگاری طولانی با قیمتی مناسب هستید؛ مونتال عود لدر می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

 

 

  1. تام فورد امبر لدر

امبر لدر را باید برادر کوچک عطر توسکان لدر تام فورد لقب داد. این عطر با الهام از برادر بزرگ خود در سال 2018 با عطر سازی خانم سونیا کانستانت توسط کمپانی تام فورد به جهان عطر و ادکلن معرفی شد. یک عطر چرمی فوق العاده ملایم و آرامش بخش و پر از روح و احساس.

البته که عطر آمبر لدر با توسکان لدر تفاوت های مشهودی دارد و نمی توان به هیچ وجه در دسته بندی عطر مشابه تام فورد توسکان لدر، لقب کپی بر آن گذاشت. اما می توان اینگونه توصیف کرد که دوست داران و علاقمندان به عطر توسکان لدر به احتمال بسیار زیاد عطر آمبر لدر را نیز دوست خواهند داشت.

در توصیف این عطر از نظر نویسنده، امبر لدر بیشتر شبیه به یک داروی اسرار آمیز شفابخش در ایجاد آرامش ذهنی و روحی شبیه است تا صرف یک عطر. زیرا با استفاده از این عطر شما آرامش را به معنای واقعی حس خواهید کرد. بنابراین اگر به دنبال یک عطر ملایم چرمی هستید که نت های بسیار جذاب، خاص و خیره کننده را در خود داشته باشد و بعلاوه این ویژگی ها، باعث آزار دیگران نشود و بتوان آن را به راحتی پوشید. قطعا تام فورد امبر لدر (به عنوان عطر مشابه تام فورد توسکان لدر) می تواند انتخاب اول شما باشد.

این عطر در حجم 100 میل در بازار جهانی موجود است. در صورت تمایل برای خرید عطر امبر لدر تام فورد عطر تینو در خدمت شما خواهد بود.

امبر لدر را باید برادر کوچک عطر توسکان لدر تام فورد لقب داد.

در ادامه، اسامی چند مورد از دیگر عطر مشابه تام فورد توسکان لدر که روایح این عطر را در ذهن تداعی می کند؛ جهت اطلاعات بیشتر برای شما عزیزان آورده ایم.

  1. کلایو کریستین سی فور من (Clive Christian C for Men)
  2. بایردو بلک سفرون (Byredo Black Saffron)
  3. آتلیه کلون عود سفیر (Atelier Cologne Oud Saphir)
  4. دوئتو پرفیومز گلدن بوی (Dueto Parfums Golden Boy)
  5. آکوا دی پارما کلونیا لدر (Acqua di Parma Colonia Leather Eau de Cologne Concentrée)
  6. مک رابی وو (MAC Ruby Woo)

توضیح: این عطر زنانه می باشد که در عین حال با خصوصیات زنانگی حال و هوای توسکان لدر را تداعی می کند.

  1. نابیل عرب تریدیشن (Nabeel Arab Tradition)
  2. الحرمین لدر عود (Al Haramain Leather Oudh)

توضیح: این عطر زنانه می باشد که در عین حال با خصوصیات زنانگی حال و هوای توسکان لدر را تداعی می کند.

  1. نیشان سوئد ات سفران (Nishane Suede et Safran)
  2. مونوتم فاین فراگرنس ونزیا لدر (Monotheme Fine Fragrances Venezia Leather)

بهترین عطر مشابه تام فورد توسکان لدر

در پایان امیدواریم این نوشتار برای شما کاربردی و جذاب بوده باشد و اگر از دوستداران روایح مشابه تام فورد توسکان لدر و همچنین علاقمندان به ترکیب روایح چرمی، آمبر اسموکی و انیمالیک ملایم (تعدیل شده) هستید، این مقاله (بهترین عطر مشابه تام فورد توسکان لدر) به انتخاب بهتر شما کمک کند.

آیا شما آیتم دیگری به عنوان بهترین عطر مشابه تام فورد توسکان لدر می شناسید که در اینجا به آن اشاره نکردیم؟ اگر پاسخ شما مثبت است؛ لطفا در قسمت نظرات، ما و دیگر دوستان را از اطلاعات ارزشمندتان بهره مند کنید. همچنین به عنوان تیم تحریریه عطر تینو بسیار خوشحال می شویم تا نظرات خود را در رابطه با این نوشتار در قسمت دیدگاه ها با ما به اشتراک بگذارید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا