تازه های دنیای عطر و ادکلن

معرفی عطر ایو سن لورن بلو الکتریک به بازار

Yves Saint Laurent La Nuit de L'Homme Bleu Electrique

اخبار معرفی عطر ایو سن لورن بلو الکتریک به بازار :

برند ایو سن لورن نیز از ترند عینک های شیشه آبی الکتریکی (بلو الکتریک) سال 2021 جا نماند و عطر جدید خود را معرفی کرد. عطری ادوتویلت اینتنس، عطری گرم با ترکیبی از نتهای معطر و ادویه ای. ایو سن لون با معرفی عطر های ال هوم و لا نویت دی ال هوم، چهره ای از مرد مدرن را ارائه داد. از جذابیتی غیر عادی در ال هوم تا اغواگری الکتریکی در لا نویت دی ال هوم بلو الکتریک! از مردی شیک پوش و خوشتیپ تا پسر بد شهری، دوگانه ای که انعکاس دهنده میراث بویایی ایو سن لورن است. مغناطیسی در طول روز و کهربایی در شب.

از جذابیتی غیر عادی در ال هوم تا اغواگری الکتریکی در لا نویت دی ال هوم بلو الکتریک!

ایو سن لورن لا نویت دی ال هوم بلو الکتریک، عطر جدید مردانه ایو سن لورن که در سال 2021 معرفی شد. یک ادوتویلت اینتنس با رد بوی دنباله داری از روایح آروماتیک شرقی، برای ایجاد مرموز ترین و مبهم ترین احساسات اغواگرانه. ایو سن لورن بلو الکتریک روایح خود را در کشمکشی جسورانه میان هل تند و هیجان الکتریکی روایح زنجبیل و طراوت و شادابی اسطوخودوس که توسط خود  ” YSL Beauty ” در فرانسه کاشت و برداشت شده است نمایان ساخته است. دومنیک راپیون (Dominique Ropion) درباره عطر ایو سن لورن بلو الکتریک اینگونه می گوید: “تعبیر و بیان بویایی قوی تر و تند تر از لانویت دی ال هوم اصلی.”

ایو سن لورن لا نویت دی ال هوم بلو الکتریک، عطر جدید مردانه ایو سن لورن که در سال 2021 معرفی شد.

عطر لا نویت دی ال هوم بلو الکتریک (YSL La Nuit de L’Homme Bleu Électrique) یک عطر معطر ادویه ای است که طی همکاری میان عطرساز دومنیک راپیون و “IFF”ساخته شد. این عطر در ابتدا روایح خود را با ترکیبی از نت های هل و زنجبیل و ترنج آغاز می کند. شروعی غافلگیرکننده که در ادامه با اسطوخودوس و شمعدانی نمایش خود را برای جذب شما کامل می کند.

روایح ماندگار این عطر وتیور (خس خس) و چوب درخت سدر است که در ترکیب با نت های میانی و ابتدایی آن را به عطر آروماتیک خاص، تند و اغواگر تبدیل کرده است. ایو سن لورن بلو الکتریک را می توان یک عطر 4 فصل مردانه دانست که در اکثر اوقات سال قابل استفاده است. اگر شما از علاقمندان  سری لا نویت دی ال هوم (LNDH) ایو سن لورن هستید. بی شک نباید تست این عطر را از دست دهید.

عطر لا نویت دی ال هوم بلو الکتریک به تعبیری نسخه قدرتمندتری از لا نویت دی ال هوم اصلی است. یکی از نکات قابل ذکر در ساختار این عطر، استفاده از هل خالص با کیفیت است که به عنوان ماده ای ناب و گران قیمت، این عطر را با ارزش تر ساخته است. در پایان باید بگوییم که به نظر ایو سن لورن این بار خواسته تا احساس اغواگری را در این عطر نسبت به نسخه اصلی آن که در سال 2009 معرفی شد، اضافه کرده و آن را قدرتمند تر جلوه گر کند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا