عطر و سبک زندگی

عطرهای رمانتیک برای قرارهای عاشقانه

هزاران عطر در طول تاریخ به وجود آمده و از بین رفته؛ اما تعداد انگشت شماری از آنها عنوان عاشقانه ترین عطر را در تمام دوران ها به خود اختصاص داده اند. این عطرهای رمانتیک توانسته اند قلب هزاران انسان را تسخیر کنند. یک عطر رمانتیک مانند یک معجون جذاب است؛ آنچنان پیچیده که تو را به راحتی غرق در خود می کند. می خواهیم در اینجا رازی را با شما در میان بگذاریم. تأثیر یک عطر رمانتیک (Romantic perfume) یا عطر عاشقانه، به حدی است که می توان نیمه گمشده خود را یافت، عشق را با تمام وجود حس کرد و زندگی زیباتری ساخت.

علاوه بر ذات و رفتار و کردار آدمی، یک عطر رمانتیک می تواند در ایجاد و حفظ یک رابطه درخشان بسیار کمک کننده باشد. همه انسان ها از استشمام روایح خوب لذت می برند و این، می تواند بر روح و جسم ما هم تأثیر مثبتی داشته باشد. با داشتن یک عطر رمانتیک خوب، با استفاده از یک عطر عاشقانه جذاب، خاطره ای به یاد ماندنی از خود بر جای بگذارید. روایح می توانند تداعی کننده خاطرات در ذهن ما باشند. این مسئله به این دلیل است که سیستم پردازش روایح در مغز همان سیستمی است که وظیفه یادآوری خاطرات را نیز بر عهده دارد.

تأثیر یک عطر رمانتیک (Romantic perfume) یا عطر عاشقانه، به حدی است که می توان نیمه گمشده خود را یافت، عشق را با تمام وجود حس کرد و زندگی زیباتری ساخت.

یکی از عمیق ترین جملاتی که شنیدم و با شما در میان می گذارم:

عشق در هوا است؛ می توانید آن را استشمام کنید ….

همانطور که می بینید، استفاده از یک عطر رمانتیک (Romantic perfume) به حدی مهم است که می تواند قرار عاشقانه شما را تبدیل به بدترین خاطره و یا بهترین و خاطره انگیزترین لحظات شما بکند. یک عطر به اندازه لباس اهمیت دارد. عطر رمانتیک زمانی که با لحظات عاشقانه شما همراه شود، خاطرات را در روزها و حتی سال های بعد زنده می کند. عطرها زودتر از شما صحبت می کنند و احساسات شما را برملا می کنند؛ پس دقت داشته باشید اگر می خواهید به یک قرار عاشقانه بروید، یک عطر رمانتیک مناسب انتخاب کنید.

متاسفانه یافتن یک عطر عاشقانه کار آسانی نیست؛ چرا که شاید یک رایحه بسیار با کیفیت و جذاب باشد، اما یک عطر رمانتیک می بایست علاوه بر جذاب بودن با تمام زیبایی های عاشقانه مطابقت داشته باشد.

استفاده از یک عطر رمانتیک (Romantic perfume) به حدی مهم است که می تواند قرار عاشقانه شما را تبدیل به بدترین خاطره و یا بهترین و خاطره انگیزترین لحظات شما بکند.

شاید به این موضوع برخورده باشید که بسیار از کمپانی ها به برخی از عطرهای خود عناوین عاشقانه می دهند اما شما چیزی غیر از این دریافت می کنید. به راستی یک عطر رمانتیک چیست؟ چه چیز می تواند یک عطر را عاشقانه کند؟ همه چیز به آنچه آن رایحه با مغز، قلب و دل ما برقرار می کند، بر می گردد.

به عنوان مثال کمپانی ها برای ساخت یک عطر رمانتیک معمولا از نت های گلی استفاده می کنند؛ چرا که گل ها مستقیما با عشق و عاشقی در ارتباط هستند. گل هایی مانند رز، یاس، گل های تازه. روایح شرقی که بسیار گرم و جذاب هستند نیز در عطرهای عاشقانه کاربرد دارند؛ نت هایی مانند کهربا یا عنبر، مشک، وانیل و .. . یک عطر رمانتیک (Romantic perfume) از نت های اغواکننده بهره می گیرد؛ نت هایی که نه برای لحظات معمولی زندگی بلکه برای زیباترین آنها ساخته شده اند.

روایح، عناصری قدرتمند در قانون جذب هستند. ما نیاز داریم تا برای رمانتیک ترین لحظات زندگی خود چیزی داشته باشیم که اعتماد به نفس ما را تقویت کند و حس خوب و به یاد ماندنی نه فقط در ما بلکه در طرف مقابل نیز به وجود بیاورد و چه چیزی بهتر از یک عطر رمانتیک (Romantic perfume)؟

کمپانی ها برای ساخت یک عطر رمانتیک معمولا از نت های گلی استفاده می کنند؛ چرا که گل ها مستقیما با عشق و عاشقی در ارتباط هستند.

در ادامه چند عطر رمانتیک زنانه را برای قرارهای عاشقانه شما معرفی خواهیم کرد:

لوران مازون سنشوال ارکید (Laurent Mazzone Sensual Orchid)

به جرأت می توان گفت سنشوال ارکید یکی از اغواکننده ترین روایح را در میان عطرهای زنانه دارد. این عطر نیش که رایحه ای پیچیده، با کیفیت و کاملا لوکس دارد در گروه بویایی شرقی گلی قرار گرفته است. کار این عطر رمانتیک، چیزی به جز جذب کردن اطرافیان نیست! مزیت دیگری که این عطر عاشقانه دارد این است که به دلیل طبع معتدلش به راحتی می توان آن را در تمام فصول استفاده کرد.

گرلن مون (Guerlain Mon)

این عطر رمانتیک در گروه بویایی چوبی شرقی قرار دارد و مخصوص خانم های شیک پوش است. گرلن مون از آنجلینا جولی الهام گرفته است. این عطر عاشقانه (Romantic perfume) ترکیبی آرامبخش از اسطوخودوس، یاسمن، رز و چوب صندل دارد؛ در واقع نت هایی که برای ساخت یک فضای عاشقانه لازم است در این رمانتیک جمع شده است.

ورساچه کریستال نویر (Versace Crystal Noir)

یکی از جذاب ترین و سکسی ترین عطرهای زنانه، کریستال نواق از ورساچه ایتالیایی است. این عطر رمانتیک و اغواکننده از معدود عطرهای زنانه است که رایحه تلخ دارد و همین امر باعث هرچه بیشتر شدن جذابیت آن شده است. ورساچه کریستال نویر (کریستال نواق) از آن عطرهایی است که نمی توانید خود را مجبور کنید که آن را استشمام نکنید!

گوچی بلوم (Gucci Bloom)

اگر به دنبال یک عطر رومانتیک با طبع خنک هستید که بتوانید در بهار و تابستان استفاده کنید، گوچی بلوم می تواند یکی از انتخاب های شما باشد. گل مریم (تکمه گیاه) و گل یاس، نت هایی هستند که باعث آرامش هستند. این نت های گلی در جذب فرد مقابل بسیار موثر هستند. گوچی بلوم نمونه یک عطر رمانتیک زنانه بسیار زیبا و درخشان است.

کرید اونتوس زنانه (Creed Aventus For Her)

این عطر چایپر میوه ای، روایحی دارد که از آن، یک عطر گورماند و فوق العاده جذاب ساخته است. با این عطر رمانتیک می توانید به راحتی فضایی عاشقانه بسازید و آن را به یک خاطره به یاد ماندنی تبدیل کنید. اونتوس زنانه پرفورمنس فوق العاده بالایی دارد و چنان در فضا پراکنده می شود که هوش از سر اطرافیان می برد!

اونتوس زنانه پرفورمنس فوق العاده بالایی دارد و چنان در فضا پراکنده می شود که هوش از سر اطرافیان می برد!

از نمونه های دیگر برای یک عطر رمانتیک یا عطر عاشقانه برای خانم ها می توان به آیتم های زیر اشاره کرد:

کریستین دیور پیور پویزن

تیزیانا ترنزی اندرومدا

ویکتور اند رالف فلاور بمب

کارولینا هررا گود گرل

لانکوم ترزور

دیور جادور

شما چه عطر رمانتیک زنانه دیگری را می شناسید؟ نام آن و حسی که از آن دریافت می کنید را برای ما و دیگر دوستان در قسمت نظرات بنویسید. آیا تجربه شیرینی از استفاده از یک عطر عاشقانه در قراری عاشقانه دارید؟

عطر رمانتیک مردانه

در ادامه به بررسی چند عطر رمانتیک مردانه (Romantic perfume) می پردازیم:

تام فورد امبر لدر (Tom ford Ombre leather)

یکی از بهترین آیتم ها برای یک عطر رومانتیک مردانه که بسیار شیک، با وقار و در عین حال ساده است، تام فورد امبر لدر است. این عطر چرمی در سال ۲۰۱۸ روانه بازار عطر و ادکلن شد و در همین مدت کم توانست به یکی از پر فروش ترین عطرهای برند آمریکایی تام فورد تبدیل شود. این عطر عاشقانه از اولین اسپری تا زمانی که بر روی پوست یا لباس شما ماندگار است، مسیری را طی می کند که می تواند در هر لحظه برای شما جدید و خاطره انگیز باشد.

پرفیوم د مارلی گودولفین (Parfums De Marly Godolphin)

اگر به دنبال یک عطر رمانتیک مردانه (Romantic perfume) هستید که وقتی سر قرار عاشقانه خود حاضر می شوید، عطر و بوی شما در فضا پراکنده شود و وجود شما به وضوح احساس شود، د مارلی گودولفین می تواند بهترین گزینه برای شما باشد. این عطر عاشقانه یک عطر چرمی، گرم و تلخ است که پرفورمنس فوق العاده بالایی دارد و از شما رد بوی خوبی بر جای می گذارد.

ممو ایتالین لدر (Memo Italian Leather)

ایتالین لدر که الهام گرفته از چرم ایتالیایی است، یونیسکس است؛ اما به دلیل نوع روایحی که در آن به کار گرفته شده بیشتر آقایان از آن استفاده می کنند. ایتالین لدر می تواند از شما یک جنتلمن بسازد و فقط با قوت رایحه خود، تمام سبک ایتالیایی شیک و باوقار را بر روی شما جلوه گر کند. این عطر عاشقانه یک عطر نیش است و برای قرارهای عاشقانه لاکچری کاربرد دارد!

لوران مازون بلک عود اکستریم امبر (Laurent Mazzone Black Oud Extreme Amber)

این عطر یونیسکس نیز بیشتر مورد پسند آقایان قرار می گیرد. این عطر گرم و تلخ در گروه بویایی چوبی شرقی قرار گرفته است و از نت هایی بهره برده است که کاملا گرم و شرقی هستند و یک حس اغواکنندگی را ایجاد می کنند. این عطر رمانتیک (عطر عاشقانه)، فوق العاده جذاب و درخشان است و رایحه ای تکرار نشدنی دارد.

پریس مونت کارلو کاکائو آزتک (Perris Monte CarloCacao Azteque)

این عطر در گروه بویایی شرقی ادویه ای قرار گرفته است و برای این ساخته شده است که با گرمای سوزازن خود، از شما به عنوان یک فرد عاشق پیشه، احساساتی گرم و سوزاننده بروز دهد.

عطرهای عاشقانه دیگر برای آقایان:

وی کانتو الیبی

تیزیانا ترنزی فوکونرو

کرید اونتوس

نیشان حسیوات

جووی پرایوت لیبل

زرجف الکساندریا ||

عطر عاشقانه مردانه

اگر شما عطر رمانتیک مردانه دیگری را می شناسید، با ما در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید. اگر برای یافتن یک عطر رمانتیک (عطر عاشقانه) جذاب و خاص نیاز به مشاوره دارید، می توانید از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت با کارشناسان ما در تینوپرفیوم در تماس باشید و بهترین انتخاب خود را داشته باشید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا