معرفی برند

تاریخچه برند مانسرا (Mancera Brand Review)

خانه عطر مانسرا توسط پیره مونتال (Pierre Montale) در سال 2008 خلق شده است. برند مانسرا برندی فرانسوی است که در واقع آغاز یک همکاری منحصر به فرد دختر و پدری است. در تاریخچه برند مانسرا (Mancera Review) آمده است که در سال 2017 املیه (Amelie)، دختر پیره مونتال مدیر هنری عطرهای مانسرا می شود تا پروژه حاصل زحمت چندین نسل را رو به جلو هدایت نماید. پیره مونتال یک مسافر ریشه دار و دیرینه از مشرق زمین است با دانشی ژرف از دنیای عطرها که در گوشه های تاریک کارگاه های آموزشی اساتید برجسته عطرسازی به او منتقل شده است.

دختر مونتال، املیه یک عکاس و یک هنرمند رویاپرداز و بصری است، او درباره ART DECO بسیار دغدغه مند است. (آرت دکو، یک سبک و جنبش هنری در معماری و هنرهای تجسمی است که اولین بار در فرانسه قبل از جنگ جهانی اول ظاهر شد. واژه آرت دکو کوتاه شده عبارت «آرت دکوراتیف» برگرفته از «نمایشگاه بین‌المللی هنرهای تزئینی و صنعتی مدرن» است که در سال ۱۹۲۵ در پاریس برگزار شد. از شاخصه های بارز این سبک بکارگیری اشکال هندسی دقیق و جسورانه و رنگ های روشن است. این سبک آمیخته ای از نوگرایی و طراحی های گران بهاست. این جنبش که سال‌های اوج آن دهه ۱۹۲۰ و ۱۹۳۰ میلادی بود، بر معماری، تزیینات داخلی، مد، جواهرات و طراحی صنعتی تأثیر گذاشت (Mancera Review).

تاریخچه برند مانسرا:‌خانه عطر مانسرا توسط پیره مونتال (Pierre Montale) در سال 2008 خلق شده است.

املیه (Amelie) همچنین عاشق عطرهایی است که فضا و حال و هوایی در خود دارند که او در کودکی خود حس کرده و با آن حال و هوا بزرگ شده است. در این مجموعه هنرهای گرافیکی با طراحی های بویایی ترکیب و ممزوج شد به شکلی که تجسمی از زمان، تصویر و حال و هوایی خاص را به نمایش بگذارد. پاکی ،خلوص و علوم هندسه به ترتیب الهام بخش خلق روایح برند مانسرا و باتل های (بطری عطر) کریستالی برند مانسرا هستند.

برند مانسرا الهامات سرزمین شرق و غرب را با دستان پدر و دختر تعالی می بخشد. برند مانسرا همچون یک قطعه موسیقی خانوادگی رقصی متقارن از هنرهای دیداری و بویایی خلق می نماید. عطرهای Mancera تصویریست از سفری به مرز سرزمین های دور دست، جایی که افسانه ها زاییده شده و آینده ترسیم می شود (Mancera Review).

عطرهای مانسرا تصویریست از سفری به مرز سرزمین های دور دست، جایی که افسانه ها زاییده شده و آینده ترسیم می شود.

منسرا تحت تاثیر الهامات تجملی و کمال گرایانه خود؛ زیبایی شناختی فرانسوی معمول از یک عطرسازی عجیب و غریب و شگفت انگیز ارئه می دهد. پیر مونتال بنیان گذار برند مانسرا همواره در رویای خلق مجموعه ای است تا بتواند خلوص ترکیب عطرها را بازگرداند. همچنین سبک سازی چاپ روی باتل عطرها و غنای مواد به کار رفته در ظروف عطر را در برداشته باشد. نظم، رنگ و هندسه: اینها عناصر به کار رفته در طراحی باتل عطر برند مانسرا است.

این عناصر در تمام المان های طراحی برند مانسرا به کار بسته شده اند. برای ایجاد ظاهری مدرن، در طراحی بطری عطرها از آبکاری طلا، چوب هایی از ماکاسار (Macassar) و پوششی مرمرین از صدف مروارید یا فلزها (طلا ، چرم، برنج) استفاده شده است. این عناصر برای در آغوش کشیدن و لمس رنگهای لوکس شرقی فلیکون (باتل) عطرها به کار رفته است. این طراحی در واقع احترامیست به پالوه های فرهنگ فرانسه برای مردی که  همواره در سفری بین مشرق زمین دوردست و وطن خود فرانسه بوده است (Mancera Review).

Mancera Review: مانسرا تحت تاثیر الهامات تجملی و کمال گرایانه خود؛ زیبایی شناختی فرانسوی معمول از یک عطرسازی عجیب و غریب و شگفت انگیز ارئه می دهد.

در ماه می سال 2015 برند مانسرا در بوتیک لاکچری عطر مونتال دیگر عطری که پیره مونتال عطرساز و بنیان گذار آن بود، در نزدیکی جمپز السیس (CHAMPSELYSÉES) در معرض نمایش قرار می گیرد. آری، این دیگر یک راز نبود. پیره مونتال خواست تا هر دو برند خود را در کنار یکدیگر عرضه کند و شما را به اشتراک گذاری و تقسیم یک رویای شرقی دعوت می کند؛ تا شما را کاملا مسحور خلاقیت های خاص آثار متمایز خود نماید.

روایح عطرهای برند مانسرا را می توان به یک اتفاق جادویی برای تجربه ای همه جانبه که شما را به یک سفر در میان زیبایی ها و عجایب جهان شرقی می کشاند تشبیه کرد. عطرهای مانسرا اغلب با پرفورمنس قوی و قابل قبول است. اولین بوتیک عطرهای لوکس از برند مانسرا در وندوم (Vendome) پاریس افتتاح شد. عطرهای مانسرا از مواد گرانبها و لوکس، مواد کمیاب و تصفیه شده ساخته شده اند که همانطور که پیش تر گفته شد در  طراحی آن ها از آرت دکو (Art Deco design) الهام گرفته شده است (Mancera Review).

Mancera Review : عطرهای مانسرا از مواد گرانبها و لوکس، مواد کمیاب و تصفیه شده ساخته شده اند که همانطور که پیش تر گفته شد در طراحی آن ها از آرت دکو (Art Deco design) الهام گرفته شده است.

برند مانسرا بالغ بر 73 عطر تا سال 2020 روانه بازار عطر و ادکلن نموده است. Mancera یک برند نسبتاً جدید محسوب می شود که از اولین نسخه از محصولات خود در سال 2008 رونمایی کرده است. عطرساز پیره مونتال (Pierre Montale) در کمپانی مانسرا بر روی خلق روایح مختلف روی عطرها کار می کند.

تاریخچه برند مانسرا:‌برند مانسرا بالغ بر 73 عطر تا سال 2020 روانه بازار عطر و ادکلن نموده است.

پیره مونتال پس از کار بر روی برند مونتال و معرفی تعداد زیادی عطر در آن برند، سراغ خلق برند مانسرا رفت. عطرهای برند مانسرا الهام گرفته از سفر وی به کشورهای شرقی و عربی از جمله عربستان و دوبی و قطر است. او قبل از خلق برند مونتال و مانسرا به این کشورها سفر کرد و در آن جا با عطرسازهای مختلفی کار کرد. پیره مونتال در طول مدت اقامت خود در کشورهای عربی پیش گفته تنها به همکاری با عطرسازها مشغول نبود؛ بلکه او چندین عطر سفارشی برای خانواده سلطنتی آن کشورها از جمله خانواده سلطنتی قطر ساخت.

او پس از 5 سال به اروپا بازگشت و برند مونتال را معرفی کرد. او بیشتر بر روی روایح عودی تمرکز داشت، موضوعی که باعث شد تا مردم اروپا را بیشتر با روایح و ترکیبات شرقی آشنا نماید. به گفته وی زمانی که او در عربستان مشغول به کار بر روی روایح شرقی بود، نکته جالبی که پس از مدتی دریافت این بود که رایحه اصلی تمامی عطرها در آنجا از عود بود. همه چیز به عود ختم می شد. زمانی که پیر مونتال برای اولین بار رایحه عود را استشمام کرد حس کرد که این رایحه را دوست دارد. رایجه ای غلیظ و پر قدرت. به همین خاطر تحت تاثیر از الهامات مونتال از روایح شرقی، عود نقشی مهم را در هرم و ساختار روایح در در برند مانسرا نیز ایفا می نماید. البته می توان گفت روایح عودی در برند مانسرا نسبت به برند مونتال مقداری لایت تر و سبک تر شده اند. به عبارتی دیگر روایح شیک تر و همه پسند تر شده اند. 

تاریخچه برند مانسرا Mancera Review: پیره مونتال پس از کار بر روی برند مونتال و معرفی تعداد زیادی عطر در آن برند، سراغ خلق برند مانسرا رفت.

جالب است بدانید به نقل از پیره مونتال ایده خلق برند منسرا از آنجایی شکل گرفت که تعدادی از مشتریان از باتل های آلومینیومی برند مونتال ابراز نارضایتی نمودند (در واقع آنها مایل بودند بدانند که چه میزان از مایع عطر درون باتل باقی مانده است). شاید به همین علت باشد که هم اکنون باتل اغلب عطرهای مانسرا شفاف و کریستالی است. البته در اینجا باید بگوییم که برند مونتال نیز هنوز هم در زمینه عطر و ادکلن فعال بوده و مانند برند مانسرا طرفداران خاص خود را دارد.

Mancera Review: باتل اغلب عطرهای مانسرا شفاف و کریستالی است.

در ادامه به بررسی برخی از شاخص ترین و پربازخورد ترین عطرهای برند مانسرا می پردازیم. اگر مایلید تا با بهترین های برند Mancera آشنا شوید، حتما در ادامه نوشتار (تاریخچه برند مانسرا) با ما همراه باشید.

۱. مانسرا سدرات بویس

با توجه به آرای کاربران، سدرات بویس را می توان بهترین عطر برند مانسرا دانست. سدرات بویس هم بین آقایان و هم خانم ها مورد توجه و علاقه واقع شده است. شاید در اولین اسپری سعی کنید این عطر از برند مانسرا را با عطرهای مشابه مقایسه کنید. اما کافیست تا یکی دو ساعت از اسپری کردن سپری شود تا این رایحه جذاب شما را گرفتار خود کند. ارزش خرید عطر مانسرا سدرات بویس به نسبت قیمت را می توان در رده بندی عالی ارزیابی کرد.

سیلاژ یا همان پخش بوی این عطر زیاد و کاملا قابل قبول است. نکته قابل توجه اینکه سدرات بویس پخش بوی خود را تا ساعت ها پس از اسپری حفظ می کند به طوری که تا 9 ساعت پس از اسپری ان را حس خواهید کرد. حتی تا یک روز هم بر روی پوست شماپ(بسته به نوع پوست) باقی می ماند. از نشانه های پرفورمنس بالای این عطر می توان به این موضوع اشاره کرد که اگر شما این عطر را استفاده کرده باشید، حتی پس از استحمام نیز بوی آن را هنوز احساس خواهید کرد و کاملا از بین نمی رود (تاریخچه برند مانسرا).

عطر سدرات بویس از برند مانسرا در نت ابتدایی روایح سرشاری از لیمو و ترنج را برای شما به ارمغان می آورد. اما در این جا باید بگوییم اگر فکر می کنید این نت ها ابتدایی، برای شما حس روایح سیتروسی (مرکباتی) معمول را ایجاد می کند، سخت در اشتباهید، چرا که این عطر به خاطر وجود لیمو سیسیلی در ترکیب با سایر نت ها، بعلاوه احساس نشاط آوری از روایح مدیترانه ای نیز در حال و هوای شما خلق می کند. البته که نت توت سیاه و نت های ادویه ای را نیز با قدرت در نت های آغازین حس خواهید کرد. پس از این شروع پرقدرت به تدریج به سمت نت های شورانگیز و نشاط آور میوه ای به همراه نعناع هندی و گلاب می رویم. در نهایت هم نت های پایه این عطر معرکه به سراغ شما می آیند. این نت ها نیز شامل ترکیب روایحی از  چوب صندل، سدر، چرم، خزه، وانیل و مشک سفید است (تاریخچه برند مانسرا).

Mancera Review: در همان لحظات اول ترکیبی پر نشاط از ترنج، توت سیاه، لیمو سیسیلی، نت‌های ادویه‌ای مشام شما را نوازش خواهد کرد.

در یک جمع بندی از عطر سدرات بویس از برند مانسرا باید گفت که این کار یکی از بهترین آیتم ها از عطرهای مانسرا است. این عطر رایحه ای شیرین و طبعی خنک همراه با شور و نشاطی از روایح مرکباتی، مدیترانه ای در دل خود خود جای داده است. پایه نت ها و ترکیب روایح در این عطر از برند مانسرا به عطر پرطرفدار کرید اونتوس شباهت دارد. شما پس از استفاده، آن را تا 24 ساعت هم روی پوست خود حس خواهید کرد و همچنین آثار بوی آن حتی تا دو روز پس از استفاده بر لباس های شما باقی می ماند.

باید بگوییم تعریف هایی که پس از استفاده از این عطر از اطرافیان خواهید شنید، شما را غافلگیر می کند. در نهایت پیشنهاد می شود تست این عطر را به عنوان یکی از قوی ترین کارهای برند مانسرا از دست ندهید. و اما مهمترین مشخصه این عطر از برند مانسرا همانطور که از نامش پیداست، تنباکوی دوست داشتنی و خاص به کار رفته در آن است که آن را به عطری خاطره انگیز تبدیل می کند.

۲.مانسرا رد توباکو

عطر رد توباکو یکی دیگر از قوی ترین کارهای برند مانسرا است که آن را در میان عطر دوستان به یک عطر پر طرفدار تنباکویی تبدیل کرده است. در نت های بالایی رد توباکو ادویه هایی مانند زعفران، دارچین و بخور وجود دارد. جوز هندی، سیب سبز و عود نپالی نیز بر گرمای این عطر افزوده اند. نت های میانی شامل پاچولی و یاسمن است. نت های تنباکو، چوب صندل سفید، چوب گایاک، خس خس، عنبر، مشک سفید، وانیل ماداگاسکار در روایح پایانی احساس می شود. رد توباکو از برند مانسرا یک عطر و بوی فوق العاده برای روزهای سرد زمستان برای شما رقم خواهد شد. نکته جالب درباره این عطر این است که کمی حالت بوزی (مشروبی) دارد گرچه در ساختار بویایی اعلامی کمپانی، چنین عناصری در هرم بویایی آن ذکر نشده است. در پایان باید گفت این یک عطر تنباکویی،چوبی عودی است با پرفورمنسی بسیار بالا که پخش و ماندگاری ان کاملا کاربر را راضی خواهد نمود (تاریخچه برند مانسرا).

عطر ادکلن مانسرا رد توباکو زنانه و مردانه (Mancera Red Tobacco)، یکی از عطرهای جدید و با کیفیت برند فرانسوی مانسرا است

۳.مانسرا اینستنت کراش

اینستنت کراش را می توان یکی از عطرهای متفاوت و البته پربازخورد برند مانسرا (Mancera Review) لقب داد. این عطر در سال 2019 توسط برند مانسرا معرفی شد. جالب است بدانید تعداد بالایی از کاربران این عطر از برند مانسرا را شبیه به عطر پرطرفدار باکارات رژ 540 از برند میسون فرانسیس کرکجان می دانند. این عطر گرم و شیرین است. این عطر با روایحی از زعفران، زنجبیل، ماندراین سیسیلی و ترنج سیسیلیایی آغاز می شود که با خود طرواتی سیتروسی و تابستانه به همراه دارد. اما روایح سیتروسی پس از مدت کوتاهی کم رنگ شده و نت هایی از چوب عنبر، رز مراکشی، یاسمن مصری و پاچولی اندونزیایی جای آن را می گیرد.

اما رایحه ماندگار این عطر که شما بیشتر آن را حس خواهید کرد و از آن لذت می برید وانیل ماداگاسکار، چوب صندل سفید، مشک سفید و خزه درخت بلوط است. باید گفت اینستنت کراش از برند مانسرا از آن دسته عطرهاییست که با استفاده از آن دیگران شروع به پرسش از شما در باره آن خواهند کرد و بازخوردهای مثبتی از اطرافیان خواهید گرفت. ضمناً اگر روایح مشابه باکارات رژ 540 را می پسندید اما تمایل به هزینه کرد کمتری دارید. این عطر از برند مانسرا (Mancera) قطعاً یکی از بهترین گزینه ها برای انتخاب می باشد (تاریخچه برند مانسرا – Mancera Review).

اینستنت کراش را می توان یکی از عطرهای متفاوت و البته پربازخورد برند مانسرا لقب داد.

  • کلکسیون های برند مانسرا

برند مانسرا تاکنون کلکسیون های موفقی را از خود در تاریخچه برند مانسرا (Mancera Review) به ارمغان گذاشته است. از جمله این مجموعه عطرها می توان به کلکسیون های زیر اشاره کرد: (در هر یک از کلکسیون ها برخی آیتم های شناخته شده و پر طرفدار آن نیز جهت آشنایی شما دوستان خواننده ذکر شده است.) برند 

  • کلکسیون ابسلوت براون برند مانسرا (Absolute Brown Collection)

    • عود کافه

    • د عود

  • کلکسیون بلو برند مانسرا (Absolute Brown Collection)

    • عود بلو نتس
  • کلکسیون کریسمس برند مانسرا (Christmas Collection)

    • سیسیلی
    • شوکو وایولت
    • عود ارکید
  • مجموعه کانفیدنشیال برند مانسرا (Confidential Collection)

    • رد توباکو
  • کلکسیون دارک دیزایر (Dark Desire Collection)

    • عود وانیل
  • کلکسیون اینتنس بلک (Intense Black Collection)

    • بلک پرستژیوم
  • کلکسیون گریدی پینک برند مانسرا (Greedy Pink Collection)

    • رزز گریدی
    • رزز اند چاکلت
    • ایندین دریم
  • مجموعه لیمیتد ادیشن میدل ایست (Limited Edition Middle East Collection)

    • بلک تو بلک
  • کلکسیون لاین (Line Collection)

    • لمون لاین
  • کلکسیون پاریس اکسکلوسیف (Paris Exclusive Collection)

  • ولوت وانیلا
  • عود لمون مینت
  • کلکسیون سلفریجز اکسکلوسیف (Selfridges Exclusive COLLECTION)

 

  • کلکسیون سنشوال وایت (Sensual White Collection)

    • سدرات بویس
    • رزز وانیل
    • سند عود
    • ویند وود
  • کلکسیون ولوپچوس گلد (Voluptuous Gold Collection)

    • وایلد فروتس
    • کومکت وود
  • کلکسیون وویج این عربیه (Voyage En Arabie Collection)

    • گلد اینتنسیو عود
  • کلکسیون وایلد برند مانسرا (Wild Collection)

    • وایلد چری
  • سایر

    • اینستنت کراش
    • هیندو کوش
    • بلک گلد
    • گلد اینسنس
    • گلد پرستژیوم
    • پینک پرستژیوم
    • پریشس عود

تاریخچه برند مانسرا:‌برند مانسرا بالغ بر 73 عطر تا سال 2020 روانه بازار عطر و ادکلن نموده است.Mancera Review

در پایان این نوشتار امیدواریم تا با مرور این مقاله شما را با تاریخچه برند مانسرا (Mancera Review) یکی دیگر از برندهای نیش در دنیای عطر و ادکلن بیشتر آشنا کرده باشیم. شما همراهان گرامی می توانید در صورت تمایل به مشاوره و خرید هر یک از عطرهای نیش برند مانسرا با کارشناسان مجموعه عطر تینو (تینو پرفیوم) در تماس باشید. تمامی عطرهای اورجینال برند مانسرا توسط فروشگاه اینترنتی عطر تینو با ضمانت اصالت و کیفیت کالا به شما عزیزان و همراهان گرامی ارائه می گردد.

در آخر، ویدیویی به زبان اصلی با محتوای شناخت عطرهای برند مانسرا برای شما عزیزان قرار می دهیم.

نمایش بیشتر

1 دیدگاه

  1. سلام
    روزتون بخیر.
    تشکر از سایت بسیار زیبا و سپاسگزاری بابت احترامی که برای علاقمندان عطر قائل گردیده اید؛
    پیشاپیش از محبت شما سپاسگزارم. بااحترام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا